AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Del Skrevet 6. mars 2016 Kan man gjøre det, i steden for å kjøpe dyre produkter som inneholder mange skumle ingredienser? Er evt rapsolje/ annen matolje skadelig for vippene, vipperøttene, huden rundt øynene og øynene dersom man får oljen i øynene? Anonymkode: a7746...21a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 6. mars 2016 #2 Del Skrevet 6. mars 2016 Det kan du sikkert, men funker det? Jeg ville heller gjort noe med min uberettigede frykt, og sluttet å lest alt Forbrukerrådet skriver, de er idiotier og har mindre kunnskap om gift enn gullfisken min. Så vidt jeg vet er matolje som ikke er varm ikke farlig for synet men hvis du får det i øyet vil du jo se dårligere til oljen går bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plastic Heart Skrevet 6. mars 2016 #3 Del Skrevet 6. mars 2016 Matolje er ikke farlig, nei, men ville heller brukt olivenolje eller kokosolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassenach Skrevet 6. mars 2016 #4 Del Skrevet 6. mars 2016 Jeg har hatt god erfaring med raps- og solsikkeolje i tilfeller hvor jeg har glemt sminkefjerneren min. Syns disse er milde nok mot øynene, mens olivenolje har jeg opplevd kan svi litt. Det mindre heldige er at jeg ved bruk av oljer som dette opplever at øyelokkene mine blir lettere fete dagen etterpå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå