Gjest Lille meg 22 Skrevet 16. juli 2002 #1 Del Skrevet 16. juli 2002 Skrev for litt siden om min brun/svarte navle som jeg fikk ca i 5 måned og nå er sønnen min 4 mnd...og ennå er det ikke borte..Er det ingen som vet hva dette kan være eller kommer fra da..legen sier det kan være sterke pigmenter..men syns liksom det høres så enkelt og simpelt ut.. Hilsen en bekymret ung mamma Håper på seriøse svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hormonella Skrevet 16. juli 2002 #2 Del Skrevet 16. juli 2002 Jeg vet hva det er :D Hadde det slik selv....det forsvinner etter en tid, men det kan ta noen måneder! Jeg var nesten helt svart inni navlen! Etter noen måneder kunne jeg "skrape" bort det værste. Det er iallfall ikke farlig, og det går over :blunke: Ikke bekymre deg..lykke til videre! P.S: Jeg vet ikke hva denne brune navlen kommer av, men snedig er det iallfall. Hadde det slik i begge mine svangerskap og en stund etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 16. juli 2002 #3 Del Skrevet 16. juli 2002 husker søstera mi også var sånn etter første fødsel, det forsvant etter hvert, lurer på om ikke hun også skrapte det vekk..er ikke sikker..men borte ble det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille meg 22 Skrevet 17. juli 2002 #4 Del Skrevet 17. juli 2002 tusen tusen takk til dere begge..ble kjempe gla jeg nå skal prøve å skrape det bort jeg oxo..begynte en stund å lure på om det bare var meg som hadde det..tusen takk :D klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå