Gå til innhold

DJ Tanner(Fuller) er en kald tøs.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere som er enig? Hun har en baby, faren til babyen er død. Han kan ikke ha dødd for så lenge siden, med tanke på alderen til babyen. Og hun flørter rundt med menn, kliner osv.. Er det ikke normalt å ha en sorgprosess? Hvorfor kaster hun seg på nye menn så raskt?

Anonymkode: 31e58...6e5

Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Fordi manuset som bestemmer handlingen i serien sier at hun skal det.

Skrevet

Kanskje hun ikke var sammen med faren til babyen

Skrevet

Sorgprosess er individuelt

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Flere som er enig? Hun har en baby, faren til babyen er død. Han kan ikke ha dødd for så lenge siden, med tanke på alderen til babyen. Og hun flørter rundt med menn, kliner osv.. Er det ikke normalt å ha en sorgprosess? Hvorfor kaster hun seg på nye menn så raskt?

Han kan vel ha gått bort for over et år siden, i og med at et svangerskap varer i 9 måneder. Hvor lenge tenkte du en fiksjonell tv-karakter skulle sørge?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Han kan vel ha gått bort for over et år siden, i og med at et svangerskap varer i 9 måneder. Hvor lenge tenkte du en fiksjonell tv-karakter skulle sørge?

Noen år er vel normalt? Helt utrolig hvor horete DJ er blitt, jeg er veldig skuffet.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Noen år er vel normalt? Helt utrolig hvor horete DJ er blitt, jeg er veldig skuffet.

Ville du kalt henne hore om hun hadde vært en mann ?

Anonymkode: 22057...969

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, mini-mio skrev:

Kanskje hun ikke var sammen med faren til babyen

Jo de var gift

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Horete?? Det fins ikke noe normalt, alle er forskjellige. Sorgprosesser er individuelle, og det finnes ingen feil måte å gjøre det på. Det at du må være anonym for å slutshame sier litt om deg. Jeg tror dessuten ikke at avdøde ville likt at hun stengte seg inne og sluttet å leve livet sitt, de aller fleste vil heller at sine nærmeste skal fortsette å leve og gjøre det beste ut av situasjonen.

• Liker 5
Gjest Dwight
Skrevet

:skratte:

Kanskje du skulle tatt deg en tur ut og lufte hodet? Høres ut som du er for mye inne for tiden. 

Skrevet

Vil ikke si at hun er horete men jeg syns det var litt dårlig gjort av henne å sjonglere mellom to menn og ikke klarte å bestemme seg. Det mest utrolige var at de gutta faktisk fant seg i det og sto der å håpte på å bli valgt. I virkeligheten hadde hun kommet til å mista begge fordi de ikke hadde giddet å bli holdt på gress slik

• Liker 2
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken serie er dette?

Anonymkode: 8d8ba...23e

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken serie er dette?

Fuller house.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Maleficenta skrev:

Fuller house.

Ny serie etter full house ja,

er den noe brA?

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ny serie etter full house ja,

er den noe brA?

Bra og bra. Man blir litt nostalgisk av å se den. Og djs barn spiller bedre enn det tanner barna gjorde i den gamle serien

Endret av Maleficenta
Skrevet

Åååå fikk så lyst til å se den nå, men hos meg er den dubbet til norsk :ohmy: Er den det? 

Skrevet
3 minutter siden, Rhyth skrev:

Åååå fikk så lyst til å se den nå, men hos meg er den dubbet til norsk :ohmy: Er den det? 

Var ikke dubbet hos meg 

Skrevet
3 minutter siden, Maleficenta skrev:

Var ikke dubbet hos meg 

Så bra 😃 Da er det sikkert noen innstillinger el. her som gjør det 😊 

Skrevet
5 timer siden, appelsinjuice skrev:

Jepp og babyen er vel typ ett år i serien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...