Mimmii Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Merker dere forskjell på utseende deres om dere drikker godt med vann? Har seg sånn at jeg drikker pepsi max døgnet rundt, og null vann. Jeg vet jo at man skal drikke vann uansett, men hadde vært et stor pluss og man så litt friskere ut av vann!
Berit Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Ja, ser mye friskere ut i huden av å drikke mye vann 2
urenluren Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Jeg får veldig "ru" hud på en måte, og den føles veldig tørr og uren. Nå drikker jeg mye vann til vanlig, så merker det kanskje ekstra godt hvis jeg går en dag uten å drikke noe særlig av det.
AmandaVI Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Ja, merker det både på hud og hår og i kroppen generelt 1
Djungelvrål Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 Merker ingen forskjell til eller fra. Foruten at jeg må tisse mye om jeg overhydrerer meg selv. Jeg vil helst slippe å bli inkontinent pga overbelastet blære før jeg er 80 så jeg lar vær å drikke alt for mye. Det er nok i massevis å drikke en 6-7 glass væske pr dag hvis man lever et moderat aktivt liv. Jeg drikker når jeg er tørst. Gang 30 med kroppsvekten din så finner du ut hvor mye væske du trenger på en dag. Husk at om du spiser mye så vil du også få i deg mye væske.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #8 Skrevet 9. mars 2016 Drakk mye brus før,merker stoor forskjell ja-drikker stort sett bare vann nå-vil tippe rundt en 2-3 liter. Anonymkode: fc280...e33
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #9 Skrevet 9. mars 2016 3 minutter siden, DreamOn skrev: Merker ingen forskjell til eller fra. Foruten at jeg må tisse mye om jeg overhydrerer meg selv. Jeg vil helst slippe å bli inkontinent pga overbelastet blære før jeg er 80 så jeg lar vær å drikke alt for mye. Det er nok i massevis å drikke en 6-7 glass væske pr dag hvis man lever et moderat aktivt liv. Jeg drikker når jeg er tørst. Gang 30 med kroppsvekten din så finner du ut hvor mye væske du trenger på en dag. Husk at om du spiser mye så vil du også få i deg mye væske. Problemmet mitt er at jeg føler meg tørst eller tørr i hals/munn-men ja burde kjerpe meg der. Anonymkode: fc280...e33
Gjest BabyBlue Skrevet 9. mars 2016 #10 Skrevet 9. mars 2016 Jeg synes vannhysteriet er komisk, og flere forskere skjønner ikke hvorfor det plutselig er inn å hive i seg masse vann hver dag. Det kan i verste fall føre til at viktige mineraler blir flushet ut av kroppen og inkontinens er heller ikke gøy. Drikk når du er tørst, ha kaldt og godt vann lett tilgjengelig, kutt ut brus, det er alt du trenger. Hvis du føler du er mye tørst burde du kutte ned på mat med mye salt og heller gå over til frukt og grønnsaker som allerede er leskende. Og vær så snill, kutt ut pepsi max. Det er SÅ dårlig for kroppen. Masse koffein og kunstig søtning. Jeg er overhodet ikke helsefanatiker, men er det noe jeg har skjønt, så er det at det å kutte ut lettbrus er noe av det smarteste jeg noengang har gjort. Huden ser bedre ut, jeg føler meg bedre, og vann gikk fra å være kjedelig til herlig. Hiv i isbiter, litt agurk eller sitron, så smaker det friskt og godt.
Professor Orm Skrevet 9. mars 2016 #11 Skrevet 9. mars 2016 http://www.side2.no/skj%C3%B8nnhet/en-myte-at-mye-vann-gir-glattere-hud/3423200207.html Nei, jeg merker ikke forskjell på huden. Irriterende å måtte fly på toalettet hele tiden, skjønner ikke at folk orker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå