AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Jeg hadde mørk blondt hår med lyse striper,omtrent som dette: Jeg ønsket et mer gyldent/rødlig skjær, noe som dette: og valgte derfor å farge håret med L'Oreal Casting Creme Gloss nr.6354 - Toffe Delice: Det ble veeeldig mørkt.,likt bildet nedenfor: Jeg har sjamponert håret ca.10 ganger tilsammen. 5 ganger i går og 5 ganger i dag.Har fått ut endel farge men det er fortsatt veldig mørkt. Jeg har brukt Nivea dusjsåpe,billigsjampoer og billigbalsam.Har ikke rensesjampo eller Head&Shoulders sjampo (som jeg hører noen sverger til for å fjerne farge) i hus.Noen som har noen gode kjerringråd for hvordan jeg kan fjerne mer farge? Anonymkode: 2eb19...c3b
Gjest morhjertegod Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Hvorfor fjerne den, fargen var jo fin👍🏻
powski Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Synes fargen ikke var mørkt i det hele tatt. Men nå farget du selv håret med en 6ser, som faktisk er drastisk forandring om du lå på en blanding av 8-10 fra før av. Heldigvis er dette en semipermanent hårfarge, og fargen detter ut av seg selv Ville anbefalt å bare vente 1-2mnds tid, da den gradvis vil bli lysere.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 3 timer siden, morhjertegod skrev: Hvorfor fjerne den, fargen var jo fin👍🏻 Ja,den var ikke så verst ergentlig.Var bare veldig innstilt på lysere hår akkurat nå. 3 timer siden, powski skrev: Synes fargen ikke var mørkt i det hele tatt. Men nå farget du selv håret med en 6ser, som faktisk er drastisk forandring om du lå på en blanding av 8-10 fra før av. Heldigvis er dette en semipermanent hårfarge, og fargen detter ut av seg selv Ville anbefalt å bare vente 1-2mnds tid, da den gradvis vil bli lysere. Ja,får vel prøve på det.Vanligvis falmer jo slike farger ganske fort særlig de røde nyansene. 2 timer siden, Lady skrev: Har du natron? Bland det inn i sjampoen. Hadde bare hjortetakk salt og det er visst litt annerledes enn natron etter det jeg har lest.Men takk for tipset!Har du forresten erfaring med dette selv? Og hvis ja: fikk du fjernet ye farg?Tørker det håret veldig ut? Anonymkode: 2eb19...c3b
Lady Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja,den var ikke så verst ergentlig.Var bare veldig innstilt på lysere hår akkurat nå. Ja,får vel prøve på det.Vanligvis falmer jo slike farger ganske fort særlig de røde nyansene. Hadde bare hjortetakk salt og det er visst litt annerledes enn natron etter det jeg har lest.Men takk for tipset!Har du forresten erfaring med dette selv? Og hvis ja: fikk du fjernet ye farg?Tørker det håret veldig ut? Anonymkode: 2eb19...c3b Nei, har ikke prøvd det selv, men det skal visst hjelpe til med å få fargen til å slippe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå