Gå til innhold

Oddsen for å få svar som attraktiv kvinne på nettdating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne i begynnelsen av 40-årene som har vært på Sukker noen måneder nå. Jeg blir tilskrevet av noen menn der, men oftest er det noen jeg ikke er interessert i. Så jeg fant ut at jeg kunne prøve å skrive først til noen jeg har interesse for. Tre av fire har ikke svart meg. Kjenner at jeg begynner å tvile på meg selv, om jeg egentlig er noe attraktiv. Trodde kanskje jeg skulle fått litt mer respons. Er det noen andre damer som har den erfaringen, at man tror man er noenlunde attraktiv, men erfarer det motsatt på nettdating? :)

Ha ha, kjenner det går litt utover selvtilliten min, det her...

Anonymkode: cfa49...ce1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på Møteplassen flere ganger. For noen år siden og nå for få uker siden. Det som slo meg er at svært mange av de som var der for noen år siden er der fremdeles.

Noen av mennene er jo absolutt flotte å se på, men jeg stiller meg tvilende til at disse singelsidene er noe man skal satse på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, EvaLena skrev:

Jeg har vært på Møteplassen flere ganger. For noen år siden og nå for få uker siden. Det som slo meg er at svært mange av de som var der for noen år siden er der fremdeles.

Noen av mennene er jo absolutt flotte å se på, men jeg stiller meg tvilende til at disse singelsidene er noe man skal satse på.

Dette var jo ikke svar på spørsmålet i det hele tatt. :)

• Liker 6
Skrevet

I følge noen menn jeg har snakket med så "tør" de ikke svare eller skrive til kvinner som de anser som for attraktive.

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er kun fra sukker for 5 år siden:

Jeg var ikke-betalende medlem og kunne bare sende hjerter til de jeg likte. Det var ikke alltid de svarte. Men in boksen min var alltid full med mail fra andre menn, også noen attraktive. Hvor attraktiv jeg selv er, eller min profil var på den tiden, er det fremdeles vanskelig å si noe om. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Silfen skrev:

I følge noen menn jeg har snakket med så "tør" de ikke svare eller skrive til kvinner som de anser som for attraktive.

Hvorfor tør de ikke svare hvis kvinnen har skrevet først? Da er hun jo interessert.

Det er vanskelig å bedømme sitt eget utseende, men jeg får egentlig inntrykk av at jeg ikke er attraktiv nok når jeg ikke får svar.

TS

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tør de ikke svare hvis kvinnen har skrevet først? Da er hun jo interessert.

Det er vanskelig å bedømme sitt eget utseende, men jeg får egentlig inntrykk av at jeg ikke er attraktiv nok når jeg ikke får svar.

TS

Vanskelig å si hvor interessert hun er, da. Mange har jo dårlige erfaringer også med de som skriver først. Spørs også veldig hva du skriver. "Hei :)"? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Okapi skrev:

Vanskelig å si hvor interessert hun er, da. Mange har jo dårlige erfaringer også med de som skriver først. Spørs også veldig hva du skriver. "Hei :)"? 

Det er litt forskjellig hva jeg skriver. Et par setninger prøver jeg å få med. Viser litt interesse, men vil ikke virke overivrig heller, med å skrive en lang avhandling, som enkelte menn gjør. :)

Men det virker litt merkelig om det er noen menn som lar være å svare fordi de tvller på hvor hun er interessert hun egentlig er. For ingen vet jo ikke om man egentlig er interessert før man har fått i gang noen kommunikasjon.

Skrevet (endret)
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Det kan hende de har dårlig selvtillit og tenker du er for pen for dem.Husker jeg datet en fra Møteplassen som virket grei,men etter noen treff ble det tydelig at vi ikke passet sammen.Jeg ga beskjed om dette på en fin måte,men han tok det veldig hardt. Etterpå skrev han at han hadde forventet å bli dumpet,siden jeg var en jente som kunne velge fra øverste hylle (som han sa)..Det kan jo tenkes at menn med lav selvtillit unngår deg fordi de vil spare seg selv for slike nedturer,men det er jo ikke din feil.

En annen teori kan være at er du pen så finnes det menn(esker) som er fordomsfulle og tillegger deg en rekke andre egenskaper.For eksempel at du er mindre intelligent,jålete,overfladisk,materialistisk og gud vet hva..I så fall skal du bare være glad de aldri svarte tilbake.

Ellers er det alltid en mulighet for at de du ikke fikk svar fra,er opptatt med å date noen andre.Da er det jo ikke deg som person de har valgt bort.En player vil nok svare alle attraktive damer som tar kontakt,mens en mer seriøs mann kanskje vil holde seg til en av gangen.

Endret av Sandie
skriveleif
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du har allikevel langt høyere svarprosent enn de fleste menn. Hvis vi får svar fra en av ti er det bra. Det gjelder selv om vi formulerer oss ordentlig.

Anonymkode: 402b4...6ea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne i begynnelsen av 40-årene som har vært på Sukker noen måneder nå. Jeg blir tilskrevet av noen menn der, men oftest er det noen jeg ikke er interessert i. Så jeg fant ut at jeg kunne prøve å skrive først til noen jeg har interesse for. Tre av fire har ikke svart meg. Kjenner at jeg begynner å tvile på meg selv, om jeg egentlig er noe attraktiv. Trodde kanskje jeg skulle fått litt mer respons. Er det noen andre damer som har den erfaringen, at man tror man er noenlunde attraktiv, men erfarer det motsatt på nettdating? :)

Ha ha, kjenner det går litt utover selvtilliten min, det her...

Det høres merkelig ut. Er du medlem? Er mennene du sender melding til medlem? 

Anonymkode: d82f6...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det viktig at mange syns du er attraktiv? Hvorfor er det trist om du ikke er så attraktiv for mange? Poenget med et forhold er som regel å finne den ene personen som syns du er attraktiv og som liker deg, ikke tiltrekke flest mulig

Anonymkode: df6aa...13d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har allikevel langt høyere svarprosent enn de fleste menn. Hvis vi får svar fra en av ti er det bra. Det gjelder selv om vi formulerer oss ordentlig.

Anonymkode: 402b4...6ea

Noe jeg ble lei av var masing fra de som jeg hadde avvist høflig. Jeg skrev f eks "hei, takk for melding men jeg kan dessverre ikke se for meg at det kan bli oss to. Ha en fortsatt fin kveld ☺" eller lignende. Da kom den uintelligente masinga; "man kan jo aldri vite før man har møtt noen da, kan jo ta en kaffe?" eller "oi hva er det du ikke liker da?" og da ble jeg jo faktisk tvunget til å si "jeg syns ikke du er noe attraktiv", for da å bli bombardert med enten "du er overfladisk" eller "kan jo aldri vite før man har møtt noen da, vi tar en kaffe tenker jeg" ....

Etter nok slike så orker man ikke å svare. De jeg har sendt til selv som ikke var keen har bare latt være å svare meg.

Anonymkode: ae374...3f1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Sandie skrev:

Det kan hende de har dårlig selvtillit og tenker du er for pen for dem.Husker jeg datet en fra Møteplassen som virket grei,men etter noen treff ble det tydelig at vi ikke passet sammen.Jeg ga beskjed om dette på en fin måte,men han tok det veldig hardt. Etterpå skrev han at han hadde forventet å bli dumpet,siden jeg var en jente som kunne velge fra øverste hylle (som han sa)..Det kan jo tenkes at menn med lav selvtillit unngår deg fordi de vil spare seg selv for slike nedturer,men det er jo ikke din feil.

En annen teori kan være at er du pen så finnes det menn(esker) som er fordomsfulle og tillegger deg en rekke andre egenskaper.For eksempel at du er mindre intelligent,jålete,overfladisk,materialistisk og gud vet hva..I så fall skal du bare være glad de aldri svarte tilbake.

Ellers er det alltid en mulighet for at de du ikke fikk svar fra,er opptatt med å date noen andre.Da er det jo ikke deg som person de har valgt bort.En player vil nok svare alle attraktive damer som tar kontakt,mens en mer seriøs mann kanskje vil holde seg til en av gangen.

Takk for svar. Det kan være at noe av dette er tilfelle, men man vet jo ikke og vil ikke være innbilsk heller. Det er lett å tro at man ikke er attraktiv nok når man ikke får respons.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det høres merkelig ut. Er du medlem? Er mennene du sender melding til medlem? 

Anonymkode: d82f6...2cc

Nei, jeg er ikke betalende, men mennene er superbrukere, og selvfølgelig har de mulighet til å svare alle som skriver til dem.

AnonymBruker
Skrevet

Merker det samme som deg men på Tinder. Får match med stort sett alle. Men ingen skriver til meg eller svarer meg om jeg skriver først. 

De få jeg får i snakk stikker når jeg sier jeg ikke er ute etter en ons. Haha. De er jo litt søte når de tror de kan velte seg i sex bare de får en profil på Tinder. 

Men i det virkelige liv får jeg heldigvis mye bedre respons fra menn ;) jeg går for å stole på den responsen jeg. 

Anonymkode: f7f02...ced

• Liker 2
Skrevet

Kanskje du har dårlige bilder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merker det samme som deg men på Tinder. Får match med stort sett alle. Men ingen skriver til meg eller svarer meg om jeg skriver først. 

De få jeg får i snakk stikker når jeg sier jeg ikke er ute etter en ons. Haha. De er jo litt søte når de tror de kan velte seg i sex bare de får en profil på Tinder. 

Men i det virkelige liv får jeg heldigvis mye bedre respons fra menn ;) jeg går for å stole på den responsen jeg. 

Anonymkode: f7f02...ced

Ok, jeg får ikke match med så mange på Tinder, så ut fra det å dømme burde jeg jo gå rett ned i kjelleren... (Men jeg tenker at alderen min spiller inn der, at menn på Tinder i 35-40-årene ikke er så interessert i en på min alder, men heller vil ha jenter 20-30.)

I det virkelige liv møter jeg ikke så mange menn, dessverre. Jobber på en kvinne-arbeidsplass. Og er ikke så ofte man får gått ut på byen heller.

TS

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Summers skrev:

Kanskje du har dårlige bilder.

Jeg synes ikke det.

Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det.

Kjipt å si, men da tror jeg ikke du er så fysisk attraktiv. Kan jo være det er personligheten som gjør at du har draget i virkeligheten.Den får du jo ikke vist på nettdating/tinder.

Endret av Summers

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...