Gjest Don Juan, 36 Skrevet 21. oktober 2004 #41 Skrevet 21. oktober 2004 Åh, jeg er så ENIG!!! Helt greit for meg også det, SÅ LENGE HUN IKKE HAR GJORT ALT DET JEG ALDRI FIKK GJORT Skal vi se: - To på en gang - Samme kjønn - Afrikansk - 4 på ei uke i syden - 10 fler enn meg Osv... Osv...
Hu i Svingen Skrevet 21. oktober 2004 #42 Skrevet 21. oktober 2004 Helt greit for meg også det, SÅ LENGE HUN IKKE HAR GJORT ALT DET JEG ALDRI FIKK GJORT Skal vi se: - To på en gang - Samme kjønn - Afrikansk - 4 på ei uke i syden - 10 fler enn meg Osv... Osv... Who cares?
Gjest Jostein Skrevet 22. oktober 2004 #43 Skrevet 22. oktober 2004 Ivanka begynner å blande inn ting som ikke har noe i debatten å gjøre. Hun skriver: kappløpet? å gud. Trenger ikke bli religiøs for å være med her, ei heller ha sterk tro. Antagelig er det best om religion og tro holdes unna her. Ellers har jeg mange sammenfallende synspunkter/erfaringer som Don Juan, kanskje dessverre, men erfaringene i livet er det lite å gjøre med - det også!
Suzy Skrevet 22. oktober 2004 #44 Skrevet 22. oktober 2004 La nå fortid være fortid. Hvorfor være så interessert i det som har skjedd før en selv kom inn i bildet? Slik jeg ser det er det usikkerhet som gjør at man reagerer på slikt. Hvorfor skal det være så ille om partner har flere opplevelser enn det en selv har hatt? Er plutselig erfaring en uting? Ingen som tenker på at med erfaring så kommer mer sikkerhet fra partner, og man kan faktisk komme til å lære noe... Nei, gi meg heller ei jente som vet hva hun vil ha og ikke er redd for å vise det, enn ei som ikke virker helt sikker på hvor hva skal puttes inn i... Men det er nå MIN mening... Go Kevin, go Kevin!!!
Gjest Hillary.. Skrevet 22. oktober 2004 #45 Skrevet 22. oktober 2004 Helt greit for meg også det, SÅ LENGE HUN IKKE HAR GJORT ALT DET JEG ALDRI FIKK GJORT Skal vi se: - To på en gang - Samme kjønn - Afrikansk - 4 på ei uke i syden - 10 fler enn meg Osv... Osv... Du tuller, slevfølgelig. Men til orientreing så er du også rasistisk. "Afrikansk"! For å jevne ut burde du kanskje ta med "kinesisk", "mosslimsk", "jødisk" og for ikke å snakke om "brassziliansk" også. Er det kjæreste dere snakker om her, forresten? Jeg synes det var så mye snakk om følelser og kjærlighet... :o Kanksje kjæresten er affrikansk
Hu i Svingen Skrevet 22. oktober 2004 #46 Skrevet 22. oktober 2004 Ivanka begynner å blande inn ting som ikke har noe i debatten å gjøre. Hun skriver: Trenger ikke bli religiøs for å være med her, ei heller ha sterk tro. Antagelig er det best om religion og tro holdes unna her. Ellers har jeg mange sammenfallende synspunkter/erfaringer som Don Juan, kanskje dessverre, men erfaringene i livet er det lite å gjøre med - det også! Ehm... Tipper hun mente flest-mulig-i-bingen-kappløpet?
Gjest Don Juan, 36 Skrevet 22. oktober 2004 #47 Skrevet 22. oktober 2004 Alle banaliteter og morsomheter tilside. Det er vel egentlig så enkelt at mange vil føle et visst ubehag ved det når ens partner har betydelig flere sexuelle utskeielser bak seg enn en selv har. Dette ubehaget er da kanskje større, dess færre utskeielser en selv har hatt? Da VAR i allefall slik med meg.
Gjest Nesten Maria Skrevet 22. oktober 2004 #48 Skrevet 22. oktober 2004 Alle banaliteter og morsomheter tilside. Det er vel egentlig så enkelt at mange vil føle et visst ubehag ved det når ens partner har betydelig flere sexuelle utskeielser bak seg enn en selv har. Dette ubehaget er da kanskje større, dess færre utskeielser en selv har hatt? Da VAR i allefall slik med meg. Jeg synes det betyr ganske mye mer hvorvidt man har et reflektert forhold til sex. Kan hende folk forandrer seg også. Når man treffer kjærligheten så ser man vel at de ONSen var ganske tomme. Man bør se det. Det jeg synes betyr noe er at jeg har en kjæreste som ikke er utro ved første korsvei (problemer) og søker ut for å få bekreftelse på grunn av noe mellom oss...eller begynner å søke spenning ute... Sånt er tragisk.
Laban Skrevet 23. oktober 2004 #49 Skrevet 23. oktober 2004 Du tuller, slevfølgelig. Men til orientreing så er du også rasistisk. "Afrikansk"! For å jevne ut burde du kanskje ta med "kinesisk", "mosslimsk", "jødisk" og for ikke å snakke om "brassziliansk" også. Er det rasistisk å si at man har/har hatt en fantasi om å ha sex med en afrikansk kvinne? Eller å si at man ønsker seg en italiensk elsker, fordi man har hørt at de skal være så bra i senga? Her hvor jeg bor for tiden, har jeg flere ganger fått høre at nordmenn er kjent for å være veldig gode arbeidstakere. Er det rasistisk? Ingen vits i å utvanne rasismebegrepet. Spar rasimebeskyldningene til når det virkelig ER rasisme, så kanske du blir tatt på alvor.
Kevin Skrevet 23. oktober 2004 #50 Skrevet 23. oktober 2004 Helt greit for meg også det, SÅ LENGE HUN IKKE HAR GJORT ALT DET JEG ALDRI FIKK GJORT Skal vi se: - To på en gang - Samme kjønn - Afrikansk - 4 på ei uke i syden - 10 fler enn meg Osv... Osv... Så du mener du da bør få det vi i fotballens verden kaller frispark? En mulighet til å få en tapt sjanse på nytt? Slik at du kan gjøre deg ajour med hennes utskeielser, uten at hun kan si noe som helst på det? Eller vil du bare ikke ha slike jenter? Det er ikke rart at mange jenter er notoriske løgnere når man blir kjent med dem med tanke på sexliv og antall partnere... når man møter menn med dine holdninger. Poenget er vel at nå siden du har funnet deg en erfaren kvinne, har du muligheten til å få innpass i hennes verden. Hun vet hva hun vil og hva som tenner henne, i motsetning til mange andre. Hun vet hva som skal gjøres for at akkurat henne skal få størst mulig nytelse. Kan hun forklare dette skikkelig, kan du enkelt og greit bli alt hun trenger. Hvem vet? Med tiden kanskje du får innpass i aktiviteter som tilhørte fortiden hennes? Hvorfor bekymre seg over fortiden hennes? Er det usikkerheten din som slår til? Er det muligheten for sammenligninger? Eller er det bare rett og slett at egoet ditt ikke tåler at hun har hatt flere enn deg? Det er deg hun er sammen med, og hun trives med det. Ellers hadde hun gått tilbake til fortiden sin....
Gjest Coolaid Skrevet 23. oktober 2004 #51 Skrevet 23. oktober 2004 Hvorfor spør du ikke gutta? Blir litt feil å spørre dem det ikke gjelder?....... Kan ikke dy meg, men invitere deg til Herresalongen for å treffe oss...... Legg gjerne innlegget inn der, så skal du nok få høre hva gutta virkelig syns.. Klem fra Coolaid.
Gjest Don Juan, 36 Skrevet 24. oktober 2004 #52 Skrevet 24. oktober 2004 Så du mener du da bør få det vi i fotballens verden kaller frispark? En mulighet til å få en tapt sjanse på nytt? Slik at du kan gjøre deg ajour med hennes utskeielser, uten at hun kan si noe som helst på det? Eller vil du bare ikke ha slike jenter? Det er ikke rart at mange jenter er notoriske løgnere når man blir kjent med dem med tanke på sexliv og antall partnere... når man møter menn med dine holdninger. Poenget er vel at nå siden du har funnet deg en erfaren kvinne, har du muligheten til å få innpass i hennes verden. Hun vet hva hun vil og hva som tenner henne, i motsetning til mange andre. Hun vet hva som skal gjøres for at akkurat henne skal få størst mulig nytelse. Kan hun forklare dette skikkelig, kan du enkelt og greit bli alt hun trenger. Hvem vet? Med tiden kanskje du får innpass i aktiviteter som tilhørte fortiden hennes? Hvorfor bekymre seg over fortiden hennes? Er det usikkerheten din som slår til? Er det muligheten for sammenligninger? Eller er det bare rett og slett at egoet ditt ikke tåler at hun har hatt flere enn deg? Det er deg hun er sammen med, og hun trives med det. Ellers hadde hun gått tilbake til fortiden sin.... Blæh... At du gidder å holde på. 1. Jeg har hatt flere partnere enn min sambo (Såvidt) 2. Jeg har vel hatt flere utskeielser en henne. 3. Pkt 1. og 2. hjelper meg bra! Ha det bra, komlepung...
Gjest Don Juan, 36 Skrevet 24. oktober 2004 #53 Skrevet 24. oktober 2004 Hvorfor spør du ikke gutta? Blir litt feil å spørre dem det ikke gjelder?....... Kan ikke dy meg, men invitere deg til Herresalongen for å treffe oss...... Legg gjerne innlegget inn der, så skal du nok få høre hva gutta virkelig syns.. Klem fra Coolaid. On my way! Er møkk lei kvinnfolk som gir seg ut for å være MENN her på dette forumet. Som "Kevin"...
Mossa Skrevet 24. oktober 2004 #54 Skrevet 24. oktober 2004 Så du mener du da bør få det vi i fotballens verden kaller frispark? En mulighet til å få en tapt sjanse på nytt? Slik at du kan gjøre deg ajour med hennes utskeielser, uten at hun kan si noe som helst på det? Eller vil du bare ikke ha slike jenter? Det er ikke rart at mange jenter er notoriske løgnere når man blir kjent med dem med tanke på sexliv og antall partnere... når man møter menn med dine holdninger. Poenget er vel at nå siden du har funnet deg en erfaren kvinne, har du muligheten til å få innpass i hennes verden. Hun vet hva hun vil og hva som tenner henne, i motsetning til mange andre. Hun vet hva som skal gjøres for at akkurat henne skal få størst mulig nytelse. Kan hun forklare dette skikkelig, kan du enkelt og greit bli alt hun trenger. Hvem vet? Med tiden kanskje du får innpass i aktiviteter som tilhørte fortiden hennes? Hvorfor bekymre seg over fortiden hennes? Er det usikkerheten din som slår til? Er det muligheten for sammenligninger? Eller er det bare rett og slett at egoet ditt ikke tåler at hun har hatt flere enn deg? Det er deg hun er sammen med, og hun trives med det. Ellers hadde hun gått tilbake til fortiden sin.... ...er alt jeg har å si om denne saken!!
Kevin Skrevet 24. oktober 2004 #55 Skrevet 24. oktober 2004 Blæh... At du gidder å holde på. 1. Jeg har hatt flere partnere enn min sambo (Såvidt) 2. Jeg har vel hatt flere utskeielser en henne. 3. Pkt 1. og 2. hjelper meg bra! Ha det bra, komlepung... I et diskusjonsforum er det vel vanlig at det diskuteres? Er man alltid enige, er det jo heller ikke noe diskusjonsforum.... Slik jeg fremsatte det var jo ytterst hypotetisk. Jeg aner jo ikke hva slags forhold dere har, men det ordner seg som du sier fordi hun oppfyller kravene dine - nemlig at hun har hatt færre partnere enn henne... Bra for deg! Tankene mine gikk dithen at hva om hun hadde vært langt mer erfaren enn deg? Og du var veldig interessert i henne før du fikk vite antallet. Ville du da dumpet henne? Men om du ikke vil diskutere det videre og kommer med små banaliteter, så skjønner jeg det også, og da setter vi bare sluttstrek. Vi har begge fått frem det vi ville.
Gjest Don Juan, 36 Skrevet 24. oktober 2004 #56 Skrevet 24. oktober 2004 ! Tankene mine gikk dithen at hva om hun hadde vært langt mer erfaren enn deg? Og du var veldig interessert i henne før du fikk vite antallet. Ville du da dumpet henne? . Ja
Gjest Don Juan, 36 Skrevet 24. oktober 2004 #57 Skrevet 24. oktober 2004 Eller vil du bare ikke ha slike jenter? Det er ikke rart at mange jenter er notoriske løgnere når man blir kjent med dem med tanke på sexliv og antall partnere... når man møter menn med dine holdninger. Hvorfor bekymre seg over fortiden hennes? Er det usikkerheten din som slår til? Er det muligheten for sammenligninger? Eller er det bare rett og slett at egoet ditt ikke tåler at hun har hatt flere enn deg? Det er deg hun er sammen med, og hun trives med det. Ellers hadde hun gått tilbake til fortiden sin.... ...er alt jeg har å si om denne saken!!
ivanka Skrevet 25. oktober 2004 #58 Skrevet 25. oktober 2004 Ivanka begynner å blande inn ting som ikke har noe i debatten å gjøre. Hun skriver: Trenger ikke bli religiøs for å være med her, ei heller ha sterk tro. Antagelig er det best om religion og tro holdes unna her. Ellers har jeg mange sammenfallende synspunkter/erfaringer som Don Juan, kanskje dessverre, men erfaringene i livet er det lite å gjøre med - det også! å gud. du hadde ikke kjent igjen et kraftuttrykk om det kom og slo deg i hodet eller hva.
Gjest jente Skrevet 26. oktober 2004 #59 Skrevet 26. oktober 2004 hm. Denne debatten har jo sklidd ut litt. Og jeg som bare tenkte å si at de mennene som er sånn som trådstarteren beskrev - de er det kanskje LITT fordi de faktisk får respons på oppførselen sin? Hvis man kveld etter kveld sender slibrige og sprengkpåte mailer til fremmede kvinner og ikke får svar vil vel i hvert fall noen av mennene prøve andre taktikker? Blir for dumt å BARE skylde på mennene. En annen ting er at en del av oss ikke ville gått fram på samme måte selv, men da får man jo rett og slett BARE LA VÆRE Å GJØRE DET, DA!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå