Gå til innhold

Hva er det med menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

ødelegger for din kategori internetbrukere, kanskje.

mens adferd som din ødelegger for resten av oss.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er jeg ikke enig i :roll:

Jeg syntes det er helt forkastelig at folk legger inn annonser for morroskyld. Narrer seriøse folk. Og ærlig talt så syntes jeg hun fortjener å bli kalt drittkjerring.

Kan godt omformulere det til: Usmakelig dame med dårlig moral. :hoho:

Skrevet
Utrolig dårlig gjort å legge ut annonser for test og morroskyld.

Det er sånne som deg som ødelegger for internettbrukere.

Drittkjerring!

Schikkelig dritt. Nei.

Skjult observasjon er da en delvis anerkjnet (men også omdiskutert) forskningsmetode, selv om jeg vil være litt forsiktig med å kalle dette seriøs forskning. Forskere og journalister bruker skjult observasjon rett som det er. Det ødelegger ikke miljøene! Elendigheten blomstrer like fullt.

Og det finnes gudskjelov også etterforskere som bruker lignende metoder - falske profiler i forum hvor det er mistanke om pedofile - infiltrering av organiserte kriminelle miljøer.

Jeg synes dette var litt interessant, jeg. Men jeg orker ikke tenke på at menn kan være sånn som dette...

Gjest Fighter
Skrevet
Det er jeg ikke enig i :roll:

Jeg syntes det er helt forkastelig at folk legger inn annonser for morroskyld. Narrer seriøse folk. Og ærlig talt så syntes jeg hun fortjener å bli kalt drittkjerring.

Kan godt omformulere det til: Usmakelig dame med dårlig moral. :hoho:

Så lenge hun ikke har sagt i profilen at hun er ute etter tilfeldig sex, for så å trekke seg tilbake har hun vel ikke gjort noe galt?

Skrevet
Utrolig dårlig gjort å legge ut annonser for test og morroskyld.

Det er sånne som deg som ødelegger for internettbrukere.

Drittkjerring!

Dårlig gjort å gå på byen og utgi seg for å være genuint interessert i en dame bare for å komme under skjørtet hennes :wink:

Det er sånne som ødelegger for damenes familie- og ekteskapsplanlegging!

Drittgubber!

Gjest Don juan 36
Skrevet

Det er helt riktig! Og jeg ser ikke hva som er morsomt. Flere og flere av oss har hatt MANGE sexpartnere. Hvilken størrelse "mange" er blir helt individuelt. midlertid vet jeg at en del menn med relativt få partnere ikke sette så stor pris på om jenta hans har hatt relativt mange partnere.

Og så åpner selvfølgelig det for aksept for at det også kan være motsatt. Eller hva?

Kjæresten min har praktisert både gruppesex og periodevis "rundpuling". Hvis jeg ikke hadde gjort det samme en eller annen gang, så hadde jeg nok droppet forholdet ganske tidlig. -Eller verre, vært utro.

Gjest Fighter
Skrevet

Skulle du være utro pga ting kjæresten din har gjort i fortiden?:o

Gjest Hillary..
Skrevet

Kjæresten min har praktisert både gruppesex og periodevis "rundpuling". Hvis jeg ikke hadde gjort det samme en eller annen gang, så hadde jeg nok droppet forholdet ganske tidlig. -Eller verre, vært utro.

:o

Ja, hvorfor skulle du ha vært utro fordi hun har rundpult og gruppepult? (For å bruke språket her...)

Hva er det i denne logikken?

Gjest Don Juan, 36
Skrevet

Ja, hvorfor skulle du ha vært utro fordi hun har rundpult og gruppepult? (For å bruke språket her...)

Hva er det i denne logikken?

Nei det er det ingen som helst logikk i. -Annet enn for de menn som ikke tror de kunne få "noen bedre". Det kunne kanskje bedre selvfølelsen Deres igjen?...

Jeg hadde nok heller droppet forholdet stille og rolig, hvis det var slik at ikke jeg også hadde "gjort unna litt".

Og før hylekoret starter: SELVFØLGELIG betyr fortiden din noe!

DJ

Skrevet

Tror du at det bare er menn som kan stille vilkår for fortid?

Bare for å være helt klar på det:

Fortiden deres har også betydning!!!

Ihvertfall for meg.

Gjest Don Juan, 36
Skrevet

Tror du at det bare er menn som kan stille vilkår for fortid?

Bare for å være helt klar på det:

Fortiden deres har også betydning!!!

Ihvertfall for meg.

Ja men da er vi jo enige da?

Flere og flere av oss har hatt MANGE sexpartnere. Hvilken størrelse "mange" er blir helt individuelt. midlertid vet jeg at en del menn med relativt få partnere ikke sette så stor pris på om jenta hans har hatt relativt mange partnere.  

Og så åpner selvfølgelig det for aksept for at det også kan være motsatt. Eller hva?

:tunge1:

Skrevet

Ja, vi er visst det....så ikke så mye på det som var skrevet lengre opp.

Men hadde jeg kommet ut for en mann med MANGE partnere, hadde jeg nok ikke innledet et forhold til ham, men heller hatt ham som elsker en stund, kanskje.

Hvis i det hele tatt.

Skrevet

Ja men da er vi jo enige da?

:tunge1:

Ikke at det spiller så stor rolle for noen av dere, men det er meg knekkende likegyldig hvilket sexliv kjæresten har hatt før min tid!

Gjest Don Juan, 36
Skrevet

Ikke at det spiller så stor rolle for noen av dere, men det er meg knekkende likegyldig hvilket sexliv kjæresten har hatt før min tid!

Ja, men det mener jo de fleste som selv har ordnet seg med en "stor" fortid... (Uansett kjønn)

-Hvis det er slik for din del, så syns jeg du håner de uten stor "fortid" (Og som bryr seg om en ev. kjærestes fortid).

Skrevet

Ja, men det mener jo de fleste som selv har ordnet seg med en "stor" fortid... (Uansett kjønn)

-Hvis det er slik for din del, så syns jeg du håner de uten stor "fortid" (Og som bryr seg om en ev. kjærestes fortid).

På hvilken måte er det å håne noen? Ærlig talt, det har da ingenting med saken å gjøre! Jeg har aldri sagt at det er negativt å ha hatt få partnere, ei heller har jeg kritisert dere som bryr dere om dette... Take a chill pill!

Gjest Don Juan, 36
Skrevet
Ja, vi er visst det....så ikke så mye på det som var skrevet lengre opp.

Men hadde jeg kommet ut for en mann med MANGE partnere, hadde jeg nok ikke innledet et forhold til ham, men heller hatt ham som elsker en stund, kanskje.

Hvis i det hele tatt.

Jeg har brukt noen "prøveperioder" på å finne ut bla slikt. Til slutt ga jeg opp. det fantes jo ingen kvinner på min alder som hadde så få (s)eks-partnere som meg...

Så ble det til at jeg raste fra meg en stund, bla ved hjelp av Spraydate. Syns ikke det ga meg noen ting, annet enn masse sex på kort tid. -Men jeg kan i allefall lett akseptere min kjæres ville fortid nå, og det hadde vært vanskelig uten denne perioden i livet mitt.

Kunne jeg startet på nytt da jeg var 17 med det jeg vet nå, hadde jeg enten:

1. Holdt meg jomfru til jeg møtte min like.

2. Startet "kappløpet" med en gang, slik mange av jentene jeg har møtt har gjort...

Alternativ 1 hadde vært best, men hvor har det blitt av jomfruer over 20?...

Skrevet

La nå fortid være fortid. Hvorfor være så interessert i det som har skjedd før en selv kom inn i bildet? Slik jeg ser det er det usikkerhet som gjør at man reagerer på slikt. Hvorfor skal det være så ille om partner har flere opplevelser enn det en selv har hatt? Er plutselig erfaring en uting? Ingen som tenker på at med erfaring så kommer mer sikkerhet fra partner, og man kan faktisk komme til å lære noe...

Nei, gi meg heller ei jente som vet hva hun vil ha og ikke er redd for å vise det, enn ei som ikke virker helt sikker på hvor hva skal puttes inn i... :wink:

Men det er nå MIN mening...

Skrevet
La nå fortid være fortid. Hvorfor være så interessert i det som har skjedd før en selv kom inn i bildet? Slik jeg ser det er det usikkerhet som gjør at man reagerer på slikt. Hvorfor skal det være så ille om partner har flere opplevelser enn det en selv har hatt? Er plutselig erfaring en uting? Ingen som tenker på at med erfaring så kommer mer sikkerhet fra partner, og man kan faktisk komme til å lære noe...

Nei, gi meg heller ei jente som vet hva hun vil ha og ikke er redd for å vise det, enn ei som ikke virker helt sikker på hvor hva skal puttes inn i...  :wink:  

Men det er nå MIN mening...

Åh, jeg er så ENIG!!! :ler:

Skrevet

Vedr. kontaktannonser, se her! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...