nordnorgejente Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 (endret) Trenger noen seriøse råd. I fjor traff jeg en nyseparert mann (ingen barn involvert). Vi falt pladask for hverandre, dro på turer ilag og planla fremtiden sammen. I 2 måneder var vi sammen. Plutselig en dag sletter han meg fra snapchat, facebook og jeg får en tekstmelding om at han ikke kan ha følelser for to personer.. Prøver å ringe han, men han tar ikke telefonen. I 4 måneder er han som sunket fra denne planeten før jeg plutselig får en sms hvor han spør om jeg kan tilgi han og om jeg har lyst å treffe han, om ikke annet være venner. Hadde i utgangspunktet lyst å be han dra en viss plass, men jeg savner denne mannen så innmari - tenker på han dag og natt. Jeg har ennå ikke svart på tekstmeldingen. Skal jeg gi han en ny sjanse eller glemme? Jeg vet at sjansen er stor for at jeg er "suttekluten" hans i en vanskelig tid, men likevel - følte vi passet sammen som hånd i hanske.. Endret 6. mars 2016 av nordnorgejente ingen grunn
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 Det er rett og slett ikke moralsk riktig å ha et forhold med en gift mann. Anonymkode: 3807e...3fb
nordnorgejente Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er rett og slett ikke moralsk riktig å ha et forhold med en gift mann. Anonymkode: 3807e...3fb Aksepterer at du har den meningen. Jeg la meg ikke akkurat etter han - det er ingen unnskyldning, jeg vet. Men nå har det nå skjedd og jeg trenger noen konstruktive tilbakemeldinger, ikke moralsk preiken
Polly Ester Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Kan hende han bare trengte ro for å finne ut av følelsene for ekskonen og nå har han funnet ut at det virkelig er over for dem. Så det kan hende at han nå er klar for deg. Jeg hadde gitt han en sjanse hvis dette hadde vært meg.
Gjest Blomsterert Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 Vel,han forsvant jo ikke uten å si hvorfor sist da. Han var jo ærlig. Nå kommer det jo an på om han fremdeles har følelser for eksen. Om det var han eller hun som bestemte at det skulle være ordentlig slutt. Det får du jo finne ut av. Du skal jo ikke være en sutteklut som du sier. Men han virker jo ikke sånn umiddelbart helt tillitsvekkende,det må jeg si.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Hvis du kan leve med at du er andrevalget, så er det jo greit. Noen kvinner har ikke noe problem med det. Problemet med å være andrevalget, er at du kan raskt bli plassert på vent igjen. Anonymkode: cff08...49f 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 9 minutter siden, nordnorgejente skrev: Aksepterer at du har den meningen. Jeg la meg ikke akkurat etter han - det er ingen unnskyldning, jeg vet. Men nå har det nå skjedd og jeg trenger noen konstruktive tilbakemeldinger, ikke moralsk preiken Skjønner at du oppfatter det som en moralsk preken men det var den eneste konstruktive tilbake meldingen jeg kunne komme på. Men som hun andre sier. Om han er ferdig med henne er det en annen mening fra min side om etisk riktig. Men om det er en god ide tror jeg ikke. Men ingen utad kan kjenne på din kjærlighet og din livshistorie. Jeg prøver hele tiden å ta valg karmatisk anlagt å det er kun etter det jeg har begynt å motta følelsen av ro i mitt liv..... Anonymkode: 3807e...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå