AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Hei, Jeg er på jakt, og har enda ikke møtt noen haremsbukser på min vei. Har sett mange tights og noen joggebukser, men den legendariske haremsbuksa (som passer til trening!!) har jeg altså ikke sett enda. Har du? Cheryl Cole har kanskje skutt alle? Anonymkode: 3e065...660
urenluren Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 har du prøvd ebay? Der kan det hende de har noe. Vet ikke om de du finner der er så egnet til trening da. De kommer jo litt an på stoffet. Ikke noe særlig å trene i bomull akkurat, som suger til seg all fukt.
Hu i byen Skrevet 7. mars 2016 #3 Skrevet 7. mars 2016 Reebok har hatt noen haremsbukser i kolleksjonen sin. De er capri-varianter da, men jeg har iallefall en i grønn, lilla og svart Tror modellen jeg har heter Turn it up-capri, men jeg er nesten sikker på at de har andre versjoner av haremsbukser også.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #4 Skrevet 7. mars 2016 4 timer siden, Hu i byen skrev: Reebok har hatt noen haremsbukser i kolleksjonen sin. De er capri-varianter da, men jeg har iallefall en i grønn, lilla og svart Tror modellen jeg har heter Turn it up-capri, men jeg er nesten sikker på at de har andre versjoner av haremsbukser også. Fant ingen dessverre :/ Takk for forslag likevel, skal holde litt øye med reebok fremover Anonymkode: 3e065...660
Hu i byen Skrevet 7. mars 2016 #5 Skrevet 7. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fant ingen dessverre :/ Takk for forslag likevel, skal holde litt øye med reebok fremover Anonymkode: 3e065...660 De jeg har er iallefall i treningsstoff, sykt behagelig.. Av og til jeg blir nervøs for om jeg husket å ha på meg bukse :D 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 1 minutt siden, Hu i byen skrev: De jeg har er iallefall i treningsstoff, sykt behagelig.. Av og til jeg blir nervøs for om jeg husket å ha på meg bukse :D Det er det jeg og vil ha!!! Er det for mye å be om liksom Kanskje de har den fysisk i butikk ett sted, får holde utkikk. Anonymkode: 3e065...660
Mann 42 Skrevet 8. mars 2016 #7 Skrevet 8. mars 2016 Den 6.3.2016 at 11.52, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg er på jakt, og har enda ikke møtt noen haremsbukser på min vei. Har sett mange tights og noen joggebukser, men den legendariske haremsbuksa (som passer til trening!!) har jeg altså ikke sett enda. Har du? Cheryl Cole har kanskje skutt alle? Anonymkode: 3e065...660 Den var gøyal! Hvorfor går ikke alle kledt sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå