Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om hvor jeg kan få gjort det billig og raskt? 
Har prøvd å google litt men får bare opp folk som tar omtrent like mye betalt som eplehuset, og da har det jo ingen hensikt...

Skrevet

En fordel med Eplehuset er at deres verksted er autorisert av Apple. En reparasjon hos dem medfører at man beholder alle garantier, på samme måte som om man hadde sendt den inn til Apple. Går man til en uautorisert reparatør risikerer man ved en senere anledning at Eplehusets verksted, eller annet autorisert verksted, nekter å utføre reparasjoner fordi de ser at din nye skjerm ikke kommer fra en autorisert reparatør.

Skrevet
1 time siden, Klossmajor skrev:

En fordel med Eplehuset er at deres verksted er autorisert av Apple. En reparasjon hos dem medfører at man beholder alle garantier, på samme måte som om man hadde sendt den inn til Apple. Går man til en uautorisert reparatør risikerer man ved en senere anledning at Eplehusets verksted, eller annet autorisert verksted, nekter å utføre reparasjoner fordi de ser at din nye skjerm ikke kommer fra en autorisert reparatør.

Fullstendig klar over det. Men siden jeg generelt har en ganske slitt telefon, mistenker at fuktindikatoren alt har slått ut og sånn er det ikke så viktig for meg å beholde den om jeg kan spare penger. derfor vil jeg ha en billig en :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...