Bondenisse Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 Noen som har tips om hvor jeg kan få gjort det billig og raskt? Har prøvd å google litt men får bare opp folk som tar omtrent like mye betalt som eplehuset, og da har det jo ingen hensikt...
Klossmajor Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 En fordel med Eplehuset er at deres verksted er autorisert av Apple. En reparasjon hos dem medfører at man beholder alle garantier, på samme måte som om man hadde sendt den inn til Apple. Går man til en uautorisert reparatør risikerer man ved en senere anledning at Eplehusets verksted, eller annet autorisert verksted, nekter å utføre reparasjoner fordi de ser at din nye skjerm ikke kommer fra en autorisert reparatør.
Bondenisse Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2016 1 time siden, Klossmajor skrev: En fordel med Eplehuset er at deres verksted er autorisert av Apple. En reparasjon hos dem medfører at man beholder alle garantier, på samme måte som om man hadde sendt den inn til Apple. Går man til en uautorisert reparatør risikerer man ved en senere anledning at Eplehusets verksted, eller annet autorisert verksted, nekter å utføre reparasjoner fordi de ser at din nye skjerm ikke kommer fra en autorisert reparatør. Fullstendig klar over det. Men siden jeg generelt har en ganske slitt telefon, mistenker at fuktindikatoren alt har slått ut og sånn er det ikke så viktig for meg å beholde den om jeg kan spare penger. derfor vil jeg ha en billig en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå