Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En dame jeg kjenner/kjente (har ikke kontakt lenger) var tidligere modell,

og hun ville så gjerne oppvarte mannen på alle mulige måter - blowjobs, god middag klar når han kom hjem fra jobb osv...

men også utseendemessig, han måtte ikke utsettes for å se hvor "stygg og kjedelig" hun var uten sminke,

så hun la seg om kvelden med full sminke, 

kl 0430 våknet hun, tok seg en dusj, fønet håret i perfekt sveis og hadde på seg sminke, så la hun seg i sengen som en prinsesse og lot som hun sov - til hennes kjære våknet og fikk se hvor vakker hun var.....

Stakkars kvinnemenneske. Nå skal det sies at hun har vært en del innom psykiatrien.... 

Anonymkode: fdecf...e76

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og du deler dette fordi??

Anonymkode: 25847...476

• Liker 9
Gjest blåbærpike
Skrevet

Jeg hadde en venninne som holdt på med det samme. Hun brukte fargelinser også, og kjæresten gjennom tre år hadde aldri sett hennes naturlige øyefarge. De er fremdeles kjærester, men hvordan det går med å få se henne uten sminke og linser vet jeg ikke. 

Jeg har forøvrig aldri hatt problem med å la kjærester se meg uten sminke, men jeg bruker ikke mye sminke i utgangspunktet. 

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har lest lignende historier på KG før faktisk, men jeg kan ikke tro det er så veldig utbredt blandt voksne kvinner. Husker også veninner av meg som ikke ville vaske av sminken om kvelden om de sov sammen med kjæresten, men slikt vokser man vel av seg.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En dame jeg kjenner/kjente (har ikke kontakt lenger) var tidligere modell,

og hun ville så gjerne oppvarte mannen på alle mulige måter - blowjobs, god middag klar når han kom hjem fra jobb osv...

men også utseendemessig, han måtte ikke utsettes for å se hvor "stygg og kjedelig" hun var uten sminke,

så hun la seg om kvelden med full sminke, 

kl 0430 våknet hun, tok seg en dusj, fønet håret i perfekt sveis og hadde på seg sminke, så la hun seg i sengen som en prinsesse og lot som hun sov - til hennes kjære våknet og fikk se hvor vakker hun var.....

Stakkars kvinnemenneske. Nå skal det sies at hun har vært en del innom psykiatrien.... 

Herregud, skrulle kjærring. Hva om HAN våknet før henne en dag 😳

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og du deler dette fordi??

Anonymkode: 25847...476

Jeg lurer på om det finnes andre her som er som henne.... 

• Liker 1
Gjest -Tricia-
Skrevet

Selvsagt får han se meg uten sminke. Jeg bruker forresten aldri sminke til hverdags, utover at jeg farger vippene på månedlig basis (hvis det telles som sminke), så det er ikke enorme forskjeller på meg morgen og kveld, bortsett fra et litt trøttere tryne på morgenen :tongue:

AnonymBruker
Skrevet

Han får se meg uten sminke så og si 24/7. Jeg bruker kun maskara om jeg skal noe spesielt, og det er ikke ofte. 

Anonymkode: 44b01...579

• Liker 1
Skrevet

Ja, det gjorde han.

Skrevet

Takler ikke å sove med sminke, så ja. 

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Ja, har ingen problemer med å vise meg uten sminke for noen.

Syns synd på de som er så usikre på seg selv at de ikke tørr å ta den av.

Skrevet

Ja. Vi bor ja sammen, og hadde ikke orka å dolle meg opp hver eneste dag eller utsette huden min for sminke 24/7. Det tror jeg virkelig ikke han har et problem med heller.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker aldri sminke i det heile tatt.

Enkelt og greit.

Anonymkode: 8475d...550

Skrevet

Jeg bruker ikke sminke i hverdagen, så det gjør han daglig.

AnonymBruker
Skrevet

Han har vel aldri sett meg med sminke, vi har tross alt bare vært sammen noen måneder. 

Anonymkode: 642d1...d6a

Skrevet

Selvsagt. 

Mannen min og jeg skulle ha første romantiske middag sammen etter babyen kom nylig (hjemme, mens babyen sov) og jeg spurte om jeg skulle sminke meg for han. Da sa han nei, for han syntes jeg er fin slik jeg er :) 

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet (endret)

Kan ikke være enkelt å være kvinne når de holder på sånn. Må gå utover psyken! Ikke rart de trenger hjelp!

Heldigvis kan de fleste vise seg med sitt naturlige utseendet også. 

Endret av Hummels
Skrevet

Han har aldri sett meg med sminke :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Vi skal nå leve sammen i gode og onde dager :fnise: så ja, han får fint lov å se meg uten sminke! 

Skrevet

Å aldri la huden få en pause fra sminken er det beste rådet for å eldes tidlig. Jeg sminker meg hver dag fordi det kreves i jobben min at man er velstelt og representativ, men en rolig søndag hjemme kan jeg godt gå uten.

Mange kvinner her må fikse opp selvtilliten sin, ikke mascaraen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...