AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Del Skrevet 6. mars 2016 Jeg skal en tur til Nordbysenteret om et par uker, på vei hjem fra Sverige. Jeg kommer til å ha knapt med tid, så jeg rekker bare innom en av disse to butikkene. Hvilken av disse er gjengs over billigst? Utvalget er vel nokså likt. Anonymkode: bdd57...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Del Skrevet 6. mars 2016 Nordby supermarked er billigst, og har i tillegg større utvalg. Jeg tror (er ikke helt sikker) at Maximat har en bedre betjent kjøttdisk. Det er greit hvis du er ute etter noe spesielt eller vil spørre om råd og tips. Anonymkode: dddea...d5e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #3 Del Skrevet 6. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nordby supermarked er billigst, og har i tillegg større utvalg. Jeg tror (er ikke helt sikker) at Maximat har en bedre betjent kjøttdisk. Det er greit hvis du er ute etter noe spesielt eller vil spørre om råd og tips. Anonymkode: dddea...d5e MaxiMat er billigere på enkelte produkter. Anonymkode: 7a669...4b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunasama Skrevet 6. mars 2016 #4 Del Skrevet 6. mars 2016 Det spørs litt hva man er ute etter. Føler det avhenger mye av hva som er ukens tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå