Gå til innhold

Jeg dater en dame med store pupper.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nå datet en litt sjenert jente 3 ganger.  I går ble jeg litt overrasket over at hun ga meg en tett klem hvor hun trykte overkroppen godt inntil min når vi skulle si hadet. Klemmen var såpass tett at hun måtte ha skjønt at jeg fikk kjent på de digre puppene hennes. Er dette et stort steg videre i kontakt fra klem på kinnet hvor overkroppen ikke er i kontakt med hverandre? Eller tenker dere jenter at det ikke er noe forskjell på en klem hvor dere trykker puppene godt inntil mannen?

Anonymkode: fec3e...d0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, det betyr nok ikke så mye, puppene bare er der, stort sett bare i veien. Særlig om de er store. Det er litt som å gå med sekk på ryggen, du deiser borti alt som er. 

Anonymkode: 09304...1e0

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nå datet en litt sjenert jente 3 ganger.  I går ble jeg litt overrasket over at hun ga meg en tett klem hvor hun trykte overkroppen godt inntil min når vi skulle si hadet. Klemmen var såpass tett at hun måtte ha skjønt at jeg fikk kjent på de digre puppene hennes. Er dette et stort steg videre i kontakt fra klem på kinnet hvor overkroppen ikke er i kontakt med hverandre? Eller tenker dere jenter at det ikke er noe forskjell på en klem hvor dere trykker puppene godt inntil mannen?

Anonymkode: fec3e...d0b

For meg (som er kvinne) er det forskjell på en klem på kinnet og en klem der man klemmer overkroppene mot hverandre.

Men jeg har ikke hørt om at noen kvinner tenker over at brystene blir klemt mot mannen, når de gir klem på den måten.

Anonymkode: 61330...605

• Liker 5
Skrevet

Det er jo forskjell på en liten klem på kinnet, og en skikkelig klem der man "kropper": En lett klem på kinnet kan man stort sett gjøre med alle, men en skikkelig klem er jo noe man stort sett kun gjør med noen man virkelig vil klemme på. Puppene er dog lite relevante. De er nå der uansett, og følger liksom med...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg (som er kvinne) er det forskjell på en klem på kinnet og en klem der man klemmer overkroppene mot hverandre.

Men jeg har ikke hørt om at noen kvinner tenker over at brystene blir klemt mot mannen, når de gir klem på den måten.

Anonymkode: 61330...605

Enig at det er forskjell på kinnklem og kroppsklem.

Jeg tenker på at puppene blir klemt mot kroppen til mannen ved en kroppsklem. Det kjennes jo, for meg også, så det er noe jeg tenker på om jeg klemmer en mann sånn tett. Og det er grunnen til at noen ganger blir det bare kinnklem, for å unngå at puppene blir trykket mot mannen. Han kan lett få tanker om noe mer enn bare klem da.

Så for meg i hvert fall er det forskjell på forskjellige typer klemmer. Hvis jeg trykker meg inntil mannen så er det mer enn bare vennskapelig fra min side. 

Anonymkode: 7afb6...0f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...