Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elden, stoler ikke på Lippestad som har vært politiker. Han gikk av etter stormen rundt Boligbygg.

Anonymkode: 80c8f...840

• Liker 1
Skrevet

Elden. Lippestad er så moraliserende.

• Liker 1
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Ingen av de. Per Danielsen er min favorittadvokat. Han vinner 90% av sakene sine. 

Anonymkode: f7ea3...c78

Lurer på hvorfor folk fortsatt bruker han som advokat. Ikke bare taper han sakene, men er jo blant advokatene som har flest misfornøyde klienter. Stadig leser man i avisa at klientene mener at han overfakturerer og enten saksøker eller blir saksøkt av sine klienter. 

Anonymkode: c3d84...ce2

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Lippestad er ikke faglig dyktig, så hadde valgt Elden som faktisk kan faget sitt. Lippestad på privaten er også ganske kynisk .. og PR-kåt ... 

Anonymkode: 42571...326

• Liker 2
Skrevet

Ingen av dem, jeg ville valgt advokat ut fra hvilken sak jeg trengte bistand til.

On 9/14/2020 at 5:50 PM, AnonymBruker said:

Ingen av de. Per Danielsen er min favorittadvokat. Han vinner 90% av sakene sine. 

Og i alle fall ikke Per Danielsen, han er skikkelig tvilsom mtp etikk, han har blitt dømt av disiplinærnemda flere ganger. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

I straffesaker ville jeg valgt Elden av de to, men det er fordi jeg ikke har så mye kjennskap til Lippestad utover 22.juli-saken. Men om du ber om Elden som "vanlig" person, så sender han ofte fullmektigene i stedet. 

Endret av Kila
.
Skrevet

Jeg har hatt Elden som advokat og han var med på å hjelpe meg og fikk politiet til å gjøre den jobben de prøvde å unndra seg. Men jeg kjenner til Lippestad og antar at han er likestilt med Elden

Skrevet (endret)

Jeg hadde gått for Elden.

Jeg har vært på et foredrag med Lippestad og jeg fikk ikke så veldig godt inntrykk av han. Litt selvforherligende type som skrøt veldig av både seg selv og firmaet sitt. Jeg har ikke vært kunde i firmaet, men jeg har vært i kontakt med dem og skrytingen var ikke overens med min erfaring i det hele tatt. 

Han delte et konkret eksempel med en sak han hadde ført, jeg håper han hadde fått tillatelse til å dele eksempelet, for jeg skjønte med en gang hvem klienten hans var. Fikk vite en del jeg ikke visste om personen. Det burde han ha tenkt på, med tanke på publikumet på foredraget. Han har blitt kritisert for å ha et lettvint forhold til taushetsplikten. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/a6Vpa/advokater-er-naadeloese-mot-lippestad

Endret av n_97
  • Liker 1
Skrevet
On 9/14/2020 at 5:50 PM, AnonymBruker said:

Hehe, trodde han tape sånn omtrent 98% av sakene. I tillegg virker det som det er mye problemer med overfakturering av klienter. Hadde holdt meg langt unna.

• Liker 2
Skrevet

Hadde jeg (Gud forby) blitt siktet for drap , så er Elden mannen jeg ville hatt til å forsvare meg:) 

Skrevet
von Dünkel skrev (25 minutter siden):

Hehe, trodde han tape sånn omtrent 98% av sakene. I tillegg virker det som det er mye problemer med overfakturering av klienter. Hadde holdt meg langt unna.

Atle Antonsen og Johan Golden tar ofte opp Danielsen i Misjonen. Når han atter en gang har tapt en sak. Ler meg ihjel😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...