Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en god krem til ansikte å anbefale? En som gir litt brunfarge uten å bli ujevn 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruk en BB-cream med litt farve, f.eks. den fra Maybelline :)

Men hvis det er med brunfarve, så husk å smøre nedover mot halsen og, så du ikke har hvit hals mot brunt ansikt.

Anonymkode: ea173...ac5

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk en BB-cream med litt farve, f.eks. den fra Maybelline :)

Men hvis det er med brunfarve, så husk å smøre nedover mot halsen og, så du ikke har hvit hals mot brunt ansikt.

Har tenkt på den selv. Har du fått testa den ut? :)

Anonymkode: 8710b...0a9

• Liker 1
Skrevet

"Brunkrem" har gått ut på dato. Fundation heter det nå, og ikke fordi huden skal bli brun. Den skal bli jevn, og gjerne med glød.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt på den selv. Har du fått testa den ut? :)

Jada, men ikke for å bli brun, så jeg valgte en som var nærmest mulig min egen farge, helst skal de være litt lysere enn litt mørkere om du ikke finner helt match :)

Foundation dekker litt mer, men til hverdagssminke er BB-cream bra, den inneholder i tillegg pleiende ingredienser.

Det nye nå er CC-cream som skal være enda bedre, det har jeg ikke testa ut ennå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Kontormus skrev:

"Brunkrem" har gått ut på dato. Fundation heter det nå, og ikke fordi huden skal bli brun. Den skal bli jevn, og gjerne med glød.

Trodde det het foundation og ikke fundation :D

AnonymBruker
Skrevet

CC krem. Og det er? Hva er forskjellen mellom den og BB? :)

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde det het foundation og ikke fundation :D

Det har du rett i, og jeg skrev feil :)

Gjest incognita
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

CC krem. Og det er? Hva er forskjellen mellom den og BB? :)

CC = color correcting/control, BB=beauty balm. CC er litt mer dekkende enn BB, samtidig har BB ofte mere pleiende egenskaper enn CC. Nå har det forsyne meg også kommet en DD-cream, hvor "DD" står for Dynamic Do-all. Sistnevnte tror jeg er en blanding av CC og BB - litt mer dekkende enn BB, og litt mer pleiende enn CC. 

Phew.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, incognita skrev:

CC = color correcting/control, BB=beauty balm. CC er litt mer dekkende enn BB, samtidig har BB ofte mere pleiende egenskaper enn CC. Nå har det forsyne meg også kommet en DD-cream, hvor "DD" står for Dynamic Do-all. Sistnevnte tror jeg er en blanding av CC og BB - litt mer dekkende enn BB, og litt mer pleiende enn CC. 

Phew.

Jeg er ute etter en krem som kan dekke over litt av de små kvisene jeg har i ansiktet samt tilføye huden litt farge/glød. Hvilken krem burde jeg kjøre på? BB eller CC?

Gjest incognita
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ute etter en krem som kan dekke over litt av de små kvisene jeg har i ansiktet samt tilføye huden litt farge/glød. Hvilken krem burde jeg kjøre på? BB eller CC?

Jeg ville gått for en tyntflytende og litt dekkende foundation hvis det er tenkt at den skal dekke urenheter. BB og CC er nok mer tenkt for å "jevne ut" hudtonen.

Skrevet

Clarins sin everlasting foundation er knallgod! Dekker bra, sitter bra og viktigst av alt for meg; tester ikke på dyr. 

Er det litt hint av brunfarge du vil ha har Clarins en liten flaske med noe dråper du blander i fuktighetskremen din. 

AnonymBruker
Skrevet

Det må nevnes at jeg er menn, så helst en kremvariant med litt farge i. Foundtion? Næh.

• 2 måneder senere...
Skrevet
Den 6. mars 2016 at 13.28, Kontormus skrev:

Den 7. mars 2016 at 15.51, AnonymBruker skrev:

Det må nevnes at jeg er menn, så helst en kremvariant med litt farge i. Foundtion? Næh.

Vel fundation vaskes jo av om kvelden og da er en like bleik. På feks hyttetur hvor en gjerne vil ha litt farge uten å bruke så mye sminke er litt brunfarge en ide😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...