AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #1 Del Skrevet 6. mars 2016 Hei. Jeg har et nokså stort problem. Det har seg slik at en av mine kamerater har gått helt på styr og funnet seg en ny kamerat; alkoholen. Han drikker nærmest daglig, og da vi konfronterer ham sier han at han ikke har noe annet i livet. Nevnte jeg at han er blind, og smått sosialt tilbakestående? Det hender noen kvelder vi slapper av med en øl eller to at han drar på butikken opptil flere ganger for å handle inn mer øl til oss, for så å dra meg med ut på en helsikens bytur der det inntas alt fra whisky til tequila. I blant hender det også at han tisser på seg. Hva burde jeg gjøre? Legge igjen en hemmelig beskjed til foreldre? La han få beholde den ene gleden i livet hans? Anonymkode: aee6a...0f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 6. mars 2016 #2 Del Skrevet 6. mars 2016 Og leve slik over tid vil etter hvert føre til organsvikt, hvis ikke annet oppstår først. Han trenger hjelp, men er nødt til å innse det selv. Om det ikke har pågått allverdens lenge har han gode muligheter for å bli restituert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 6. mars 2016 #3 Del Skrevet 6. mars 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg har et nokså stort problem. Det har seg slik at en av mine kamerater har gått helt på styr og funnet seg en ny kamerat; alkoholen. Han drikker nærmest daglig, og da vi konfronterer ham sier han at han ikke har noe annet i livet. Nevnte jeg at han er blind, og smått sosialt tilbakestående? Det hender noen kvelder vi slapper av med en øl eller to at han drar på butikken opptil flere ganger for å handle inn mer øl til oss, for så å dra meg med ut på en helsikens bytur der det inntas alt fra whisky til tequila. I blant hender det også at han tisser på seg. Hva burde jeg gjøre? Legge igjen en hemmelig beskjed til foreldre? La han få beholde den ene gleden i livet hans? Anonymkode: aee6a...0f6 Han drar deg ikke med ut på byen. Du blir med frivillig.Hvis du er så bekymret,så la vær å drikk med ham da vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Insanomanical Skrevet 6. mars 2016 #4 Del Skrevet 6. mars 2016 Han ser nok ikke at han har et problem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #5 Del Skrevet 6. mars 2016 Det går an å henvende seg med anonyme saker til kommunens rus-team for å be om råd. Anonymkode: 61a12...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå