Love people Skrevet 6. mars 2016 #1 Skrevet 6. mars 2016 jeg har mange venner. noen av dem er så slemme at de kan gi smerte full.. når jeg var liten lærte moren meg å at hjelpe andre betyr å ha godt hjerte .. jeg hjelper folk så mye men så er det alltid problem.. jeg kan ikke skjule følelsene mine ..hvis jeg er sint så vil du se det .. samme når jeg er glad eller lei meg ..vennene ler av meg på grunn av at jeg gråter når jeg har vondt... problemet er noen av vennene mine liker å få folk til å føle seg ingenting og når jeg sier ikke gjør det så blir jeg mobbet og de hater meg på grunn av jeg blir lei meg at de hurt People..... jeg kan ikke forklare men dere kunne ha skjønt det hvis det hadde sett når jeg gråter.. (((((Sometimes, crying is the only way your eyes speak when your mouth can’t explain how broken your heart is)))))) så er det jeg som har rett eller bør jeg gjøre som vennene mine gjør .. mange sier at man bør hjelpe vennene sine ..
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #2 Skrevet 6. mars 2016 17 minutter siden, Love people skrev: . Hei. Du får nok lettere svar dersom du poster innlegget ditt i følgende underforum: Vennskap og sosiale relasjoner Anonymkode: 4324d...506
fullførsetningen Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 Man har et godt hjerte hvis man hjelper andre, det er sant. Men hvis de er ufin mot deg, så er de ikke dine venner, og fortjener dermed heller ikke noe fra deg. Ikke bruk opp din godhet på mennesker som ikke fortjener det. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Det der var forferdelig slitsomt å lese. Prøv igjen og bruk store bokstaver etter punktum. Dropp også overdrevent bruk av " .......((((((((" Dette er ett forum, ikke en sms. Anonymkode: 4a146...fc2 1
Love people Skrevet 9. april 2016 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2016 Den 07.03.2016 at 10.49, AnonymBruker skrev: Det der var forferdelig slitsomt å lese. Prøv igjen og bruk store bokstaver etter punktum. Dropp også overdrevent bruk av " .......((((((((" Dette er ett forum, ikke en sms. Anonymkode: 4a146...fc2 waaw takk for tipsen du
AnonymBruker Skrevet 10. april 2016 #6 Skrevet 10. april 2016 Hurt skadet...? Anonymkode: 67332...a08
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #7 Skrevet 11. april 2016 Utakk er verdens lønn. Sier som en over, ikke bruk opp godheten din på folk som ikke fortjener det. Anonymkode: 9bb79...833 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå