Gå til innhold

Hva vil han da?? Og hva vil jeg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en mann for halvannet år siden. Vi fant kjemien raskt og ble kjærester etter et par mnd. Traff aldri familien til hverandre og det ble ingen eskalering i forholdet. Han visste ikke om vi hadde en framtid sammen sa han. Han mente hans egen framtid var så usikker og at han ikke kunne love meg noe. Jeg sa jeg ikke trengte et løfte om noen framtid, for ingen vet hva som skjer i morgen, men jeg trengte å være med noen som kunne se for seg en framtid med meg så klart. Det måtte jo være baktanken med å være kjærester?? "framtiden er så usikker for meg" sa han "du fortjener bedre" sa han..massevis av dårlige unnskyldninger følte jeg, og dette vil han ikke nok! Så jeg avsluttet det. Han sa han forsto meg godt og at han ikke ville stå i veien for min framtid. Ja ok. 

Et par uker etterpå får jeg melding om at han savner meg. Jeg spør hva han mener med det. Nei, ingenting, han bare savner meg sånn. Jeg ber ham ikke kontakte meg mer.

Et par uker etter det ber han meg på middag. Som venner legger han til i meldingen. Jeg avslår og sier jeg ikke vil være hans venn. Han sier det er for vondt for ham å se meg på fb, og sletter meg derfra og andre sosiale medier. 

For en måned siden fikk jeg melding igjen. Han spør hvordan det går. Jeg svarer høflig og spør hvordan det går med ham.. Han sier han ikke klarer å glemme meg, tenker på meg hele tiden. Jeg responderer ikke på det og han sier jeg må sende en melding hvis jeg vil ta en kaffe med ham og at det var hyggelig å snakke med meg. Jeg svarer ok. 

Idag fikk jeg enda en melding. Han tenker mye på meg. Jeg svarer han at jeg ikke forstår hva han vil med det. Han svarer at han ikke vet, bare at han savner meg. Så kommer han med at han vil treffe meg, snakke face to face. 

Jeg har enda ikke svart. Ja, jeg savner han!! Men er redd for å gå tilbake til en spiral som ikke fører noe sted, redd for å bli skuffa igjen. Redd for at han bare er ensom og ikke får seg noe noe annet sted og at det bare er derfor han vil se meg. Jeg vet ikke. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Det er et halvt år siden jeg så ham nå. Har på en måte kommet over ham samtidig som jeg savner han jo.. 

Råd?

Anonymkode: ef42e...9fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til at vi var kjærester i ett år ca før jeg avsluttet det.. Han sa aldri at han var glad i meg eller elsket meg (ikke jeg heller) og det var aldri snakk om noen felles framtid. 

Ts

Skrevet (endret)

Det høres ikke ut som han vet hva han selv vil, og når han klarer å bruke så lang tid på å dvele på det uten å komme frem til noe klart svar, så ville jeg gjort som deg, avvist. Kanskje han angrer og savner deg, men han fremstår vinglete og ubesluttsom. Du fortjener i hvert fall noe bedre enn "jeg vet ikke", hvis du skal investere tid og følelser en gang til.

Endret av Arktis
Gjest Blomsterert
Skrevet

Syns han virker krevende. Mase sånn uten å være mer konkret,slitsomt. Men for all del,møt ham g få det mer avklart kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han er jo en ganske ubestemmelig person. Når det gjelder det meste egentlig. 

Og ja, det er slitsomt. Jeg tenker vel også som så at han ikke vet hva han vil. Han savner meg, savner kosen, selskapet og sexen. Han liker meg, men han vet ikke hva han vil og om han i det hele tatt vil ha en framtid med meg. 

Men jeg vet ikke. Jeg har jo sagt klart i fra om at jeg ikke kan ha slik usikkerhet, og når han nå vil treffes ser jeg ikke for meg at han plutselig skal fortelle meg noe nytt; så hvorfor i h.. vil han treffes mon tro. 

Vet ikke jeg. Vet ikke om det gjør det verre å treffes, eller om det faktisk kan være lurt. Har fremdeles ikke svart ham. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Han kommer jo ikke til å gi seg tror jeg. Fatter ikke hva han vil med meg. Og når jeg spør vet han jo ikke selv. Ahr, blir gal. 

Skrevet

Følg magefølelsen din 😊

AnonymBruker
Skrevet

Mista magefølelsen for han her for lengst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...