Usikker Skrevet 8. november 2004 #21 Del Skrevet 8. november 2004 Hei dere "kranglefanter" :fy: Kan dere ikke være uenige på en "voksen måte" da - og ikke kaste dritt, bruke kallenavn osv. Det synes jeg passer bedre i en barnehage enn her på KG. Det er lov å være uenig med en trådstarter. En trådstarter kan ikke forvente kun medhold i sine synspunkter. Dette er tross alt et diskusjonsforum. Usikker 8) -moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seriøs kvinne Skrevet 8. november 2004 #22 Del Skrevet 8. november 2004 Først vil jeg si til usikker; ikke meninga å krangle her, blir bare så voldsomt irritert på han som kun er her for å kritisere meg, og det bør han vite at jeg trenger ikke negativ kritikk. Og til gutten: Jeg vet hva jeg skal gjøre, ellers takk. Men nå er han ikke klar for et forhold, derfor jeg venter av og blir kjent med ham.. Har forresten pratet med ham, og da var han kjempegrei. Han avviser meg ikke, men det blir mye vanskeligere når man er forelska, sjenert, og ikke har den store selvtilliten fordi jeg har vært sammen med en som var utro.. I tillegg sitter jeg her og tror at ingen gutter er interessert i meg fordi jeg ikke er pen nok. Er det da rart at jeg er usikker? Ikke vet jeg hva jeg skal prate med ham om heller, har ikke så altfor lett for å komme i kontakt med folk og finne noe å prate om. Og det med alder.. Jeg er 21, bare så du er klar over det. Så ikke kall meg en jente.. Sjekk nicket mitt forresten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 9. november 2004 #23 Del Skrevet 9. november 2004 Alder har ingen ting med å være voksen eller ikke. Man er voksen når man oppfører seg deretter.......... og man er ikke voksen når man må kaste dritt og bruke kalle-navn i en diskusjon. :-( Og det å bli kalt jente fordi om man er 21 - det er da ikke noe negativt. Jeg er ei jente jeg - jeg er også ei dame og ei kvinne. Jeg er over 40........ Jeg vet hvordan det er å være 21 år, sjenert og gjerne ville - ville tørre............. men allikevel ikke tørre. Jeg er sånn fortsatt jeg. Hvorfor kaller jeg meg usikker mon tro :klø: Man er ikke noe dårlig menneske om man ikke takler alle ting - om man er usikker - om man er sjenert. Noen bare er sånn. Man kan jobbe med det - det er ofte en langsiktig, møysommelig jobb...........men det går an å fixe det Det er også veldig vanskelig for en som ikke vet hva ordet "jeg tør ikke" er for noe. Vedkommende klarer ikke med sin beste vilje å forstå den redselen/angsten som oppstår hos andre. Det er lov å ikke forstå. Men det er ikke lov å ikke respektere det. Dette er min mening hvertfall 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 9. november 2004 #24 Del Skrevet 9. november 2004 Er helt enig med usikker! Den som ikke klarer å respektere andre har hvertfall ingenting på et forum å gjøre. Det ER faktisk lov til å "gnåle" på forum. Det ER lov å spørre om råd. Og for å få de beste rådene lønner det seg å fortelle om alt som plager en. Forståelig nok så fatter ikke "gutten" dette, da han tilsynelatende nærmest har forfulgt trådstarter fra bl.a VG chatten. Det er rart hvordan enkelte i det hele tatt gidder å bruke tida si på det! Og et tips til deg "gutten".. Finn ut mer bakgrunn før du begynner å kritisere. Det eneste du har oppnådd her er å drite deg loddrett ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutten Skrevet 9. november 2004 #25 Del Skrevet 9. november 2004 det var voldsomt så tøff i trynet du var da? Forfulgt. Nei, jeg var såvidt innom på vg hvor jeg så at hun hadde skrevet inn og gnålt over det samme der. ike noe annet enn det. Og om jeg har dtiti meg ut. Nei på ingen måte. Jeg har da bare sagt det jeg mener jeg. Jeg dekker ikke over mine meinger med sukker, som en dal andre gjør her inne. Har jeg noe på hjertet så sier jeg det. Det skal andre få lov til å gjøre også. Hvis du ser noe du ikke tåler/liker så er det bare til å skippe det inlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seriøs jente Skrevet 9. november 2004 #26 Del Skrevet 9. november 2004 Ooohhh! Stor og tøff nå, gutten? For min del skal du bare skrive hva du vil, men jeg fatter ikke at du gidder bruke energi på å kritisere meg. Har du noen fordeler av å sitte å skrive dritt til meg? du har kanskje ikke hatt noen problemer, og er den solskinnsungen her inne? Høres ikke logisk ut for meg.. Helt ærlig så bryr jeg meg katta om hva du skriver til meg, eneste du oppnår er I tillegg til at jeg ignorerer deg så godt jeg kan. Er det ikke deilig å være forelska? Så ham i dag, og han så etter meg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutten Skrevet 9. november 2004 #27 Del Skrevet 9. november 2004 Tror du at det siste innlegget var rettet mot deg? Iq er en fil bil..ikke sant? La meg gjette..du er vel tilfeldigvis ikke blond? Det har da virket som om du bryr deg om hva jeg skriver til deg. De forrige gangene har du jo nærmest brutt sammen og skreket tilbake til meg jo. Hadde lagt hele saken død jeg, men når du kommer med slike idiotiske kommentarer, så får du igjen. Lurer på hvorfor forrige typen din var utro jeg. Skal nok ikke mye til for å finne noe bedre..Han fyren kikket ikke på deg i dag. han kikket på den pene jenta som gikk bak deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. november 2004 #28 Del Skrevet 9. november 2004 Tror du at det siste innlegget var rettet mot deg? Iq er en fil bil..ikke sant? La meg gjette..du er vel tilfeldigvis ikke blond? Det har da virket som om du bryr deg om hva jeg skriver til deg. De forrige gangene har du jo nærmest brutt sammen og skreket tilbake til meg jo. Hadde lagt hele saken død jeg' date=' men når du kommer med slike idiotiske kommentarer, så får du igjen. Lurer på hvorfor forrige typen din var utro jeg. Skal nok ikke mye til for å finne noe bedre..Han fyren kikket ikke på deg i dag. han kikket på den pene jenta som gikk bak deg.[/quote'] Og du er så sinna fordi du ble mobbet på barneskolen og aldri fikk tatt igjen??? Folkeskikk er en matrett, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seriøs jente Skrevet 10. november 2004 #29 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg tror ikke jeg trenger dette forumet lenger, HuiSvingen. Har funnet den perfekte måte å finne ut om han er interessert eller ikke. Jeg leste en artikkel tidligere i uken om tydelige tegn, og det stod at dersom han er interessert ser han gjentatte ganger på jenta, og han har utvidede pupiller. :D Nå vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang jeg ser ham, få skikkelig øyekontakt. Og han så jo på meg flere ganger. Har også hørt noe om at hvis gutten ser på jenta i skjul, når hun ikke ser ham, er det noe der. Og jeg avslørte han. Og hvorfor ellers skulle han oppholde seg i nærheten av meg hvis han ike tåler meg? Og til gutten, tror ikke du oppnår særlig mye ved å gå direkte ut å mobbe meg. Har sagt at jeg ikke bryr meg om deg. Ok? Dine synspunkter bryr meg ikke. Har du ikke hørt at det kun er positiv respons som gir en selvtillit? Og nei, jeg er ikke blond, verken i hodet, eller når det gjelder hårfarge. Dessuten, han kjenner meg ikke, og da ser han nok ikke negativt på meg. Hvorfor skulle han? Og du gutten.. Du sa aldri hvor gammel du er..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutten Skrevet 11. november 2004 #30 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg er eldre enn deg. Og det at han kikker på deg, betyr da ingen ting. Det ligger i genene til en mann å kikke på damene som går forbi. Det betyr ingen ting. Og har ikke hørt noe om at kun positiv respons gir selvtilitt? hvor har du det i fra? Regner med at du ikke har snakket med han enda? Hvordan klarte du å bli sammen men han som var utro mot dag da? Det må da ha vært han som sjekket deg opp da? Er det så fryktelig vanskelig å gå bort å snakke med gamlingen din, se bort på "the one" som du sier, smile og si hei til han? Tar deg 2 sekunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 11. november 2004 #31 Del Skrevet 11. november 2004 :o nicket ditt kler deg, GUTTEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutten Skrevet 11. november 2004 #32 Del Skrevet 11. november 2004 takk skal du ha. Jeg var flink den dagen jeg valgte nick. Har fått veldig bra respons på det. De fleste mener det passer. inlkudert meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterenka Skrevet 11. november 2004 #33 Del Skrevet 11. november 2004 Gjør som gutten sier, finn på noe... F.eks. lat som om mobilen ikke virker, og spør om du kan låne hans. Så ringer du din egen (som du har slått av) og så svarer det ikke, og så får du selv finne på resten av settingen... Jeg aner ikke. Pleier ikke bli avstandsforelsket... Men det at utvidete pupiller og at en mann ser på deg skal fortelle noe om seriøse følelser, tror jeg ikke noe på. Han viser interesse, men det trenger ikke bety noe, og det betyr som regel at han har lyst på deg, men det trenger dermed ikke bety at han vil ligge med deg, osv. Det kan også bety at han er en fjott, eller at han går på sterke medisiner, eller at han tar amfetamin. Du har ingenting å tape, for du har ingenting å miste, ikke sant...og det er ikke sikkert du vil like ham engang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutten Skrevet 12. november 2004 #34 Del Skrevet 12. november 2004 hør nå da...du jenta...hør på hva hun kloke damen sa -"gjør som gutten sier" har du snakket med han nå? Og veldig god spm..hvordan vet du han er "the one" hvis du bare såvidt har snakket med han? Er ikke det litt vanskelig å si før du evt. har turt å si hei til han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 12. november 2004 #35 Del Skrevet 12. november 2004 det var voldsomt så tøff i trynet du var da? Forfulgt. Nei' date=' jeg var såvidt innom på vg hvor jeg så at hun hadde skrevet inn og gnålt over det samme der. ike noe annet enn det. Og om jeg har dtiti meg ut. Nei på ingen måte. Jeg har da bare sagt det jeg mener jeg. Jeg dekker ikke over mine meinger med sukker, som en dal andre gjør her inne. Har jeg noe på hjertet så sier jeg det. Det skal andre få lov til å gjøre også. Hvis du ser noe du ikke tåler/liker så er det bare til å skippe det inlegget.[/quote'] Riktig! Men det gjelder vel ikke deg det, gjør det vel? Og at du bare var "såvidt innom" VG hvor du "tilfeldigvis" så samme innlegg der og senere kommer hit og "tilfeldigvis" finner innlegg av samme som du sannsynligvis har kritisert på VG også er for meg ingen "tilfeldighet". Du bryr deg tydligvis veldig om denne jenta, det er helt sikkert.. Si meg, er du sjalu? Hadde du en vanskelig oppvekst? Ble du kanskje slått som barn? Slibrig onkel om natten? Ting som dette kan og vil påvirke adferd vet du. Men jeg forstår ikke hvorfor du fortsetter å kritisere en person du ikke kjenner. Eller kanskje du kjenner a? Kanskje du er, gud forby, forelsket i henne? Selvsagt skal du få si det du mener, men når det bare blir kritisering på hva enn hun skriver blir det for dumt. Jeg skal si meg enig i en av tingene du skriver til henne; Hopp uti det. Men det er jaggu det eneste vettuge du skriver også! Og ja, jeg er kanskje litt tøff i trynet Føler du deg litt truet kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seriøs jente Skrevet 15. november 2004 #36 Del Skrevet 15. november 2004 Her var det hett! Har vært bortreist i helga og kommer hjem til en skikkelig "bitch-fight". Shake hands! Vil først si til Olga; han kan være en fjott ja, ikke det at jeg tror han liker meg. Men han kan umulig være så teit når de jeg kjenner sier han er veldig grei og lett å snakke med. Så da biter han i hvert fall ikke da. Ikke så hardt i så fall Gutten, hvorfor kan du ikke høre om du får en rolle i hotel cæsar? Synes du passer utmerket inn blant alle slimålene som spiller der. :D Wodan, jeg kjenner ikke ham heldigvis, med mindre han skjuler seg i sitt lille skall.. Ja, gud forby at han er forelsket i meg, jeg tenner nemlig ikke på gutter jeg. Er ikke pedo heller da.. Nei, jeg vil ha en som er moden, og voksen, minimum 24 og maks 29 Da begynner det å likne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå