AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Jeg må ha ny innboforsikring Jeg er på jakt etter pris og vilkår. Hva skal jeg velge? Hva har du valgt og hvorfor? Anonymkode: 18be0...361
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Du er ikke medlem av en fagforening hvor innbo er med eller får rabatter via dem? Har hatt innbo hos sparebank1, men dem har mange dårlige omtaler rundt seg. Gjensidige har jeg gode erfaringer med. Raske oppgjør. Anonymkode: ad6d7...dfd
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Jeg er medlem av lokalt boligbyggelag samt Obos. Anonymkode: 18be0...361
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Pris og vilkår må jo hentes direkte fra selskapene. Tror ikke det er så veldig stor prisforskjell (eller vilkår) på innboforsikringer dersom de ikke er kollektive, så om du ikke skal inn med andre forsikringer så er det fett samma. Er du ute etter raske oppgjør så går du etter ett av de store som IF eller Gjensidige og er du organisert så sjekk ut hvem de har samarbeidsavtale med. (har selv LO favør grunnet fagforening) Anonymkode: 1a2da...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå