AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Og det begynner å bli et problem. Jeg føler jeg er kåt konstant, og jeg kunne hatt sex flere ganger daglig hver eneste dag. Har ikke partner i umiddelbar nærhet heller. Jeg kan sitte på skolen, i bilen, gå på butikken, over alt. Begynner å gå utover det hverdagslige. Daten min digger jo dette når vi er sammen, og jeg kan ha sex i strekk i et halvt døgn, men veldig frustrerende når jeg er alene. Går det over?? j23 Anonymkode: 994f8...dc2 1
carmen81 Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 For min del ikke, men lykke til! Tenker jeg er heldig som har sterk libido. 😜 3
Satyr Skrevet 6. mars 2016 #3 Skrevet 6. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Og det begynner å bli et problem. Jeg føler jeg er kåt konstant, og jeg kunne hatt sex flere ganger daglig hver eneste dag. Har ikke partner i umiddelbar nærhet heller. Jeg kan sitte på skolen, i bilen, gå på butikken, over alt. Begynner å gå utover det hverdagslige. Daten min digger jo dette når vi er sammen, og jeg kan ha sex i strekk i et halvt døgn, men veldig frustrerende når jeg er alene. Går det over?? j23 Anonymkode: 994f8...dc2 Ja, det går over hvis du følger den sikreste oppskriften som finnes: bli samboer eller gift deg og vær sammen med samme partner i 20 år. ;-) S 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå