Li81 Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Har truffet en fin mann på nett dating side. Har vært sammen ett par ganger og det var veldig fint. Jeg får komplemanger, vi prater om alt, bare innmari hyggelig å være med han! Vi har begge gått gjennom skilsmisse og har barn. En periode nå har vi ikke møttes ( vi har begge 'baggasje' å bearbeide) men har mye kontakt på SMS, han skriver smileys og svarer meg alltid. Om jeg trenger å slå av en prat har han alltid tid. Er han interresert eller en venn, tro?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 I og med at dere møttes på en datingside ser han nok på deg som mer enn en venn. Anonymkode: fff15...b9c 2
powski Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Høres ut som at han ser på deg mer som en venn ja :-) 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Det er ingen her som kan vite det.
Li81 Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2016 takk for respons! ja, vi har sletta profilene våre der begge to nå.. hva gjør jeg nå..hmm..jeg tørr ikke spørre om han vil finne på noe med tanke på 'bagasjen'.. Hvor lenge skal jeg vente?
Li81 Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2016 6 minutter siden, powski skrev: Høres ut som at han ser på deg mer som en venn ja :-) Hope so.. ;-)
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 Alle har baggasje. Noen mer enn andre. Men vil man treffes, så får man til. Så hvorfor ikke spørre om han vil treffes igjen. Hvorfor vente? Når du helt klart ønsker å se han, så må du jo bare ta grep. Anonymkode: 9d8e3...984 1
Li81 Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #8 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Alle har baggasje. Noen mer enn andre. Men vil man treffes, så får man til. Så hvorfor ikke spørre om han vil treffes igjen. Hvorfor vente? Når du helt klart ønsker å se han, så må du jo bare ta grep. Anonymkode: 9d8e3...984 Tja..synes gutta det er attraktivt at vi jenter spør da? Tenk om han sier nei til å treffes?:-(
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 5 minutter siden, Li81 skrev: Tja..synes gutta det er attraktivt at vi jenter spør da? Tenk om han sier nei til å treffes?:-( Som jente så får jeg alltid positiv respons om jeg spør De liker spesielt godt å bli invitert hjem på middag Anonymkode: 9d8e3...984 1
Li81 Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #10 Skrevet 5. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jente så får jeg alltid positiv respons om jeg spør De liker spesielt godt å bli invitert hjem på middag Anonymkode: 9d8e3...984 Får prøve da, verdt ett forsøk :-) Jeg kan bare ikke dette date-greiene lengre etter flere års ekteskap...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #11 Skrevet 5. mars 2016 4 minutter siden, Li81 skrev: Får prøve da, verdt ett forsøk :-) Jeg kan bare ikke dette date-greiene lengre etter flere års ekteskap... Du har jo ingen ting å tape på å prøve deg på det du vil ha. Hva slags bagasje er det snakk om? trenger ikke detaljer. Men om det kun er brutte ekteskap, så er det ganske normalt. Anonymkode: 9d8e3...984 1
Li81 Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #12 Skrevet 5. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har jo ingen ting å tape på å prøve deg på det du vil ha. Hva slags bagasje er det snakk om? trenger ikke detaljer. Men om det kun er brutte ekteskap, så er det ganske normalt. Anonymkode: 9d8e3...984 Brutte ekteskap ja. Får prøve med en middag invitasjon👍
Gjest Mythic Skrevet 6. mars 2016 #13 Skrevet 6. mars 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: I og med at dere møttes på en datingside ser han nok på deg som mer enn en venn. Anonymkode: fff15...b9c Hvordan kom du fram til den konklusjonen? Er de fleste på datingsider for å finne venner? Da må jeg ha misforstått noe vesentlig. TS: Han virker interessert i deg, men om han ønsker vennskap eller noe mer, det må du snakke med han om. Eventuelt bare bruke tid sammen og se hva som skjer.
Li81 Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2016 2 timer siden, Mythic skrev: Hvordan kom du fram til den konklusjonen? Er de fleste på datingsider for å finne venner? Da må jeg ha misforstått noe vesentlig. TS: Han virker interessert i deg, men om han ønsker vennskap eller noe mer, det må du snakke med han om. Eventuelt bare bruke tid sammen og se hva som skjer. Sant det. Jeg vet heller ikke hva jeg vil selv heller..men føles best å starte med vennskap som kanskje kan bli noe mer.. Er bare såå skuffa av mannfolk etter skilsmissen..vanskelig for å stole på noen igjen😬
Gjest Mythic Skrevet 6. mars 2016 #15 Skrevet 6. mars 2016 1 minutt siden, Li81 skrev: Sant det. Jeg vet heller ikke hva jeg vil selv heller..men føles best å starte med vennskap som kanskje kan bli noe mer.. Er bare såå skuffa av mannfolk etter skilsmissen..vanskelig for å stole på noen igjen😬 Det er helt naturlig, og det er jo heller ikke sånn at man stoler på noen man ikke kjenner så godt enda. Tillit og trygghet kommer over tid etter som et forhold utvikler seg, og man definerer hva man holder på med. Vennskap er et godt utgangspunkt for å utvikle noe mer etter hvert, med mindre man forblir venner og ikke går videre til kjærestestadiet. Det er ikke rart du er skeptisk etter en skilsmisse, men en må bare tørre å satse for å vinne.
Li81 Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #16 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, Mythic skrev: Det er helt naturlig, og det er jo heller ikke sånn at man stoler på noen man ikke kjenner så godt enda. Tillit og trygghet kommer over tid etter som et forhold utvikler seg, og man definerer hva man holder på med. Vennskap er et godt utgangspunkt for å utvikle noe mer etter hvert, med mindre man forblir venner og ikke går videre til kjærestestadiet. Det er ikke rart du er skeptisk etter en skilsmisse, men en må bare tørre å satse for å vinne. Fine ord, takk😊 Er bare innmari redd for å bli avvist.. Men en må tørre å satse igjen !!
Gjest Mythic Skrevet 6. mars 2016 #17 Skrevet 6. mars 2016 4 minutter siden, Li81 skrev: Fine ord, takk😊 Er bare innmari redd for å bli avvist.. Men en må tørre å satse igjen !! Skjønner deg veldig godt, de fleste av oss har nok hatt den følelsen. Jeg kom i hvert fall til et punkt hvor jeg fant ut at jeg bare må tørre, og at jeg ikke kan gå rundt å tro at alle menn er som eksen
Li81 Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #18 Skrevet 6. mars 2016 44 minutter siden, Mythic skrev: Skjønner deg veldig godt, de fleste av oss har nok hatt den følelsen. Jeg kom i hvert fall til et punkt hvor jeg fant ut at jeg bare må tørre, og at jeg ikke kan gå rundt å tro at alle menn er som eksen
Li81 Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #19 Skrevet 6. mars 2016 Sant det 😊 Forslag til hva man kan gjøre på date, foruten middag og film? Det har vi gjort allerede
Li81 Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #20 Skrevet 6. mars 2016 2 minutter siden, Li81 skrev: 47 minutter siden, Mythic skrev: Skjønner deg veldig godt, de fleste av oss har nok hatt den følelsen. Jeg kom i hvert fall til et punkt hvor jeg fant ut at jeg bare må tørre, og at jeg ikke kan gå rundt å tro at alle menn er som eksen Sant det😊 Forslag til hva man kan gjøre på date, foruten middag og film? Det har vi gjort allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå