AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Noe sted dere kan anbefale? Vet liksom ikke hvor det er greitt å reise? Feks Norge-"alt" er stengt i påsken, og det samme er vel Sverige og Island.. tenker en 2-3-4 dagers tur, shopping og spising og kansje noe museer, eller spa eller noe annet gøy! Anonymkode: cf029...15b
ajarRun Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Praha? Jeg vurderte Riga men der er det dritkaldt. Mye "annet gøy" i Amsterdam.
Labbetuss39 Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noe sted dere kan anbefale? Vet liksom ikke hvor det er greitt å reise? Feks Norge-"alt" er stengt i påsken, og det samme er vel Sverige og Island.. tenker en 2-3-4 dagers tur, shopping og spising og kansje noe museer, eller spa eller noe annet gøy! Anonymkode: cf029...15b Praha og Gdansk anbefaler jeg Nydelige byer begge to
Gjest Carly-Chardonnay Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 Reis til England! De har ikke stengt i påsken Elsker å feire påske i England. Er pyntet fint i gatene, det er ofte litt varmere enn i Norge, masse fine blomster i parkene, de har sånne gigantiske sjokolade-egg overalt.. Har vært i London, Newcastle og Manchester og feiret påske. Åååh jeg vil jeg vil
Purple Basil Skrevet 7. mars 2016 #6 Skrevet 7. mars 2016 Var i Budapest i påsken for noen år siden, en utrolig flott tur! Kan ellers anbefale Amsterdam
LouiseL Skrevet 14. mars 2016 #8 Skrevet 14. mars 2016 Hadde reist til Barcelona, Amsterdam, Roma eller Paris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå