Gå til innhold

Noen som har forslag til aktiviteter for par? 😊

miss bs

Anbefalte innlegg

Hei 😊

Jeg trenger litt tips til aktiviteter jeg og kjæresten min kan finne på. Vi går litt rundt i det samme gamle og ønsker å fylle på med noe nytt 😊

Det kan være både ute og inne aktiviteter, gjerne tips til steder vi kan dra i helgene.

Fantasien vår har stoppet litt opp 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Orientering, bowling,  biljard,  quiz,  dra på standup 

Anonymkode: 2659e...373

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, miss bs skrev:

Hei 😊

Jeg trenger litt tips til aktiviteter jeg og kjæresten min kan finne på. Vi går litt rundt i det samme gamle og ønsker å fylle på med noe nytt 😊

Det kan være både ute og inne aktiviteter, gjerne tips til steder vi kan dra i helgene.

Hva er dere interessert i? Hva liker dere å gjøre (evt. hva liker dere ikke)?

Anonymkode: 1b7e8...aea

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå ut og ta bilder sammen. 

Anonymkode: 37519...bda

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er dere interessert i? Hva liker dere å gjøre (evt. hva liker dere ikke)?

Anonymkode: 1b7e8...aea

Jeg er åpen for det meste, moro å prøve no nytt 😊

Men vi trener stryke aktivt begge to. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert

Noe vanskelig å svare på når du ikke sier hva det "vante gamle"dere går rundt i er da! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere glad i å gå turer? Toppturer synes vi er veldig kjekt. Ellers så er det jo veldig kjekt å prøve en helt ny aktivitet som ingen av dere har prøvd før, som for eksempel klatring eller vollyball!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, miss bs skrev:

Hei 😊

Teltturer

Skiturer

Klatring

Fisking

(Hva liker dere å gjøre?)

Dansing (evt et dansekurs, klatrekurs, medlemskap i turforening)

Anonymkode: ae16b...1d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jo ikke hva dere er interessert i som er felles. Men gå turer sammen, lage en liten krydderhage, kino, teater, konserter, telttur med fiskestang, fotosafari i botanisk hage, kunstutstillinger, museumsbesøk, spøkelsesvandring på Akershus festning, quis-kveld på en pub, bowling, biljard, vinsmaking, øl smaking, spise på restauranter der ikke har vært på før, båttur til neste by, fjellklatring, isbading? Ri over fjellet eller ta ridetimer. Dansekurs. Tegne akt (er tilbud om det i alle fall i Oslo, fås også kjøpt halvlitere der), matlagingskurs, spåkkurs.

Dere trenger ikke gjøre alt sammen, det er litt godt med avstand, hovedsaken er vel at dere begge er aktive.

Endret av Atea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøreturer/gåturer, kino/kamp/konsert, bowling/squash/andre aktiviteter, trene sammen, spise ute på restaurant, dra på byen sammen..

Jeg og kjæresten finner på masse sammen. Vi kjøpte oss en xbox one for litt siden, kjempe gøy å spille sammen! :-)

Anonymkode: 86010...62c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skogstur.  ☺

Drit i telt..bygg boligen sjøl. Mange tips om dette på YouTube. 

Lage mat over bål. Slå leir ved et fiskevann/en elv. = vann og matauk. Bær og spiselige planter i sesong. Småviltjakt i sesong.

Men ha selvfølgelig med endel holdbar proviant...eksempelvis egg og (røkt) flesk, mel, salt og pepper, sukker. Lage mat og kaffe over bål er fabelaktig.

Kunne skrevet en bok om dette. Men om det høres skøyeraktig ut, får du sjekke det nærmere sjøl. 

Lykke til uansett  hva dere velger. God helg. ☺

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo foreslå noe jeg liker, og har sett flere like... Begynn å trene en kampsport, jujitsu (ikke Brasiliansk men tradisjonell Japansk) eller judo er flott og passer for de fleste. Det er veldig utviklende og man oppdager nye sider i livet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, runi skrev:

Knulling 

Det gjør de nok allerede. 

De er kjærester, ikke søsken. 😉

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøreturer/gåturer, kino/kamp/konsert, bowling/squash/andre aktiviteter, trene sammen, spise ute på restaurant, dra på byen sammen..

Jeg og kjæresten finner på masse sammen. Vi kjøpte oss en xbox one for litt siden, kjempe gøy å spille sammen! :-)

Anonymkode: 86010...62c

Hva spiller dere sammen? :) dette vil jeg også men kjæresten liker skytespill og jeg liker aadventure..

Anonymkode: 2659e...373

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Vihus skrev:

Er dere glad i å gå turer? Toppturer synes vi er veldig kjekt. Ellers så er det jo veldig kjekt å prøve en helt ny aktivitet som ingen av dere har prøvd før, som for eksempel klatring eller vollyball!

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Skogstur.  ☺

Drit i telt..bygg boligen sjøl. Mange tips om dette på YouTube. 

Lage mat over bål. Slå leir ved et fiskevann/en elv. = vann og matauk. Bær og spiselige planter i sesong. Småviltjakt i sesong.

Men ha selvfølgelig med endel holdbar proviant...eksempelvis egg og (røkt) flesk, mel, salt og pepper, sukker. Lage mat og kaffe over bål er fabelaktig.

Kunne skrevet en bok om dette. Men om det høres skøyeraktig ut, får du sjekke det nærmere sjøl. 

Lykke til uansett  hva dere velger. God helg. ☺

Tusen takk for tipset. Vi har faktisk vært inne på dette tidligere, men så kom vintern. Så skal virkelig få til dette når snøen forsvinner =)

God helg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...