Gå til innhold

Konfirmasjons -invitasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Poden skal snart konfirmeres, og jeg må sende ut invitasjoner.

Hvordan gjør dere det? Invitasjon kjøpt på bokhandelen, eller en flott invitasjon med bilde? Og hvis det er det siste, hvilket firma bruker dere for å lage invitasjonene?

AnonymBruker
Skrevet

Finn ut hva du/dere vil bruke :) Se på invitasjoner på bokhandler eller lignende, se på sider som optimalprint.no, kortshop.no, vistaprint.no osv, :)

Anonymkode: 9ee8c...c15

Skrevet (endret)

Vi bestilte fra Optimalprint, utrolig fornøyd! Vi skal ha både navnefest og konfirmasjon i år så bestilte invitasjoner til begge deler nettopp og de ble virkelig flotte. :)

Edit; det ble forresten bare rundt 600 for 50 doble kort (og konvolutter) med egne bilder. To forskjellige typer. Trodde det skulle bli mye mer!

Endret av FantasDick
AnonymBruker
Skrevet

Vi sparer bildekort til vi skal takke :) Men ser mange bestiller kort på fotobutikker med bilde allerede i invitasjonen.

Anonymkode: 67e47...f90

• Liker 2
Gjest morhjertegod
Skrevet

Vi brukte fotoknudsen. Hadde bilder fra oppveksten på innbydelsen, og bilder av konfirmantene på dagen på takkekortet. Koster ikke mange kr pr kort, lykke til :o)

Skrevet

Må man ha så fancy invitasjoner da? Det er jo bare å ringe til familien.

Skrevet

Det er så mye som koster penger, og jeg vil ikke bruke dem på invitasjoner. Kommer nok ikke en gang til å handle de på bokhandel. Hvis jeg vil gjøre det fint lager jeg nok en slide i powerpoint som jeg skriver ut på fotopapir, men det er heldigvis et par år igjen før jeg skal begynne med dette.

Skrevet

Du finner vel flere typer hos bokhandlere, men selv syns jeg det er mye finere når de blir litt mer personlige. Jeg bestilte også fra Optimalprint. Fort gjort å lage, sendes raskt og ser veldig fine ut. Nå har de også 35% rabatt om du bestiller innen imorgen kveld. :) 

Skrevet

Bestilte hos Vistaprint de to siste gangene. Veldig fine og grisebillig. Portoen kostet 6 ganger mer enn kortene.......

Skrevet

Jeg bestile noen fine for noen dager siden hos Optimalprint.no, da hadde de 35 % rabatt. Sjekk om de har det fremdeles.

Fikk de i går, veldig fornøyd! :)

Skrevet

Vi bestilte på Vistaprint. Hadde to bilder på kortet.

Ett bilde hvor hun var 2 uker gammel og ett bilde fra nå.. Raskt levert og bra kvalitet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...