Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal på ferie i sommer, men styrer unna Tyrkia, dessverre. Rett å slett pga krig å den slags. Ville ikke følt oss trygge. Så er Bulgaria trygt?

Anonymkode: 56ad8...944

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvor skal du hen da? 

Anonymkode: 2bea4...2ee

Skrevet

Ja, det vil jeg si. Har selv vært der to ganger.

Mvh Yvonne :heiajente: 

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hva du mener med trygt. Det er ikke krig der, men det er ganske mye mer kriminalitet enn i Norge. I tillegg er politiet ganske korrupt så du kan ikke regne med å få så mye hjelp derfra.

Anonymkode: af9a2...e62

AnonymBruker
Skrevet

Bulgaria har sine problemer, Tyrkia sine problemer. Jeg har vært begge steder, og ønsker meg ikke tilbake. Heller ikke Kypros frister til gjentakelse. Spørsmålet er mer hva du legger i trygt, og hva du ønsker for din ferie. 

Anonymkode: d52fe...9ac

Skrevet

Var der sist sommer. Vi bodde på resort og følte oss trygge. Men husk på å alltid ha kontanter for plutselig svikta korta til både meg og typen og vi stod der absolutt helt uten penger. Virker som de ligger litt bak mtp på teknologien. Og vist vi skulle betale og butikken ikke hadde vekslepenger så var det synd for oss liksom. Orka ikke å diskutere med de folka der. 

Er også mye mafia der. 

Skrevet

Vi ringte banken og de fortalte oss at det var eit kjent problem i Bulgaria at kortet plutselig ikke virka! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært flere steder i Bulgaria det siste året. Stort sett ingenting å frykte, men han sigøyneren som kjørte meg i en taxi i Sofia var en svindler av høy klasse.

Anonymkode: 2786a...f96

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar :) Ser mange spurte om hva jeg mener med trygt. Mener kirg :P Det er en del i Tyrkia for tiden og vil ikke føle meg utrygg. Poenget med reisen er med all inclusive så tenkte ikke bevege oss så mye utenom :P men mange fine bilder av hotellene og sånn :)

Skrevet

Vær forsiktig, det er mye svindlere der..

Hvorfor ikke prøve Portugal? Det er det hyggelige folk og nydelige strender :) Billig er det og :) 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Purple Basil skrev:

Hvorfor ikke prøve Portugal? Det er det hyggelige folk og nydelige strender :) Billig er det og :) 

åh takk for tips! Skal sjekke ut nå! :)

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i Albena, Bulgaria, flere ganger. Aldri opplevd noe kriminelt eller at kort ikke har fungert.

Albena er familievennlig og rolig. Deilig strand, lekeplass på hver restaurant. Ingen stress der inne. Det er lukket område. så hvem som helst får ikke komme inn der. Det er trygt og flott der.

Til og med som ravende full tenåring var jeg som jente trygg der :)

Anonymkode: f7018...16c

Gjest Halvveis
Skrevet

Siden mindre kjente land er diskutert; Hva med Romania? Har vært forskjellige steder der de siste årene. Bucuresti er veldig bra når det gjelder uteliv og mat (faktisk fantastisk mat noen steder). Se opp for svindlertaxi og narkosmuglere på fly så er du relativt trygt. I slike land bør du også tolerere røykere, da det røykes overalt!

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Halvveis skrev:

Siden mindre kjente land er diskutert; Hva med Romania? Har vært forskjellige steder der de siste årene. Bucuresti er veldig bra når det gjelder uteliv og mat (faktisk fantastisk mat noen steder). Se opp for svindlertaxi og narkosmuglere på fly så er du relativt trygt. I slike land bør du også tolerere røykere, da det røykes overalt!

Har vært flere steder i Romania :) ønsker gjerne å dra til et "syden" sted, og Bulgaria, samt Tyrkia, dukker stadig opp. Fine priser og fine bilder.

Gjest Halvveis
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Har vært flere steder i Romania :) ønsker gjerne å dra til et "syden" sted, og Bulgaria, samt Tyrkia, dukker stadig opp. Fine priser og fine bilder.

Har du vurdert Georgia? Har lyst til å dra ditt selv.

Skrevet
18 minutter siden, Purple Basil skrev:

Sjekk det ut :) Nord Portugal er også fantastisk å besøke, likte meg ikke i Bulgaria i det hele tatt så jeg vil absolutt ikke anbefale det selv om det er billig :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...