AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Jeg fikk så lyst til å bake i kveld. Har bakt veldig lite i mitt liv. Eier verken mixmaster eller kjøkkenmaskin. Hadde mest lyt på en type Snickerskake eller lignende, men det går kanskje ikke? Er ikke så glad i brownie og den slags. Noen forslag? Anonymkode: 37263...bf6
ajarRun Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Er det noe galt med armene dine? Hvis ikke kan du jo lage alle typer kaker uten kjøkkenmaskin... Det bråker mindre også.
Berentsens Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 (endret) Du trenger kun en bolle og en visp. Jeg bruker aldri miksmaster eller kjøkkenmaskin når jeg lager kaker. Endret 12. mars 2016 av Berentsens
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Neida. Armene mine fungerer fint. Beklager jeg er bare ikke så godt bevandret i kakeverdenen, og i mange oppskrifter står det spesifikt kjøkkenmaskin Anonymkode: 37263...bf6
Gjest Tekola Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 http://www.detsoteliv.no/oppskrift/snickerskake Denne er knallgod! Du blir nok sliten i armene uten hjelp fra miksmaster, men er du tålmodig så er det jo mulig Det er masse godt ellers på den bloggen også
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 11 minutter siden, Tekola skrev: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/snickerskake Denne er knallgod! Du blir nok sliten i armene uten hjelp fra miksmaster, men er du tålmodig så er det jo mulig Det er masse godt ellers på den bloggen også Takk skal du ha Anonymkode: 37263...bf6
drikkerbrushverdag Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 Å lage marengs tar lang tid uten mixmaster, men alt går fint. Vanlige rørekaker er like lett uten som med, og oppvasken er mindre stress. Jeg har ikke plass til kjøkkenmaskin (eller råd på den jeg har mest lyst på), og har rett og slett kjøpt en hjulvisp. Da går det mye fortere, og krever litt mindre håndkraft.
Fredsmegleren Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 Kjeks er riktignok ingen kake, men svært enkelt å lage og ikke behov for kjøkkenmaskin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå