Gå til innhold

Hjelp, hva ha under kjole med bar rygg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup og har drømt om en kjole med skikkelig bar bak. Plutselig kom jeg på at jeg ikke kan ha bh under! Lol

Prøvd bh uten stropper og det er helt uaktuelt, da de ikke sitter. Er det noen som har prøvd nipple tape og kan anbefale noen?? Tenkte å prøve Ebay

AnonymBruker
Skrevet

8o-460x206

Anonymkode: 805a6...e24

Gjest morhjertegod
Skrevet

Kryssbh som over er det beste, om kjolen ikke er bar ned til korsryggen. Tape kan fint brukes om man ikke er for tung forran, tror man har flere varianter.

Skrevet
7 minutter siden, Miranda16 skrev:

Skal i bryllup og har drømt om en kjole med skikkelig bar bak. Plutselig kom jeg på at jeg ikke kan ha bh under! Lol

Prøvd bh uten stropper og det er helt uaktuelt, da de ikke sitter. Er det noen som har prøvd nipple tape og kan anbefale noen?? Tenkte å prøve Ebay

Meget dristig utringning i ryggen, altså. :ler:

• Liker 4
Skrevet

Bruker slike "bh-er" under kjoler med veldig dyp utringing, stroppløs, bare skuldre, dyp rygg, osv. Synes det er lettere enn å kjøpe x antall bh-er for hver eneste kjoletype. De gir ikke støtte, men jeg synes de sitter langt bedre på en vanlige bh-er uten stropper. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, Arabella skrev:

Meget dristig utringning i ryggen, altså. :ler:

Må gå litt dramatisk til verk når jeg den eldre storesøster. Gøy å få litt oppmerksomhet, det er romantisk maxikjole, med litt wow bak, så smakfull. Slutty er ikke meg.:sjokk:Bare redd tape vil irritere. 

Skrevet
9 minutter siden, morhjertegod skrev:

Kryssbh som over er det beste, om kjolen ikke er bar ned til korsryggen. Tape kan fint brukes om man ikke er for tung forran, tror man har flere varianter.

Heter det kryssbh og noen kjedebutikkene fører?

Skrevet
12 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Bruker slike "bh-er" under kjoler med veldig dyp utringing, stroppløs, bare skuldre, dyp rygg, osv. Synes det er lettere enn å kjøpe x antall bh-er for hver eneste kjoletype. De gir ikke støtte, men jeg synes de sitter langt bedre på en vanlige bh-er uten stropper. 

Har du link?

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

8o-460x206

Anonymkode: 805a6...e24

den er for høy bak:fnise: Finnes vel ikke noen dypere?

Skrevet

Her er den

oh my love.jpg

• Liker 1
Skrevet

Dropp BH davel?

AnonymBruker
Skrevet

Bruk nipple-cover eller dropp bhen.

Anonymkode: d99ab...917

• Liker 2
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet
1 time siden, Miranda16 skrev:

Her er den

oh my love.jpg

Nydelig kjole!!

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bruk nipple-cover eller dropp bhen.

Anonymkode: d99ab...917

Ikke spesielt komfortabel eller passende å vise brystvorter på fest. Skal sjekke Ebay hva slags tape de har

Skrevet
1 time siden, Miranda16 skrev:

Takk, har du prøvd den? Søstern min har prøvd en sånn og hun sier at den ikke er sikker, men kan jo høre med en i butikken for sikkerhetsskyld. 

Kjøpte en på Nelly for noen år siden. Har vokst litt i størrelse i brystregionen siden det, men den dekker nipplene, gir noe kløft og holder seg på. Den gir ikke støtte som andre bh-er, men jeg synes at den holder seg mye bedre på enn stroppløse bh-er som lett glir av. Mener at de selger sliker på hm og cubus også, bare med beige og sort design 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...