Gå til innhold

Blir man slem av kokain?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet? Veldig bitchy liksom...

Anonymkode: 543d6...f25

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man blir ukritisk, mister impulskontroll og kan få storhetstanker om seg selv. Da kan man gjøre slemme ting.

Anonymkode: 6955a...59b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri blitt slem av kokain. Jeg husker en gang jeg var bartender, relativt beruset allerede, og en kunde ga meg kokain. Det siste jeg husker er at jeg lå på gulvet å så på taklampen. Kan ikke huske å ha vært slem, men jeg mistenker at jeg var en ubrukelig bartender den kvelden.

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg har aldri blitt slem av kokain. Jeg husker en gang jeg var bartender, relativt beruset allerede, og en kunde ga meg kokain. Det siste jeg husker er at jeg lå på gulvet å så på taklampen. Kan ikke huske å ha vært slem, men jeg mistenker at jeg var en ubrukelig bartender den kvelden.

Regner med du mistet jobben?

Anonymkode: 6efcf...698

• Liker 1
Skrevet

Kokain gjør deg ikke slem, men bare slemme folk bruker kokain.

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Regner med du mistet jobben?

Anonymkode: 6efcf...698

Nei, jeg var godt likt av kunder og jeg antar at det var noen andre på jobb med meg.

Skrevet
21 minutter siden, Insanomanical skrev:

Hvor har du det fra?

• Liker 1
Skrevet

Njei, vil vel ikke gi dopet skylda, men er du en pikk fra før så er du nok også en pikk på kokain. Kanskje litt mer pikk, man kan bli arrogant på det.

Er sammenlignbart med alkohol føler jeg, de fleste blir vel bare glade, sosiale og selvsikre, men det er vel fullt mulig å få litt humørsvingninger og bli hissig på og. 

23 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Høres ikke ut som det var kokain du fikk, den må ha vært kuttet med noe crap isåfall. Evt var det alkoholen som slo deg i bakken og ga deg hukommelsestap, eller du fikk en type placebo-effekt fordi du trodde du skulle bli helt fucked up på kokain.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Høres ikke ut som det var kokain du fikk, den må ha vært kuttet med noe crap isåfall. Evt var det alkoholen som slo deg i bakken og ga deg hukommelsestap, eller du fikk en type placebo-effekt fordi du trodde du skulle bli helt fucked up på kokain.

Jeg regner med at jeg var bra full for å finne ut at det var en god ide å innta kokain mens ingen passet baren midt i baren... Hukommelsestapet er nok også relatert til alkoholen, og jeg aner ikke hva kvaliteten var. Ved å gni det på gommene kjente jeg at det ikke var amf iallefall. 

AnonymBruker
Skrevet

Spør "forbildet".

Anonymkode: 52a16...a36

Skrevet
10 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg regner med at jeg var bra full for å finne ut at det var en god ide å innta kokain mens ingen passet baren midt i baren... Hukommelsestapet er nok også relatert til alkoholen, og jeg aner ikke hva kvaliteten var. Ved å gni det på gommene kjente jeg at det ikke var amf iallefall. 

Employee of the month, du :fnise:

Fra spøk til alvor, du må ikke ta imot sånt fra hvem som helst.

Skrevet
1 minutt siden, Cuntzilla skrev:

Employee of the month, du :fnise:

Fra spøk til alvor, du må ikke ta imot sånt fra hvem som helst.

Jeg kan ærlig si at han er den mest ærverdige utlendingen som har fortalt med om innvendig smugling av kokain over en øl på den pubben. Kan aldri huske å ha sett han igjen.

Skrevet
12 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Jeg kan ærlig si at han er den mest ærverdige utlendingen som har fortalt med om innvendig smugling av kokain over en øl på den pubben. Kan aldri huske å ha sett han igjen.

Av ren nysgjerrighet, fikk du beholde jobben etter det, i og med at du både var full og tok kokain? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja man blir tøffere i attituden og bryr seg mindre. Noen kan bli riktig slemme og voldelige. Jeg er selv en av de som går fra uskyldig og stille til sint og brutal og høylydt på kokain.

Anonymkode: b4977...9f9

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, super-s skrev:

Av ren nysgjerrighet, fikk du beholde jobben etter det, i og med at du både var full og tok kokain? 

Næringsetaten i Oslo sier at det muligens strider med ansvarlighetsprinsippet å drikke mens man serverer alkohol. Muligens er det operative ordet i den setningen. Jeg er vel fortsatt velkommen til å jobbe der dersom jeg får lyst til å tjene luselønn og servere fulle folk.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, man kan bli bitchy av kokain. Cocky. 

Anonymkode: c588a...f40

• Liker 1
Gjest lisemm
Skrevet (endret)
Den 6.3.2016 at 20.28, Insanomanical skrev:

Så absolutt ikke. "Alle" bruker kokain. Det er kanskje riktig at noen grupperinger (finansfolk og andre dyssosiale idioter) bruker mer kokain enn andre.

Endret av lisemm
Skrevet
7 timer siden, lisemm skrev:

Så absolutt ikke. "Alle" bruker kokain. Det er kanskje riktig at noen grupperinger (finansfolk, idioter, psykopater) som bruker mer kokain enn andre, og dermed bidratt til å gi dopet et ufortjent dårlig rykte.

Hmm...

AnonymBruker
Skrevet
Den 5.3.2016 at 21.04, ambivalentReaction skrev:

Det må ha vært en snuskete bar du jobbet i siden det var greit å være beruset på jobb...

Og det er ikke sikkert det var coke du fikk, men "fattigmanns kokain" - dvs amfetamin,

og der er det ofte kvaliteten varierer, at det var iblandet heroin f.eks.

Anonymkode: 9d62e...a6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...