Gå til innhold

Gjør det like vondt å ta ut en spiral?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det var jo litt vondt å sette den inn, men nå må den ut. Noen som har erfaringer med det? Var det like vondt? 

Anonymkode: 50ef3...958

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var ikke vondt i det hele tatt å fjerne den.

Anonymkode: 7b3cb...406

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det var ikke vondt i det hele tatt å fjerne den.

ååå, så bra! Syntes du det var vondt å sette den inn, eller er du en av de som ikke syntes det var vondt heller?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ååå, så bra! Syntes du det var vondt å sette den inn, eller er du en av de som ikke syntes det var vondt heller?

Jeg synes det var litt vondt å sette den inn ja. Men ikke helt forferdelig heller. Det er fort gjort å fjerne den, så ingen vits å grue seg til det :) 

Skrevet

Litt vondt å sette inn, men ingen smerte når den ble tatt ut. Dette ble gjort hos gynekolog da.

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk til dere som sier det ikke gjorde så vondt å ta den ut. Helt enig i at det ikke var uutholdelig vondt å sette den inn, men litt var det jo. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Hos meg var det mye vondere å ta den ut. Jeg gråt lenge etterpå og jeg griner så og si aldri.. :/

Anonymkode: e189e...a15

Skrevet

Jeg merka bare et lite napp, var veldig fort gjort så jeg la omtrent ikke merke til det :) fikk nærmest litt små sjokk når jeg så gynekologen hadde den i hånden og jeg ikke hadde merket mer. Så for meg at jeg skulle få kjempe vondt :lol:

Skrevet

Jeg skal i full narkose denne uka for å få tatt ut spiralen. Gynekologen fikk ikke tak i den så livmorhalsen min har sannsynligvis vokst sammen i løpet av de siste 5 årene. Eller så har jeg en så stor knekk på livmoren at de ikke kommer til. Men spiralen er observert med UL, så den er de oppe. Jeg tar sjansen på e sette inn en ny, men mistenker at dette blir den siste, da jeg har hatt større og større problemer for hvert skifte. Forrige gang var det innvendig UL og petidinsprøyter for å komme til... 

Skrevet

Jeg har kun hatt hormonspiral, ikke kobberspiral. Har hatt det to ganger. Litt ubehagelig å sette inn, kjente omtrent ingenting da legen tok ut spiralen. Var ikke hos gynekolog, bare vanlig allmennlege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...