Gå til innhold

Fullt av mennesker i VM i Holmenkollen, men bare hvite

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er i Oslo og tar t-banen er det stort sett et flertall av innvandrere. Men i dag var t-banene fulle både den ene og den andre veien, og jeg så ikke en eneste innvandrer!

På 17. mai er det flust av innvandrere med norske flagg som blir intervjuet på TV. Men hvorfor er de ikke-vestlige så lite interessert i en annen form for norsk høykultur, som VM i skiskyting? Bør vi kanskje kvotere inn flere innvandrere på tribunene gjennom å gi bort gratis billetter? Eller betale dem for å være tilstede?

Anonymkode: 7d56c...578

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet om minst en tyrker der. Med sin noske kone.

Anonymkode: c6328...6b2

AnonymBruker
Skrevet

Disse trådene er så komiske. Du vet at uansett hvor mye du klager på hver minste ting kommer ikke noe til å skje sant? Det er rundt 17% innvandrere i Norge. Om du kun snakker om ikke-vestlige i Norge er tallet på flere hundre tusen. Alle statsborgere, mange født i Norge osv. Og mange flere blir det. Dette er en villet utvikling fra EU-sjefer og eliten i Europa. Derfor det er alle land, ikke kun noen. Tyskland tok inn 1 million, Storbritannia rundt 330 tusen, Sverige 160 tusen osv.

I år er det rundt 500 tusen til 1 million som skal bli plassert rundt i Europa.

Anonymkode: c626a...d4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som er så kjedelig? Regner med at det er mange flere innvandrere som ser på f.eks. fotball. Vintersport er generelt et Nord-Europeisk fenomen + USA, Canada, Japan. 

Anonymkode: 8a283...ac0

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det som er så kjedelig? Regner med at det er mange flere innvandrere som ser på f.eks. fotball. Vintersport er generelt et Nord-Europeisk fenomen + USA, Canada, Japan. 

Anonymkode: 8a283...ac0

Japanere ser på skiskyting?

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er i Oslo og tar t-banen er det stort sett et flertall av innvandrere. Men i dag var t-banene fulle både den ene og den andre veien, og jeg så ikke en eneste innvandrer!

På 17. mai er det flust av innvandrere med norske flagg som blir intervjuet på TV. Men hvorfor er de ikke-vestlige så lite interessert i en annen form for norsk høykultur, som VM i skiskyting? Bør vi kanskje kvotere inn flere innvandrere på tribunene gjennom å gi bort gratis billetter? Eller betale dem for å være tilstede?

Holmenkollen er sikkert veldig rasistisk!

Anonymkode: fe977...67a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Holmenkollen er sikkert veldig rasistisk!

Anonymkode: fe977...67a

Tror du at hvite på Holmenkollen sparker ut svarte og brune som prøver å se på løpet? Jeg tviler litt på det. Jeg tror at det heller er slik at ikke-vestlige ikke vil være med å se på skiskyting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du at hvite på Holmenkollen sparker ut svarte og brune som prøver å se på løpet? Jeg tviler litt på det. Jeg tror at det heller er slik at ikke-vestlige ikke vil være med å se på skiskyting.

Husker de gjorde en sak ut av at så få innvandrere ble kvotert inn på gjestelisten til åpningen av operaen i Bjørvika, så hvorfor reageres det ikke like sterkt på mangel på mørkhudede i Kollen?

http://www.utrop.no/14671

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker de gjorde en sak ut av at så få innvandrere ble kvotert inn på gjestelisten til åpningen av operaen i Bjørvika, så hvorfor reageres det ikke like sterkt på mangel på mørkhudede i Kollen?

http://www.utrop.no/14671

Det er noen mørkudede. En over her skrev jo at en tyrker og konen som skulle dit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oh my god. Enten er ditten og datten og klager på den ene og det andre. Er dere ikke fornøyde da? Med at det bare er hvite folk og ikke innvandrere. Dere får litt frisk luft og ser ikke så mange muslimer og kriminelle. Bli fornøyde da. 

Jeg ser at folk klager om at det er så mange asylsøkere og svartinger. Er dere aldri fornøyde. 

Anonymkode: 4b082...bf7

• Liker 4
Skrevet

Det er jo ikke akkurat blendahvitt på cricketkampene på Ekeberg om sommeren...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, fotosyntesen skrev:

Det er jo ikke akkurat blendahvitt på cricketkampene på Ekeberg om sommeren...

Det er sant. Mange pakistanere osv liker den sporten godt.

Skrevet

Jeg skjønner dem veldig godt. Hvorfor skal de tvinges til å se på noe så kjedelig som skisport?

• Liker 5
Skrevet

Det er sant. Mange pakistanere osv liker den sporten godt.

Jeg burde selvsagt ha svart at det er sotsvart på crickertkampene. Blendahvitt brukes jo så ofte av journalister for å få oss hvite til å skamme oss..

• Liker 3
Skrevet

Når det er hvitt overalt under vintersport arrangementene skjønner jeg godt utlendiger føler seg litt utafor. Vi bør farge snøen i alle regnbuens farger og kvotere inn minoriteter.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er rasisme på høyt nivå!

Anonymkode: 8bd49...d48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noen mørkudede. En over her skrev jo at en tyrker og konen som skulle dit.

En tyrker er en europeer. Dessuten var han det kun pga. sin norske kone. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, fotosyntesen skrev:

Jeg burde selvsagt ha svart at det er sotsvart på crickertkampene. Blendahvitt brukes jo så ofte av journalister for å få oss hvite til å skamme oss..

sotsvart haha. Det er svært få folk som er sotsvart. Folk fra Asia/Afrika er brun/mørkebrun.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

sotsvart haha. Det er svært få folk som er sotsvart. Folk fra Asia/Afrika er brun/mørkebrun.

Tja....det var jo dette med analogien "blendahvitt" som ofte brukes i media. Jeg har heller ikke sett noen blendahvite mennesker..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

En tyrker er en europeer. Dessuten var han det kun pga. sin norske kone. 

Hvem er det du mener da? Pakistanere? Indere? Somaliere? - alle disse gruppene har folk med brun/mørkebrun farge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...