Gjest C'est la vie:) Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Hei alle dere som har god erfaring med baking! I morgen er det familieselskap, og i den anledning har jeg bakt skillingsboller. Pleier å bake samme dag som det skal spises, men i morgen rekker jeg dessverre ikke det... Jeg lurer på hvordan dere best ville oppbevart dem for servering i morgen? Ønsker at de skal virke så ferske som mulig. Bør jeg legge de i en pose på benken eller blir de ferskere om man fryser de til over natten og tiner dem igjen? Om noen bruke en annen metode, så er jeg åpen for det.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Jeg ville ha fryst dem og så tatt dem opp i morgen, med en liten lunk i ovnen rett før servering. Anonymkode: c70fc...fb2 1
Gjest morhjertegod Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Samme som over, legg de i frysern. Varm de opp i stekovn i morgen, de blir som nystekte igjen. Ha et flott selskap, nå fikk jeg lyst på skillingsboller :o)
Gjest C'est la vie:) Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 3 minutter siden, morhjertegod skrev: Samme som over, legg de i frysern. Varm de opp i stekovn i morgen, de blir som nystekte igjen. Ha et flott selskap, nå fikk jeg lyst på skillingsboller :o) Takk for svar begge to! Da gjør jeg det slik. Genialt å ha de litt i ovnen før servering!! Hadde veldig lyst på selv, og har allerede spist fire stykker som 'smakstest'...
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ha fryst dem og så tatt dem opp i morgen, med en liten lunk i ovnen rett før servering. Anonymkode: c70fc...fb2 Akkurat mitt forslag og. Stek de ikke helt brune i dag, frys og stek/lun dem i stekeovnen i morgen. Anonymkode: 900ea...09d
Gjest C'est la vie:) Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ha fryst dem og så tatt dem opp i morgen, med en liten lunk i ovnen rett før servering. Anonymkode: c70fc...fb2 23 timer siden, morhjertegod skrev: Samme som over, legg de i frysern. Varm de opp i stekovn i morgen, de blir som nystekte igjen. Ha et flott selskap, nå fikk jeg lyst på skillingsboller :o) 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat mitt forslag og. Stek de ikke helt brune i dag, frys og stek/lun dem i stekeovnen i morgen. Anonymkode: 900ea...09d Til alle tre, tusen hjertelig takk for forslaget! De ble perfekte, og virker som om de er nystekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå