Gå til innhold

Hvordan best mulig oppbevare skillingsboller til i morgen?

Anbefalte innlegg

Gjest C'est la vie:)
Skrevet

Hei alle dere som har god erfaring med baking! :)

I morgen er det familieselskap, og i den anledning har jeg bakt skillingsboller. Pleier å bake samme dag som det skal spises, men i morgen rekker jeg dessverre ikke det... 

Jeg lurer på hvordan dere best ville oppbevart dem for servering i morgen? Ønsker at de skal virke så ferske som mulig. Bør jeg legge de i en pose på benken eller blir de ferskere om man fryser de til over natten og tiner dem igjen? Om noen bruke en annen metode, så er jeg åpen for det. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha fryst dem og så tatt dem opp i morgen, med en liten lunk i ovnen rett før servering.

Anonymkode: c70fc...fb2

• Liker 1
Gjest morhjertegod
Skrevet

Samme som over, legg de i frysern. Varm de opp i stekovn i morgen, de blir som nystekte igjen. Ha et flott selskap, nå fikk jeg lyst på skillingsboller :o)

Skrevet
3 minutter siden, morhjertegod skrev:

Samme som over, legg de i frysern. Varm de opp i stekovn i morgen, de blir som nystekte igjen. Ha et flott selskap, nå fikk jeg lyst på skillingsboller :o)

Takk for svar begge to! Da gjør jeg det slik. Genialt å ha de litt i ovnen før servering!! 

Hadde veldig lyst på selv, og har allerede spist fire stykker som 'smakstest'... :blush:

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ha fryst dem og så tatt dem opp i morgen, med en liten lunk i ovnen rett før servering.

Akkurat mitt forslag og. Stek de ikke helt brune i dag, frys og stek/lun dem i stekeovnen i morgen. 

Anonymkode: 900ea...09d

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

23 timer siden, morhjertegod skrev:

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat mitt forslag og. Stek de ikke helt brune i dag, frys og stek/lun dem i stekeovnen i morgen. 

Anonymkode: 900ea...09d

Til alle tre, tusen hjertelig takk for forslaget! De ble perfekte, og virker som om de er nystekt :hoppendeglad:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...