AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Jeg sliter med å finne en neglelakk som kan brukes til fransk manikyr. Av Essie har jeg prøvd Muchi Muchi, Spaghetti Strap og Romper Room. Av Opi har jeg prøvd Sweet Memories. Alle blir for mørke eller for rar farge til å være fransk manikyr. Vet noen av dere en neglelakk av Essie, Opi eller et annet godt merke som kan brukes til fransk manikyr? Kan gjerne bestille fra ebay. Anonymkode: 7356f...5cd
Gjest morhjertegod Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med å finne en neglelakk som kan brukes til fransk manikyr. Av Essie har jeg prøvd Muchi Muchi, Spaghetti Strap og Romper Room. Av Opi har jeg prøvd Sweet Memories. Alle blir for mørke eller for rar farge til å være fransk manikyr. Vet noen av dere en neglelakk av Essie, Opi eller et annet godt merke som kan brukes til fransk manikyr? Kan gjerne bestille fra ebay. Anonymkode: 7356f...5cd Jeg bruker en pakke, med alt man trenger til fransk manikyr. tre flasker i den, hvit/ neglfarge og blank. Husker desverre ikke merket, kjøpes på Vita, den har fine farger.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 1 minutt siden, morhjertegod skrev: Jeg bruker en pakke, med alt man trenger til fransk manikyr. tre flasker i den, hvit/ neglfarge og blank. Husker desverre ikke merket, kjøpes på Vita, den har fine farger. Takk! Skal se om jeg finner den på deres hjemmeside. Jeg har fra før av blank og hvit neglelakk, så det er egentlig kun behov for den rosa neglelakken. Anonymkode: 7356f...5cd
_Aries Skrevet 8. mars 2016 #4 Skrevet 8. mars 2016 Jeg har brukt Essie sin sugar daddy. Mulig du syns den er litt for lys for deg, men jeg er ikke så glad i at den rosa blir for sterk. Ellers er jeg fornøyd med den fransk manikyr-pakken fra Trind, som du feks kan kjøpe på vita.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 1 time siden, _Aries skrev: Jeg har brukt Essie sin sugar daddy. Mulig du syns den er litt for lys for deg, men jeg er ikke så glad i at den rosa blir for sterk. Ellers er jeg fornøyd med den fransk manikyr-pakken fra Trind, som du feks kan kjøpe på vita. Sugar Daddy var ganske fin den! En blanding mellom den, Spaghetti Strap og Privacy Please hadde vært ganske OK. Er pirivacy Please fra OPI? Anonymkode: 7356f...5cd
_Aries Skrevet 9. mars 2016 #6 Skrevet 9. mars 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Sugar Daddy var ganske fin den! En blanding mellom den, Spaghetti Strap og Privacy Please hadde vært ganske OK. Er pirivacy Please fra OPI? Anonymkode: 7356f...5cd Den er fra OPI ja
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2016 #7 Skrevet 9. mars 2016 Jeg bruker også Sugar Daddy til fransk manikyr Anonymkode: 96d76...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå