Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Blondie65
Skrevet

Personlig synes jeg det er ubehagelig å få viftet andres fetisjer og sexliv opp i ansiktet. På jobb, f.eks synes jeg det er greit å få slippe dette da jeg ønsker å konsetrere meg om jobben. Når det gjelder Rhianna kommer det til å være min påstand at hadde hun kunnet synge, hadde hun sluppet å fremstille seg selv som tilgjengelig for alle og enhver.

Damen din må selvsagt gjøre som hun vil og hurra for dere som har funnet på noe som tenner dere. Men dere må ikke innbille dere at de eneste reaksjonene dere får er de dere ønsker. Og det er heller ikke slik at alle som er uenige med dere er misunnelige. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

BH er like undertrykkende som burka.

Skaff deg et par tunge hengepupper som du må bære rundt på og slenge med hver dag, så får du se om du synes det er så undertrykkende med litt støtte ;)

Anonymkode: 9842b...47b

• Liker 3
Skrevet

Et nysgjerrig spørsmål til TS: dersom alle her hadde svart at de ikke hadde reagert spesielt på det og synes det er helt hverdagslig og greit, hadde dere fremdeles tent like mye på det?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ambivalentReaction skrev:

Har du sett musikkvideoen til Rihanna? Hvis hun er så dum, hvorfor er hun så rik og du så bitter?

Nå er ikke jeg den du skrev til men svarer likevel. Det er liksom litt med SETTINGEN her da. Det kan funke fett i en musikkvideo... mens det ser (sorry) tacky ut å møte Karianne på KIWI, Kjersti på jobbmøte, eller Hanne i kantina.. med stive brystvorter. Det blir bare kleint. Det handler ikke om at det støter meg, jeg blir ikke fornærmet eller noe slikt men det ser bare vulgært ut i mine øyne. Jeg synes det er kult at dere forsøker å utforske sex,  og dersom dere synes dette funker for dere så kjør på (!). Men for meg personlig, en mann som elsker kvinner, så blir det så totalt turn off at jeg har knapt ord. 

Anonymkode: 57648...c9c

• Liker 4
Skrevet

Synlige brystvorter kommer uten tvil til å provosere fordi folk har en tendens til å være idioter. Jeg tenker at hvis dere først har muligheten til å irritere disse, kjør på. Mitt tips til dama di og alle andre med brystvorter er å vise dem fram så ofte som overhodet mulig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Pinkee skrev:

Nei, ikke sett den. Har hun synlige brystvorter der? I såfall antar jeg at Rihanna mener det er sexy, hun er vel av dem som spiller mye på kropp/sex. Og, hun skal få ha sine meninger helt i fred for meg. Så håper jeg det er gjensidig.

Jeg er ikke bitter på noen som helst måte, og alle skal få gå kledd som de vil for meg. Er bare at jeg automatisk tenker, "glemt bh", hvordan kan oppegående damer glemme det? Ergo litt tafatt/dum/skjødesløs.

Disse kvinnene har da ikke glemt å ta på seg BH. De har tatt et selvstendig valg om at de ikke ønsker å bruke det i en enkelt setting eller på generell grunn. Å tenke at disse kvinnene har glemt BH og se på de som dumme er vel noe jeg ser på som dumskap. 

Fatter ikke hvorfor man legger seg opp i andres BH-bruk. Jeg forstår at det kan være litt sjenerende i enkelte tilfeller, men så er man ferdig med det. Å spekulere i intelligensnivået til noen som kler seg uten BH synes jeg hvertfall er spesielt. Så lenge de dekker seg ellers ser jeg ikke problemet. Dette er et samfunnsskapt hysteri om at det er "ekkelt" å gå uten BH. 

Jeg bruker BH offentlig selv forresten. 

Anonymkode: ecfec...10b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Pinkee skrev:

Jeg er ikke bitter på noen som helst måte, og alle skal få gå kledd som de vil for meg. Er bare at jeg automatisk tenker, "glemt bh", hvordan kan oppegående damer glemme det? Ergo litt tafatt/dum/skjødesløs.

Når ble BH obligatorisk? Det er ikke alle av oss som trenger å bruke det. (Og sånn til info: en bh's funksjon er å støtte brystene, ikke å gjemme brystvortene.)

Anonymkode: d5469...0f6

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, Arsenikk skrev:

Synlige brystvorter kommer uten tvil til å provosere fordi folk har en tendens til å være idioter. Jeg tenker at hvis dere først har muligheten til å irritere disse, kjør på. Mitt tips til dama di og alle andre med brystvorter er å vise dem fram så ofte som overhodet mulig.

Ja,vi kommer til å fortsette med vår lille lek 😀 Spesielt nå som det nærmer seg vår og hun kan vise enda mer i tynne/tighte topper...

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og kontaktannonse.

-Saraby, mod.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes sånt ser dumt ut og ikke minst veldig opplagt for at folk skal glane. 

I mitt yrke ser jeg en del mennesker og jeg kan love at det glanes og snakkes om - ikke i positiv retning.

Vi bare ler og himler med øynene av damer som kler seg sånn og hvis du skulle lure så er vi jevnt over likt damer og menn på jobb. Ikke engang de yngste på jobb sikler av det der.

Anonymkode: f27da...0d6

Det sier vel mer om normer i endring enn om hvor dristig det egentlig er, isolert sett.

Idag blir det nesten sett på som dristig å dusje naken etter trening.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Disse kvinnene har da ikke glemt å ta på seg BH. De har tatt et selvstendig valg om at de ikke ønsker å bruke det i en enkelt setting eller på generell grunn. Å tenke at disse kvinnene har glemt BH og se på de som dumme er vel noe jeg ser på som dumskap. 

Fatter ikke hvorfor man legger seg opp i andres BH-bruk. Jeg forstår at det kan være litt sjenerende i enkelte tilfeller, men så er man ferdig med det. Å spekulere i intelligensnivået til noen som kler seg uten BH synes jeg hvertfall er spesielt. Så lenge de dekker seg ellers ser jeg ikke problemet. Dette er et samfunnsskapt hysteri om at det er "ekkelt" å gå uten BH. 

Jeg bruker BH offentlig selv forresten. 

Anonymkode: ecfec...10b

Hva i alle dager er så provoserende med at Pinkee har en egen mening? Som forøvrig handler om hva hun tenker og synes, og hun påstår da vel ikke at kvinnene faktisk har glemt å ta på seg BH eller at hun på noen måte skal diktere andres valg av påkledning. Folk kler seg som de vil men folk tenker faktisk også det de vil, sånn er livet.

TS: hvis dere liker det så fortsett med det. Så lenge hun føler det greit/pirrende å gå med struttende brystvorter i dagligdagse situasjoner så er det ingen som nekter henne det. Det høres jo også ut som at det at andre reagerer negativt er litt av greia med denne fetisjen deres (at dere håper det er litt forbudt og tabu), så da er jo ikke negativ respons noe dere bryr dere om heller. Så slutt å spør folk på KG og pell dere ut med stive brystvorter! Go-go-GO! Fordelen med den kalde årstiden er jo at stiff nipples er mer eller mindre obligatorisk!

Dama di kan jo også skaffe seg denne t-skjorta! Eller kanskje denne! ;)

For andre som vil kaste seg på bølgen men er litt sjenert eller frysete av seg, har man jo alltids The Nipple Bra! :nigo:

Og uansett:
fist-nipples_o_616991.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor noen synes brystvorter er så provoserende. Jeg tenner ikke av å se stive brystvorter under tynne tekstiler, men jeg bryr meg egentlig ikke noe om det. Så TS, om du og dama di liker det, så er det bare å fortsette for min del. Det gjør meg ingenting, da jeg bryr meg fint lite.

Anonymkode: 44181...36b

Skrevet

Som sagt så nærmer det seg vår på vår kant, noe vi ser frem til med stor glede😀

PS - vi tar gjerne imot forslag og idėer på både situasjoner og klær som vi kan bruke i vår lille "lek" 👍

Skrevet
6 minutter siden, Sjarm50 skrev:

Som sagt så nærmer det seg vår på vår kant, noe vi ser frem til med stor glede😀

PS - vi tar gjerne imot forslag og idėer på både situasjoner og klær som vi kan bruke i vår lille "lek" 👍

En god, gammeldags helsetrøye gjør vel nytten sin her?

Skrevet
1 minutt siden, visp skrev:

En god, gammeldags helsetrøye gjør vel nytten sin her?

Det gjør den nok, rent stoffmessig, men det skal jo også være litttt sexy og feminint 😀

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Den 5.3.2016 at 16.35, AnonymBruker skrev:

Skaff deg et par tunge hengepupper som du må bære rundt på og slenge med hver dag, så får du se om du synes det er så undertrykkende med litt støtte ;)

:fnise:

Den 5.3.2016 at 18.09, Sjarm50 skrev:

Ja,vi kommer til å fortsette med vår lille lek 😀 Spesielt nå som det nærmer seg vår og hun kan vise enda mer i tynne/tighte topper...

Bare å kjøre på. Ofte vises jo også brystvorter i vanlige sportsbh. Ofte om jeg fryser at jeg kan se mine egne brystvorter igjennom tøy da. Nei herregud, er da bare naturlig å ha brystvorter. Hvorfor skal man gjemme alt som har med kropp unna?

Skrevet
55 minutter siden, Mysticgirl skrev:

:fnise:

Bare å kjøre på. Ofte vises jo også brystvorter i vanlige sportsbh. Ofte om jeg fryser at jeg kan se mine egne brystvorter igjennom tøy da. Nei herregud, er da bare naturlig å ha brystvorter. Hvorfor skal man gjemme alt som har med kropp unna?

Takk for fin respons ! 

Skrevet

Vi har vurdert å lage en liten bildetråd ifbm vår lille lek, for å illustrere, men dette er antagelig ikke rette forum for det....

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Sjarm50 skrev:

Vi har vurdert å lage en liten bildetråd ifbm vår lille lek, for å illustrere, men dette er antagelig ikke rette forum for det....

Jo, gjør for all del det!

Jeg synes brystvorter som man skimter konturene av gjennom pene (gjerne eksklusive) tekstiler er hot! Jo mer dydig klesplagget ellers er, turtleneck eller bruse som er kneppet langt opp f.eks, jo bedre. En pen bukse som fremhever stumpen likeså. Men fremfor alt har det mye å si at en kvinne kan oppføre seg sensuelt, er velstelt, beveger seg som en katt, har vakre hender og vakkert hår, møter blikket, men uten å krysse den grensen som gjør at det hele bare blir svulstig. Det å ikle seg lekkert undertøy kan gi en følelsen jeg snakker om, men også dette med å droppe BH og være bevisst at man blir sett.

Det jeg ikke har sansen for er dyp utringning, flashe mye hud, altfor korte skjørt eller pupper som er så gigantiske og uregjerlige at man nærmest tenker "Hun burde hatt BH!" eller andre ting som gjør at det hele blir for mye.

Anonymkode: 15a25...db6

AnonymBruker
Skrevet

Er ellers enig med dem som ikke ønsker å bli påtvunget andres seksualitet. Man bør forsøke å ta denne form for flørt overfor noen man bare ser innimellom, ikke overfor kollegaer eller klienter som "ikke slipper unna". Har levd som ufrivillig publikum til naboer som likte å vise seg frem, og det føltes bare kleint.

Jeg synes det er morro å høre at dere har fått tilbake gnisten! :) 

Anonymkode: 15a25...db6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...