Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

vi er et voksent par som har slitt litt med seksual livet etter mange års forhold. Har nå funnet noe som hjelper oss med fornyet lyst. Det handler om at hun, ute i hverdagen, kler seg i topper/gensere som gjør at hennes brystvorter tydelig kan sees igjennom stoffet. Hun bruker ikke bh. Vi liker begge at hun blir stirret på slik, liker tanken på at andre menn kanskje blir kåt på henne av å se slikt. Men kan dette virke støtende, eller er det noe hun bør gjøre mer av?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja det må jeg si... Det var kjempedristig!

Anonymkode: 82d19...33b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes sånt ser dumt ut og ikke minst veldig opplagt for at folk skal glane. 

I mitt yrke ser jeg en del mennesker og jeg kan love at det glanes og snakkes om - ikke i positiv retning.

Vi bare ler og himler med øynene av damer som kler seg sånn og hvis du skulle lure så er vi jevnt over likt damer og menn på jobb. Ikke engang de yngste på jobb sikler av det der.

Anonymkode: f27da...0d6

• Liker 2
Skrevet

Jeg må ærlig vedgå at noe av det verste jeg ser, er damer med synlige brystvorter. Synes det virker så tafatt, tenker det er ei litt mindre glup dame, som ikke klarer å huske å ta på bh.

Mulig menn ser annerledes på det, og synes dere det er givende for sexlivet, så kjør på. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Pinkee skrev:

Jeg må ærlig vedgå at noe av det verste jeg ser, er damer med synlige brystvorter. Synes det virker så tafatt, tenker det er ei litt mindre glup dame, som ikke klarer å huske å ta på bh.

Mulig menn ser annerledes på det, og synes dere det er givende for sexlivet, så kjør på. 

Har du sett musikkvideoen til Rihanna? Hvis hun er så dum, hvorfor er hun så rik og du så bitter?

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, ambivalentReaction skrev:

Har du sett musikkvideoen til Rihanna? Hvis hun er så dum, hvorfor er hun så rik og du så bitter?

Nei, ikke sett den. Har hun synlige brystvorter der? I såfall antar jeg at Rihanna mener det er sexy, hun er vel av dem som spiller mye på kropp/sex. Og, hun skal få ha sine meninger helt i fred for meg. Så håper jeg det er gjensidig.

Jeg er ikke bitter på noen som helst måte, og alle skal få gå kledd som de vil for meg. Er bare at jeg automatisk tenker, "glemt bh", hvordan kan oppegående damer glemme det? Ergo litt tafatt/dum/skjødesløs.

• Liker 3
Skrevet

Dette er altså noe hun gjør i butikker, på jobb etc. Er det slik at kvinner ikke liker å se andre kvinner slik kledd, og at menn mer liker å se harde brystvorter som tydelig strutter gjennom stoffet i en genser/topp?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Pinkee skrev:

Nei, ikke sett den. Har hun synlige brystvorter der? I såfall antar jeg at Rihanna mener det er sexy, hun er vel av dem som spiller mye på kropp/sex. Og, hun skal få ha sine meninger helt i fred for meg. Så håper jeg det er gjensidig.

Jeg er ikke bitter på noen som helst måte, og alle skal få gå kledd som de vil for meg. Er bare at jeg automatisk tenker, "glemt bh", hvordan kan oppegående damer glemme det? Ergo litt tafatt/dum/skjødesløs.

Glemme det? HALLO! Vi bor ikke i Iran, det er ikke noe krav å dekke til puppene med burka og hijab. På 90-tallet var toppløs soling helt vanlig, synd at digitalkamera har ødelagt den trenden.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er ganske... pinlig, på deres vegne. 

Anonymkode: ee4a2...5d6

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Glemme det? HALLO! Vi bor ikke i Iran, det er ikke noe krav å dekke til puppene med burka og hijab. På 90-tallet var toppløs soling helt vanlig, synd at digitalkamera har ødelagt den trenden.

For oss er det mye mer spennende at hun er slik ute i hverdagen enn at hun feks er toppløs på en strand, hvor "alle" viser bryster

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Sjarm50 skrev:

For oss er det mye mer spennende at hun er slik ute i hverdagen enn at hun feks er toppløs på en strand, hvor "alle" viser bryster

Heklede gensrer er dødsbra for dette. Da lurer folk på om det er meningen eller om hun bare ikke vet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å kle meg utfordrende og få blikk fra menn. Gjerne med dyp utringning eller trange topper uten BH under. Korte shorts og skjørt er også favoritter. Jeg er enig i at det er mer opphissende å gjøre slike ting i hverdagssituasjoner enn på stranda eller andre situasjoner hvor folk er lettkledde.

Anonymkode: f21fd...7eb

• Liker 4
Gjest morhjertegod
Skrevet

Om dette tenner dere og det funker, kjør på. Støter dere noen med synlige brystvorter, så er det deres problem, da har man ikke sett mye :o) 

Skrevet
24 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Sa jeg noe om burka og hijab? Nei, faktisk ikke, jeg har min mening, du har din. Respekterer du meg, så skal jeg respektere deg.

Ja, jeg solte meg mye toppløs på 90-tallet, men soling er noe annet enn å gå rundt på gaten eller på jobb. Mulig mine tanker rundt dette er farget av at de fleste damer uten bh, gjerne er litt shabby kledd ellers og. Men, som sagt, dette er hva jeg tenker, alle skal få gå slik dem selv føler for.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Heklede gensrer er dødsbra for dette. Da lurer folk på om det er meningen eller om hun bare ikke vet.

Gensere som er grovstrikket slik at hennes brystvorter kan "titte frem" er kanskje litt i overkant, men det er absolutt meningen at menn skal lure på på om det er med hensikt hun viser dem eller om det er tilfeldig.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Det har jeg faktisk gjort noen ganger :) 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Pinkee skrev:

Sa jeg noe om burka og hijab? Nei, faktisk ikke, jeg har min mening, du har din. Respekterer du meg, så skal jeg respektere deg.

Ja, jeg solte meg mye toppløs på 90-tallet, men soling er noe annet enn å gå rundt på gaten eller på jobb. Mulig mine tanker rundt dette er farget av at de fleste damer uten bh, gjerne er litt shabby kledd ellers og. Men, som sagt, dette er hva jeg tenker, alle skal få gå slik dem selv føler for.

BH er like undertrykkende som burka.

• Liker 1
Skrevet

Uansett så blir vi begge kåte av at menn som ser henne slik der ute i hverdagen, vet nøyaktig hvordan hennes brystvorter ser ut, uten klær på 😀

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sjarm50 skrev:

Uansett så blir vi begge kåte av at menn som ser henne slik der ute i hverdagen, vet nøyaktig hvordan hennes brystvorter ser ut, uten klær på 😀

Så morsomt å lese at det er flere som oss :) 

Gjest New Girl
Skrevet
56 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Sex selger. Trenger da ikke være et geni for å ha skjønt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...