Gå til innhold

Underlivet mitt er ikke pent (kvinner only)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en stygg vagina, ikke at de er så utrolige vakre fra før. Dette kan være normalt men det er lurt å spørre. Er 19 år, litt uerfaren (jomfru). I mellom kjønnsleppende så henger det ut et hudlag, som en tunge og den er i veien. Noen ganger må jeg ta den inn igjen, fordi den henger ut. Synes det er litt ubehagelig og ikke minst stygt. Stakkar personen som skal se på den. Er dette normalt, eller hva kan jeg gjøre? Tørr ikke at noen skal "down on me" nå.. 

Anonymkode: f0147...8e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt. Vi har alle et "hudlag" som du kaller det. Indre kjønnslepper heter det. 

Anonymkode: 91f6c...f2e

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt. Vi har alle et "hudlag" som du kaller det. Indre kjønnslepper heter det. 

Synes ikke det er så stas at den henger ut, ser jo ikke bra ut...

ts

AnonymBruker
Skrevet

indre kjønnslepper kommer i alle størelser og former, så du har absolutt ingenting å frykte :) hvis du googler litt så ser du fort alle de forskjellige underlivene som finnes :P

Anonymkode: 34a15...ca7

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt. Her kan du se støpte vaginaer i forskjellige varianter. Alle like normale!

Anonymkode: c93fd...741

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Menn er ikke akkurat kjent for å holde igjen på sitt syn på kvinnelige kroppsdeler. Men har aldri hørt en mann kommentere vaginaens utseende. Så du trenger nok ikke være redd for at mann "går ned" på deg.

Anonymkode: 7bbfe...a34

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt et det, men det er ikke noe alle har. Mine indre kjønnslepper er så godt som ikke-eksisterende. Begge deler er akkurat like normalt. 

Anonymkode: fb871...7b1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en stygg vagina, ikke at de er så utrolige vakre fra før. Dette kan være normalt men det er lurt å spørre. Er 19 år, litt uerfaren (jomfru). I mellom kjønnsleppende så henger det ut et hudlag, som en tunge og den er i veien. Noen ganger må jeg ta den inn igjen, fordi den henger ut. Synes det er litt ubehagelig og ikke minst stygt. Stakkar personen som skal se på den. Er dette normalt, eller hva kan jeg gjøre? Tørr ikke at noen skal "down on me" nå.. 

Unnskyld meg. Jeg er en jente og jeg har en mus. Musen fungerer og hvis du er stolt over den kan du sette ivrige mannesinn i sving/kok og leke med dem.

Anonymkode: a5fb7...002

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt et det, men det er ikke noe alle har. Mine indre kjønnslepper er så godt som ikke-eksisterende. Begge deler er akkurat like normalt. 

Da misunner jeg dine indre kjønnslepper.. 😂

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google deg frem til the geat wall of vagina så ser du at du neppe er mer unormal enn alle andre kvinner. 

Anonymkode: 3b4fb...169

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da misunner jeg dine indre kjønnslepper.. 😂

Ts

Mus er mus, jeg er sikker på at din er kjempefin! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er så frekk og svarer selv om jeg er mann. 

Men, jeg har hittil ALDRI hørt en eneste mann kommentert at den de hadde sex med hadde slike eller sånne indre kjønnslepper. Så ikke vær redd for hva menn tenker om det. De kommer nok bare å tenke "deilig fitte" enkelt og greit. 

Anonymkode: 01e7c...52e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt :) Mine indre kjønnslepper henger også utenfor de ytre, og det er ingen som har kommentert det før ;) Min nåværende kjæreste digger å leke med de iallefall :)

Anonymkode: 5a3cc...57d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt normalt :) Mine indre kjønnslepper henger også utenfor de ytre, og det er ingen som har kommentert det før ;) Min nåværende kjæreste digger å leke med de iallefall :)

Anonymkode: 5a3cc...57d

Leke med de faktisk, men da har jeg tydligvis ikke noe å frykte! Woho, takk alle!🎉😅

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg madde milelange indre kjønnslepper før. Kunne ikke sykle, ri, ha samleie eller gå uten truse uten at de jævla mofsene gjorde vondt. Opererte de bort for seks år siden og det er den beste avgjørelsen jeg har tatt i mitt liv :) 

Anonymkode: 92526...f68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er helt normalt ts. kjæresten min elsker de, selv om jeg har store indre kjønnslepper.

Anonymkode: b0fbd...1f2

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg madde milelange indre kjønnslepper før. Kunne ikke sykle, ri, ha samleie eller gå uten truse uten at de jævla mofsene gjorde vondt. Opererte de bort for seks år siden og det er den beste avgjørelsen jeg har tatt i mitt liv :) 

Anonymkode: 92526...f68

:skratte::skratte:

• Liker 5
Skrevet

mine ytre kjønnslepper henger utenfor og er i tillegg veldig langt fra å være i lik størrelse. Aldri opplevd problemer med det og aldri opplevd at noen synes det er frastødende. Jeg bryr meg ikke om hvordan min vagina ser ut. den bare er der :)

Alle kjønnsorganer er stygge hvis man tenker litt på det. No worries 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...