Ayesh Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Hei jeg er plaget med svarte små prikker på ansiktet. På kinnet. Syns ikke så mye når jeg er inne. Men når jeg ute så er de veldig synlige i daglyset. Jeg vet foundation eller pudder kan skjule det men da må jeg ta det på hele ansiktet og jeg sminker ikke til vanlig. Jeg tenker å bruke dekkstift som jeg bare setter på det område der jeg har fregner/pigmentflekker. Kan noen anbefale meg en bra dekkstift? Prisen har ikke noe å si
Chocoholic Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Jeg har fregner og pigmentflekker som arr, og min absolutte favoritt er Smashbox CC 24 h spot concealer- etellerannet. Ser ut som en flytende eyeliner, men er concealer og har en veldig tynn tupp som gjør at man tar på der man trenger, blender inn og voila så er det skjult på en naturlig måte. Og denne tåler ALT, svette, vann ++. Har ikke testet 24 timer enda, men skulle ikke forundre meg om den varer. Elsker denne og er på tredje tube allerede. Eneste er at den blir litt grisete rundt åpningen, men går greit. Kommer til å fortsette å bruke den.
Ayesh Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2016 21 minutter siden, Chocoholic skrev: Jeg har fregner og pigmentflekker som arr, og min absolutte favoritt er Smashbox CC 24 h spot concealer- etellerannet. Ser ut som en flytende eyeliner, men er concealer og har en veldig tynn tupp som gjør at man tar på der man trenger, blender inn og voila så er det skjult på en naturlig måte. Og denne tåler ALT, svette, vann ++. Har ikke testet 24 timer enda, men skulle ikke forundre meg om den varer. Elsker denne og er på tredje tube allerede. Eneste er at den blir litt grisete rundt åpningen, men går greit. Kommer til å fortsette å bruke den. Takk for at du svarte. Jeg vil også kjøpe den. Hvor kjøper du den? Og finnes det forskjellige farge toner i den? Jeg er veldig lys vil ha en som passer til hudfargen min
Chocoholic Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Kjøper på Kicks blant annet. Tror bare den kommer i sånn tre farger, men jeg er veldig lys (MAC nc10-15), og den lyseste passer fint til meg.
Ayesh Skrevet 5. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2016 1 time siden, Chocoholic skrev: Kjøper på Kicks blant annet. Tror bare den kommer i sånn tre farger, men jeg er veldig lys (MAC nc10-15), og den lyseste passer fint til meg. Takk da skal sjekke det ut på mandag. Hva er prisen?
Chocoholic Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 http://www.kicks.no/smashbox-b775/face/concealer-c2359/24hr-camera-ready-cc-spot-concealer-p65736
Ayesh Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2016 Den Saturday, March 05, 2016 at 20.42, Chocoholic skrev: http://www.kicks.no/smashbox-b775/face/concealer-c2359/24hr-camera-ready-cc-spot-concealer-p65736 Takk. Du er også veldig lys. Bruker du fair? Eller fair/light?
Chocoholic Skrevet 7. mars 2016 #8 Skrevet 7. mars 2016 Hmm, ser de har fått flere farger siden jeg kjøpte (da var det bare tre). Ganske sikker på at jeg har den helt lyseste (alt trykket e smudget vekk :/ ), ser ikke for meg at jeg kan ha noe annet. Må alltid gå helt lyst men de fleste kicks-butikkene har smasbox, så kan være at du skulle ha tatt turen innom en slik at du vet at det matcher. Concealer i feil farge hjelper liksom ikke så mye
Ayesh Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2016 Den Saturday, March 05, 2016 at 20.42, Chocoholic skrev: http://www.kicks.no/smashbox-b775/face/concealer-c2359/24hr-camera-ready-cc-spot-concealer-p65736 Takk. Du er også veldig lys. Bruker du fair? Eller fair/light?
Ayesh Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #10 Skrevet 8. mars 2016 8 timer siden, Chocoholic skrev: Hmm, ser de har fått flere farger siden jeg kjøpte (da var det bare tre). Ganske sikker på at jeg har den helt lyseste (alt trykket e smudget vekk :/ ), ser ikke for meg at jeg kan ha noe annet. Må alltid gå helt lyst men de fleste kicks-butikkene har smasbox, så kan være at du skulle ha tatt turen innom en slik at du vet at det matcher. Concealer i feil farge hjelper liksom ikke så mye Ok takk for at du svarte. Pleier du å bestille fra nettet eller går du til kicks butikk for å kjøpe den? Og hvor lenge holder en sånn concealer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå