AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Jeg møtte en bekjent for litt siden som hadde tatt 2 måneders permisjon fra jobben for å dra til Spania å lære spansk. Snakket også med en annen bekjent som hadde meldt seg på dykketur til Australia alene. Begynte å tenke litt. Jeg er veldig A4, men ønsker å oppleve noe sånt. Har dere gjort noe litt utenom det vanlige? Backpacking (som forsåvidt har blitt ganske vanlig), gå på ski over Grønland, flytte utenlands et år, fjellklatring rundt om i verden, surfekurs på hawaii.. Er så mange muligheter, det gjelder vel bare å gjøre det:) Anonymkode: 11be7...525
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Har reist jorden rundt i et halvt år, backpacket i mellomamerika i 4 uker og flyttet til New York alene. Planlegger å gå på ski over Grønland i april/mai neste år. Anonymkode: ffdf8...1ca
SunnivaOslo Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Backpacket 3-4 ganger Bodd i 3 andre land enn Norge Snakker 5 språk tatt haugevis av kurs så kan "litt om alt"
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #4 Skrevet 17. mars 2016 Vært med på realityshow. Ikke akkurat planlagt, men da jeg fikk sjansen tenkte jeg "hvorfor ikke?", og takket ja. Morsomt minne å ha. Anonymkode: 6dd6b...c72
Sapientia Skrevet 17. mars 2016 #6 Skrevet 17. mars 2016 Bodd et vinterhalvår på en sommerhytte uten innlagt vann. Dvs kald hytte, ingen vann og utedo noen meter fra hytta. Dro til Uganda i 2 uker på studietur. Kjøpte meg hus uten å ha fast jobb. Kjørte aleine til Nederland 2 ganger i en bil som knapt nok holdt seg sammen, blant annet så kokte den over om den stod på tomgang, noe som jo er artig når man havner i Hamburg i rushtiden og det tar 4 timer og kjøre 1 mil... Har kjøpt rasekatter fra USA og Canada, en av de var ekstremt dyr totalt sett (og jeg har ikke katter pr i dag, kun hunder).
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #7 Skrevet 17. mars 2016 Reiste til Pakistan. Er etnisk norsk. Anonymkode: 41850...3f4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #8 Skrevet 17. mars 2016 Flydd til månen i rakett. Anonymkode: a21f6...0f3
skruf Skrevet 18. mars 2016 #9 Skrevet 18. mars 2016 På loffen i Uganda i noen uker uten mann og barn tror jeg må toppe listen min over ting utenom det vanlige å gjøre.
asterix Skrevet 18. mars 2016 #10 Skrevet 18. mars 2016 Var utvekslingsstudent i et år i Thailand på 80-tallet. Bodde i noen år på Island. Har 8 barn. Har i noen år nå vært samboer med en mann som er over 17 år yngre enn meg. Det var vel noen av de større tingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå