Gå til innhold

Er Senkveld fortsatt morsomt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du lei av programmet, eller fortsatt en fan?

Anonymkode: 4d009...c20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke morsomt. Jeg har vært lei av det de siste 3-4 årene.  De er ikke morsomme, de har ikke morsomme intervjuer, disse "ville" konkurransene deres er SÅ oppbrukt.  

Anonymkode: 081ab...51d

• Liker 9
Gjest Spiderman
Skrevet

Så det i går.

Harald er mer irriterende enn noen gang.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i alle fall aldri likt dette programmet.

Det er gørr kjedelig, og har alltid vært det!

Anonymkode: e2f79...17e

• Liker 6
Skrevet

Aldri likt det noe særlig, ikke er det morsomt, og intervju og slik er bare masete. Hele programmet er bare spetakkel.

• Liker 2
Gjest Rainy
Skrevet

Ah, jeg likte det programmet godt før! Nå synes jeg bare at det er masete og slitsomt å se på. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri vært fan :riste:

• Liker 1
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Det har aldri vært morsomt etter min mening.

AnonymBruker
Skrevet

Det var kjempe morsomt før, og det er litt morsomt i dag. For meg er fredagskveld Senkveld, og synes det er kos å se på, morsomt eller ei :)

Anonymkode: 59c1c...689

Gjest Leonardo
Skrevet

Senkveld har aldri vært morsomt, er det sannsynligvis fortsatt ikke og kommer neppe heller til å bli det. Har alltid stilt meg tvilende til de som seriøst setter av tid til å se på dette.
:) 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så veldig morsomt, nei. Har vel aldri vært det heller. Går i samme tralten som de siste "100" sesongene. Samme med Skavlan og Nytt på Nytt....heller ikke noe morsomt/underholdene....samme ulla alt sammen.

Anonymkode: 7bb95...dc4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor noen gidder å følge med på denne dritten...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke. Sluttet å se på det for mange år siden. Det var sikkert en grunn til det. 

Anonymkode: d0e16...3e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er enig med mange her, Senkveld har aldri vært morsomt. Programlederne er dessuten pinlige og sluker ord, så man forstår såvidt hva de sier. 

Anonymkode: 53f01...469

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er drittlei senkveld! Er jo de samme gjestene, og de samme samtaleemnene.. Drittlei senkveld suprise, og at de gjør ting de ikke kan.. Alltid det samme.. På tide med noe nytt, i en helt annen sjanger, og noe helt annet enn alt det andre som går på tv.. (Som TKFN, Edel, Alt er lov, huskestue osv.. )

Jeg så det i går pga Kygo, men husket kjapt hvorfor jeg ikke gidder å se det lengre.. Til og med Skravlan er bedre enn senkveld, og det sier litt.

Anonymkode: 8537f...d8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Både Skavland og Senkveld er jo rent søppel!

• Liker 2
Skrevet

Jeg ser det veldig sporadisk. Hender seg at jeg sitter og ser på tven og det ikke er noe annet å se på at jeg da lar det stå på i bakgrunnen mens jeg holder på med andre ting. Skjer aldri at jeg skrur på tven med den hensikt å se på Senkveld. Skulle gjerne gått noe nytt og et mer spennende konsept enn Senkveld på fredagskveldene. 

• Liker 1
Gjest Cartina
Skrevet

Jeg har aldri synes det har vært morsomt men det var god stemning og grei underholdning. Nå er det skikkelig oppbrukt og jeg er lei, spesielt alle disse duellene og Senkveld suprise.

Skrevet

Fortsatt..? :)

Det har alltid vært dårlig. Det eneste som var bra var aller første utgave av "Harald gjør ting han ikke kan", som å hoppe i Holmenkollen.

Problemet var at Thomas ble misunnelig på Harald, fordi Harald straks ble langt mer populær blant folket, og dermed fikk vi i stedet føljetonger som Thomas vs. Harald, Camp Senkveld osv., hvor de to var likestilte. Vet ikke hva de driver med i dag, mange år siden jeg har sett på Senkveld annet enn sporadisk.

Intervjuene til Thomas har alltid vært elendige. Har aldri hatt sansen for Fredrik Skavlan, men hans intervjuer er (stort sett) titusen ganger bedre enn Numme jr. sine.

Skrevet

Aldri vært fan av det. Det eneste som kan være morsomt er duellene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...