AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Da jeg ikke har peiling overhodet hva som behøves for at en pc er en god gamingpc, spør jeg her i håp om at noen kan hjelpe. Jeg har allerede en pc som har vært gjennom en del og som ikke fungerer helt optimalt, så spørsmålet er om jeg skal få denne sendt inn til reparasjon eller om jeg bare skal kjøpe en ny, selv om jeg heller mot å kjøpe en ny... HVIS jeg skal kjøpe en ny, trenger jeg derfor råd om hvordan den må være. Hvor mye plass for å oppnå god grafikk i spillet osv. Har også hørt at RAM har noe å si..? Er dette noe de kommer til å spørre om på butikken, for jeg aner ikke hva jeg skal svare på dette, eller for så vidt hva det er. Har originalpakken og mange utvidelses- og stæsjpakker, så regner med det tar en del plass.. Tusen takk på forhånd til alle som vil hjelpe Anonymkode: cfdba...122
Jonencloud Skrevet 8. mars 2016 #2 Skrevet 8. mars 2016 Jeg må nok vite litt mer for å kunne gi noen anbefalinger. Det høres ut som maskinen du har er litt gammel så den er nok ikke ideel til å spille på. Det meste på markedet nå kan spille Sims 3 ok, men jeg anbefaler minst 4GB RAM, et dedikert skjermkort eller en av intels beste integrerte skjermkort. helst en prosessor på 2.0GHz eller mer, fleste i3 burde duge. hvis jeg kan få et budsjett kan jeg lete litt
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2016 #3 Skrevet 8. mars 2016 Jeg vil anbefale minst 2,6 GHz prosessor, gjerne 3,0. Sims 3 blir lett hakkete og buggete med ræva dårlig grafikk om du kjører på minstekravene. Skal du først kjøpe ny, så kjøp en du kan kjøre spillet ordentlig på, for eksempel en i7-prosessor. Anonymkode: 08442...3d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå