Gå til innhold

Underholdning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen der ute som skal ha underholdning i sitt bryllup? Vi har tenkt å ha en som er underholdningsansvalig og en toastmaster, dette er et par da. Noen ideer og tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det blir nok en del underholdning i vårt bryllup :-) Jeg vet ikke så mye av det som skal skje, men har hørt at vi muligens skal få besøk av "stand up", dvs ei dame som kler seg ut og er veldig morsom :ler:

Vi skal ellers ha live musikk noen timer av bryllupskvelden, og venninnene har som tradisjon å ha noen få leker som underholdning! Synes det er gøy med litt underholdning, men samtidig må også gjestene føle seg avslappet og ha tid til å prate med hverandre, eller danse natta bort om det er det de har lyst til :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi hadde toastmaster, artistopptreden, dj, videovisning og et vennepar som sang.

Skrevet

Nei, ingen planlagt underholdning.

Toastmaster hadde noen historier, og noen av vennene mine hadde et innslag. Jeg lurte veldig på hva vi skulle gjøre, men så diskuterte vi det litt og fant ut at det faktisk var best uten.

Skrevet

Hva gjør dere etter middagen? Hva e planen? Blir det dans hele tiden da eller=

Skrevet

Vi satte oss ved middagsbordet 17.30 og var ferdig ca 20.30.

Da hadde vi kaffe avec i 2.etg på feststedet og da kunne folk gå rundt/sette seg med hvem de ønsket. Vi gikk da rundt og minglet. Tiden gikk kjempefort, alle hadde masse å snakke om og mange å bli kjent med.

22.30 gikk vi ned igjen og vi spratt bryllupskaken og kaffe og kaker ble servert. Noen av mine venner hadde et innslag.

23.00 hadde vi bryllupsvals og siden var det dansemusikk på hele tiden. Noen danset, andre satt i grupper og snakket. Baren åpnet også ca kl 23.00. Lokalet stengte kl 02.00.

Det var hele tiden noen å snakke med og danse med, og tiden raste virkelig alt for fort. Hadde vi hatt underholdning så tror jeg at jeg ville følt at det "stjal" av den sosiale tiden. Alle så ut til å kose seg, for stemningen var fantastisk og alle hadde noen de gikk veldig godt sammen med. Dessuten hadde vi en hel villa, så det var flere rom en kunne trekke seg tilbake til om en ønsket.

Skrevet

Det der hørtes jo helt topp ut, men det går da ann å ha litt underholdning mens kaker og kaffi? Eller gjør det ikke det? Vi tenker å ha brudevals og polynese, men vet ikke helt når, å så tenker vi å ha dansemusikk som kan ståp på sånn at de som vil danse kan gjøre det.

Skrevet

Det går selvfølgelig an å ha underholdning da, men da ville jeg være sikker på at de som serverte ikke tok med seg kakene tilbake før alle hadde fått det de ville. Nettopp dette opplevde vi i et annet bryllup for ikke så lenge siden. Det var helt sinnsykt mye underholdning at jeg kun fikk tatt et stykke, for jeg ønsket jo å følge med på det som skjedde...

Kakene bør stå en god stund, men det er kanskje en annen diskusjon.

Skrevet

Ingen leker og ingen underholdning..; vil ha bryllupsfest med dans og kos. Agenda'n blir tett under og like etter middagen, så er det over med det.

Har vært i brylluper hvor det har vært underholdning/leker som har til dels spist opp festen. Plutselig var kvelden over. Men da var det barn der, så det blir litt annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...