AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Del Skrevet 5. mars 2016 Det er godt mulig at det å favorisere et av barna sine er veldig vanlig blant foreldre. Det kan ikke jeg uttale meg noe om, da jeg ikke selv har barn. Men å fortelle det til barna sine? Jeg og mine foreldre (jeg er 21 år og bor fortsatt hjemme) satt og pratet litt sammen i går kveld, som vi ofte gjør. Vi kom inn på en diskusjon om barn og barneoppdragelse osv. Jeg har to søsken som ikke lenger bor hjemme. Plutselig kommer det ordrett fra pappa: "Egentlig er 'navn' den jeg alltid har vært mest glad i. ... jeg kjente at dette ikke var greit, dette ville jeg ikke høre. Jeg følte meg rett og slett mindre verdt. Jeg ble rett og slett såret, og kjente at jeg var glad for at den andre søsteren min ikke hørte dette. Er jeg dum som reagerer så sterkt på sånt? Hva tenker dere om dette? Hilsen en såret datter... Anonymkode: eba5e...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 5. mars 2016 #2 Del Skrevet 5. mars 2016 Jeg tror de fleste foreldre har en favoritt men de fleste av dem vil ikke innrømme det. Personlig er ikke dette noe jeg ville brydd meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Del Skrevet 5. mars 2016 Ja, det tror jeg også. Men er det noe vits å fortelle de andre barna sine om at man har en favoritt?... TS Anonymkode: eba5e...b12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 5. mars 2016 #4 Del Skrevet 5. mars 2016 Jeg syns det var dårlig gjort av faren din å si det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 5. mars 2016 #5 Del Skrevet 5. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det tror jeg også. Men er det noe vits å fortelle de andre barna sine om at man har en favoritt?... TS Anonymkode: eba5e...b12 Nei ! Unødvendig og dårlig gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 5. mars 2016 #6 Del Skrevet 5. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er godt mulig at det å favorisere et av barna sine er veldig vanlig blant foreldre. Det kan ikke jeg uttale meg noe om, da jeg ikke selv har barn. Men å fortelle det til barna sine? Jeg og mine foreldre (jeg er 21 år og bor fortsatt hjemme) satt og pratet litt sammen i går kveld, som vi ofte gjør. Vi kom inn på en diskusjon om barn og barneoppdragelse osv. Jeg har to søsken som ikke lenger bor hjemme. Plutselig kommer det ordrett fra pappa: "Egentlig er 'navn' den jeg alltid har vært mest glad i. ... jeg kjente at dette ikke var greit, dette ville jeg ikke høre. Jeg følte meg rett og slett mindre verdt. Jeg ble rett og slett såret, og kjente at jeg var glad for at den andre søsteren min ikke hørte dette. Er jeg dum som reagerer så sterkt på sånt? Hva tenker dere om dette? Hilsen en såret datter... Anonymkode: eba5e...b12 Det er ikke rart du ble såret nei. En sier da ikke sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 5. mars 2016 #7 Del Skrevet 5. mars 2016 Greit nok at foreldre har favoritter, men å si det foran barna sine da! Nei det er ikke greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå