Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg og kjæresten skal til Rhodos 7-14 Mai. Vi skal være på hotell i Rhodos by, nær gamlebyen. Er det noen som har erfaringer med å være i Rhodos/Rhodos by i Mai måned? Hva bør vi se? Hva bør vi styre unna? Hvordan er nattelivet? 

Anonymkode: de666...175

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bump

Skrevet

Jeg var på Rhodos på samme tiden i fjor med min kjæreste. Vi bodde et godt stykke lenger sør og valgte å leie bil noen dager for å se mest mulig av øya, og det kan absolutt anbefales! Akropolis i Lindos er helt klart verdt et besøk, utrolig koselig plass. Vi hadde kun en dag i Rhodos by og brukte mesteparten av den tiden i gamlebyen. Veldig fint inne i gamlebyen, men kan også anbefale gåturen på utsiden av gamlebyen. Vi var ikke spesielt opptatt av nattelivet, så der kan jeg ikke bidra med noe desverre :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 31. mars 2016 at 20.37, cloudsinger skrev:

Jeg var på Rhodos på samme tiden i fjor med min kjæreste. Vi bodde et godt stykke lenger sør og valgte å leie bil noen dager for å se mest mulig av øya, og det kan absolutt anbefales! Akropolis i Lindos er helt klart verdt et besøk, utrolig koselig plass. Vi hadde kun en dag i Rhodos by og brukte mesteparten av den tiden i gamlebyen. Veldig fint inne i gamlebyen, men kan også anbefale gåturen på utsiden av gamlebyen. Vi var ikke spesielt opptatt av nattelivet, så der kan jeg ikke bidra med noe desverre :)

Takk for tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...