Gjest tammy__ Skrevet 18. oktober 2004 #1 Skrevet 18. oktober 2004 Har tenkt å bestille meg en rettetang fra lookfantastic. De har ganske billige fra Babyliss... men så har de noen andre merker. GHD & sleeker. Babyliss er en billigste, men de andre virker bedre. Hvem ville dere valgt?? er forresten kontaken lik som her i Norge??
Shoegal Skrevet 18. oktober 2004 #2 Skrevet 18. oktober 2004 jeg ville i alle fall kjøpt ei tang med keramisk flate/belegg, da dette sliter mindre på håret. har ei tang fra babyliss som har stålbelegg(eller noe liknende - det er i alle fall ikke keramisk), og den er helt håpløs!! så jeg kan ikke anbefale babyliss akkurat.... forøvrig er det lurt å bruke et produkt beregnet for retting av hår, for ytterligere å unngå slitasje.
Gjest tammy__ Skrevet 18. oktober 2004 #3 Skrevet 18. oktober 2004 jeg ville i alle fall kjøpt ei tang med keramisk flate/belegg' date=' da dette sliter mindre på håret. har ei tang fra babyliss som har stålbelegg(eller noe liknende - det er i alle fall ikke keramisk), og den er helt håpløs!! så jeg kan ikke anbefale babyliss akkurat.... forøvrig er det lurt å bruke et produkt beregnet for retting av hår, for ytterligere å unngå slitasje.[/quote'] men der inne har de keramiske flater fra babyliss går kanskje for den siden den er billigst.
Gjest Ethereal Skrevet 18. oktober 2004 #4 Skrevet 18. oktober 2004 Kontaktene på produkter kjøpt fra Storbritannia er IKKE den samme som i Europa forøvrig, men å bytte kontakt burde være en smal affære.
Gjest Jalileh Skrevet 18. oktober 2004 #5 Skrevet 18. oktober 2004 babyliss er dårlig. jo dyrere rettetang jo bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå