Gå til innhold

Robinsonekspedisjonen 2016

Hvem vil dere skal vinne årets sesong av Robinsonekspedisjonen?  

30 stemmer

1. 1. Hvem vil dere skal vinne årets sesong av Robinsonekspedisjonen?

• Alex Ek.
      6
    • Alexander Skorpen
      9
    • Anya Bjerke
      0
    • Caroline Haga
      0
    • Tone Vogt Presthagen
      0
    • Erik Fjeldstad
      0
    • Espen Hammersvik
      2
    • Flemming Rethmar jr.
      3
    • Marte Ytre-Hauge
      4
    • Melissa Bertelsen
      1
    • Pål Tychesen
      0
    • Thomas Larsen
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper ikke Alex ryker :( 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen at Alexander røyk! Blæææh. Hvorfor kan ikke Caroline bli sendt hjem? Hun gjør da ikke en DRITT

Skrevet
54 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Faen at Alexander røyk! Blæææh. Hvorfor kan ikke Caroline bli sendt hjem? Hun gjør da ikke en DRITT

Enig. Skulle ikke forundret meg om hun eller Marthe ryker. Ingen ser på de som en trussel. Da er vel Espen eller Alex ut neste. Det er vel et øyråd igjen før finalen? 

Skrevet

"Alexander er min største konkurrent, han må ut"

Men når han er ute, så bør han jo tenke seg at da er han nestemann.. Samtidig så stemmer de to jentene ut Alexander. Jeg skjønner at de er lojale mot gamlegjengen, men da stoler de jo veldig på Alex som de vet er vinglete. Nå var de jo en sterk allianse med to jenter og Alexander. Nå er det helt åpent. Blir spennende.

Likevel, er det noen av de jentene som kan få flest stemmer mot de andre gutta? Er jo ikke selvsagt at gamle lag sør og nord stemmer på sin egen.

Skrevet
1 minutt siden, LeilaS skrev:

Enig. Skulle ikke forundret meg om hun eller Marthe ryker. Ingen ser på de som en trussel. Da er vel Espen eller Alex ut neste. Det er vel et øyråd igjen før finalen? 

Ja det er ihverfall et øyeråd igjen. Men tror kanskje det er en til, ettersom vi hørte for noen få episoder siden..så fortalte Christer at det gjemte amuletten kunne brukes i en av de 5 neste øyeråd. Tror det var 3 øyeråd siden, men ikke sikker. 

Jeg tipper samtlige gutter vil stå med en av jentene, for de føler nok at de kan vinne stemmer over dem. Jentene og Alex er nok det svakeste leddet tror jeg, men de har spilt smart og er verdige vinnere alle sammen

Skrevet

Regner med det er 1 øyråd igjen? På programmet i dag sto det at det var episode 11 av 13.

Skrevet (endret)
14 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Regner med det er 1 øyråd igjen? På programmet i dag sto det at det var episode 11 av 13.

ah, visste ikke at det kun er to episoder igjen. Ja da er det definitivt kun et øyeråd igjen, for det viste de jo i teaseren på slutten av dagens program. Da er det vel 4 personer igjen når siste episode sendes, og da kan alt skje. Vil tippe espen og thomas stiller sterkt, men Marthe og Alex er jo seige. Vil tro de fleste vil sitte med Caroline, for hun tror jeg rett og slett ikke har sjangs dessverre. Min favoritt må nok være Thomas.

Nå kommer det litt spekulering, men det må jo være lov å tippe og diskutere utfall i denne tråden? Håper det, for jeg vil gjerne høre hva dere tror vil skje.

Tror nok de to jentene og Alex (er sikra grunnet alliansen) og vil ha ut espen og thomas i neste øyeråd. 

Hvis det blir "planken" som det har vært så mange ganger før, så tror jeg rett og slett Marthe sitter i finalen. Hvem hun sitter med er helt åpent. Tror at de fleste ikke vil ha Thomas der, men blir spennende å se hva som skjer :)

Endret av Trompeten
Skrevet

Haha for noen teite "pil og buer" de lagde i dagens kappestrid.. Virka jo klin umulig å kaste med den greia

AnonymBruker
Skrevet

Nå ryker enten Alex eller Espen. Kan ikke en av jentene ryke? 

Anonymkode: a9573...0b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med hun Marte og behovet for å gå med halve ræva bar bestandig? 

Anonymkode: ba5f1...f71

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor ingen stemmer på jentene jeg.. :klo:

• Liker 2
Skrevet

Jeg regner med at Espen ryker, men det hadde vært sykt deilig om en annen røk ut. Jeg er så lei av at gamle lag sør har danka ut en etter en fra gamle lag nord.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Cambria skrev:

Jeg regner med at Espen ryker, men det hadde vært sykt deilig om en annen røk ut. Jeg er så lei av at gamle lag sør har danka ut en etter en fra gamle lag nord.

Enig. Det er 50/50 nå. Enten ryker han eller Alex. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Skjønner ikke hvorfor ingen stemmer på jentene jeg.. :klo:

Vet ikke. De ser vel ikke på de som noen trussel. 

Skrevet

Stakkars Alex som ikke ble nevnt av Marte sin allianse. Har jo virka som han har vært litt med der og

Skrevet

Hahahahahahaha :skratte: jeg elsker utspørringen til Christer nå! Endelig kommer det skikkelig frem at det er jentene som styrer showet :hoppendeglad:

Skrevet

Håper en av gutta vinner eller til nød Caroline. Jeg liker ikke Marthe. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg heiet på røyk ut :( 

Anonymkode: b22ef...251

Skrevet
5 minutter siden, LeilaS skrev:

Håper en av gutta vinner eller til nød Caroline. Jeg liker ikke Marthe. 

Helt enig! Håper på at Thomas vinner egentlig, han virker som en så fin fyr :) 

Gjest Ferie
Skrevet

Hva var grunnen til Alex ble stemt ut. Har ikke sett hele programmet. 

Han hadde jo så fin personlighet. Det var han jeg heiet på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...