Gå til innhold

Jeg har ikke tro på at jeg finner kjærligheten igjen :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter et par års leiting etter forrige brudd har jeg gitt helt opp å lete etter en mann. Nå har jeg tatt helt pause fra dating og orker ikke mer kjenner jeg. Har blitt helt matt av å date noen en stund og så tar det slutt. Eller gå på to dates for å se at jeg ikke er interessert i noe mer. Det er skummelt å være alene, men det er bedre enn å ha de følelsesmessige berg-og dalbanene som datingen medfører. Føler også at det er blitt et bruk og kast samfunn med alle datingapper og nettsider, man glemmer helt at man leiter etter kjærligheten. Blir mer opptatt av å vurdere noen basert på to bilder og sveipe til venstre hvis det er én liten ting som er feil med et av bildene. Dette er et lite hjertesukk fra meg... Er det flere som har det på samme måten?

Anonymkode: d8adc...d1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er nok ikke alene, nei. Har gitt opp jeg også. 

Skrevet

Du er ikke alene! :) men prøv og tenk positivt.

I begynnelsen var jeg litt stresset selv. Men nå nyter jeg alene tiden jeg har! Tenker tilbake på hvordan forrige forhold var, så har jeg det mye bedre alene:) og koser meg faktisk med og kunne dra på byen med venner, eller en rolig helg hvor jeg gjør akkurat hva jeg selv vil. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...