Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Ja jeg er ikke på rett plass,men det er disse sidene jeg holder meg på i disse dager. Fikk et brev i dag " Masseundersøkelsen mot livmorshalskreft". Fikk samme brev for ca 1 år siden,men har ikke gjort noe med det. Ha ALDRI vært hos underlivs undersøkels har skrekken for og gjøre det. Har alltid sagt den dagen jeg skal ta undersøkelse skal jeg være gravid. Er nå i min 4 prøve mnd, bær jeg ta den livmorshalskreft testen eller skal jeg vente til jeg blir gravid???Gruer meg kjempemye H J E L P Håper noen kan svare meg på dette!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 hei. hei du burde ta den undersøkelsen, det er virkelig ikke så ille som du tror. jeg har tatt sånd undersøkelse,er gravid da så derfor tokk jeg sånd undersøkelse. blir mamma om 6 uker!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihøna Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg vet at det ikke akkurat er noe å glede seg til, men det er veldig viktig å ta en slik undersøkelse spesielt hvis du er seksuelt aktiv og aldri har tatt celleprøve før. Det tar ikke så lang tid, og selv om det er litt ubehagelig så er det vel like vel beroligende å vite om alt står bra til der nede før du blir gravid? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askepott Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 Slike prøver blir ikke tatt om du er gravid, iallefall måtte jeg vente til etter fødselen! Det var på grunn av at det kan komme blødninger!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 5. mars 2002 #5 Del Skrevet 5. mars 2002 Synes absolutt du skulle ta den prøven. Har selv hatt celleforandringer og fått fjernet det. Må etter det ta slike prøver 1 gang i året. Det er ikke noe å grue seg for, det går veldig fort og er ikke så vondt som det kanskje høres ut som. Ikke hør på skrekkhistorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå