AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 En ting jeg har lagt merke til med jentene jeg har tatt med hjem er at de er veldig flau over å gå på do. Mange av dem vil ikke at jeg skal gå inn etter dem fordi det stinker der, og mange av dem skrur til og med på dusjen for at jeg ikke skal høre dem (det skjedde både i kveld og med hun jeg tok med hjem forrige helg). Jeg skjønner liksom ikke greia. Det er jo ikke DERES feil at det stinker eller at dere må på do. Det er sånn Gud har laget dere. Hvorfor skamme dere over noe som ikke er innenfor deres kontroll? Anonymkode: b4625...fd5 2
Gjest Castielz Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: En ting jeg har lagt merke til med jentene jeg har tatt med hjem er at de er veldig flau over å gå på do. Mange av dem vil ikke at jeg skal gå inn etter dem fordi det stinker der, og mange av dem skrur til og med på dusjen for at jeg ikke skal høre dem (det skjedde både i kveld og med hun jeg tok med hjem forrige helg). Jeg skjønner liksom ikke greia. Det er jo ikke DERES feil at det stinker eller at dere må på do. Det er sånn Gud har laget dere. Hvorfor skamme dere over noe som ikke er innenfor deres kontroll? Anonymkode: b4625...fd5 Feil! Gud finnes ikke. Men ja, jeg er enig. Synes det er merkelig.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 1 minutt siden, Castielz skrev: Feil! Gud finnes ikke. Men ja, jeg er enig. Synes det er merkelig. Who knows? Noen må ha skapt alt. Men ja, det er merkelig. Anonymkode: b4625...fd5 1
Gjest cheshirecat Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Hadde det vært bedre om damer var stolt av bæsjlukta si?
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 4 minutter siden, cheshirecat skrev: Hadde det vært bedre om damer var stolt av bæsjlukta si? Det hadde vært bedre om de ikke brydde seg... Anonymkode: a1e21...50d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 5 minutter siden, cheshirecat skrev: Hadde det vært bedre om damer var stolt av bæsjlukta si? Nei, en skal verken være stolt eller flau av noe som er utenfor ens kontroll. Anonymkode: b4625...fd5
Gjest cheshirecat Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært bedre om de ikke brydde seg... Anonymkode: a1e21...50d Jeg forsøkte å være morsom, men ser at den ikke helt slo til.
Summers Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 (endret) Bombe at onsejenter ikke gidder å fjerne stanken sin, vasker sikkert ikke hendene sine heller. Håndvask teller selvsagt kun om man vasker hendene i minst 30 sekunder. Endret 5. mars 2016 av Summers
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 1 minutt siden, Summers skrev: Bombe at onsejenter ikke gidder å fjerne stanken sin, vasker sikkert ikke hendene sine heller. TIl info, håndvask teller kun om man vasker hendene i minst 30 sekunder. Onsejenter? Hvordan skulle de fjernet lukten? Det lukter, sånn er det bare. Og det skal de ikke skamme seg for. Anonymkode: b4625...fd5
Summers Skrevet 5. mars 2016 #10 Skrevet 5. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Onsejenter? Hvordan skulle de fjernet lukten? Det lukter, sånn er det bare. Og det skal de ikke skamme seg for. Anonymkode: b4625...fd5 Som ble lenket til i tråden min.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #11 Skrevet 5. mars 2016 Det er ikke kun jenter som skammer seg over det. Anonymkode: 846bd...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #12 Skrevet 5. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke kun jenter som skammer seg over det. Anonymkode: 846bd...9d7 Nei, men det er det denne tråden handler om. Anonymkode: b4625...fd5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #13 Skrevet 5. mars 2016 Jeg tror det der er noe jenter har med seg fra ungdomsskolen og videregående, da slo alle på vannet når de skal på do, vanlig prosedyre. Hvis ikke får man angst og blir bare sittende. Anonymkode: f04fe...85d
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #14 Skrevet 5. mars 2016 Sånne menn som dette for eksempel: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1008709-hun-bæsjet-i-doen-min-i-morges/#comment-17751790 Anonymkode: ca91c...76d 2
Gjest Cartman Skrevet 5. mars 2016 #15 Skrevet 5. mars 2016 Sier litt om hvor små problemene er i dag. Før i tiden måtte man kjempe for føden og mat var mangelvare. I dag har vi nok mat, men for mye driting. Jeg spiste mat og måtte bæsje. Bæsjen luktet vondt. Daten gikk inn på badet og forventet godlukt, men fikk i stedet bæsjelukt.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #16 Skrevet 5. mars 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånne menn som dette for eksempel: http://forum.kvinneguiden.no/topic/1008709-hun-bæsjet-i-doen-min-i-morges/#comment-17751790 Anonymkode: ca91c...76d så på grunn av 0.1% av menn så er man redd for det? Nei, jeg tror nok det ligger noe annet bak her. Anonymkode: 145e5...afc
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2016 #17 Skrevet 5. mars 2016 Hvis jeg vil at en mann skal synes jeg er sexy vil jeg ikke at han skal forbinde meg med drittlukt. Er man i et forhold er det noe annet, men helt i startfasen klarer jeg å holde meg. Anonymkode: a1a40...1b6 1
OPIgirl Skrevet 5. mars 2016 #18 Skrevet 5. mars 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: En ting jeg har lagt merke til med jentene jeg har tatt med hjem er at de er veldig flau over å gå på do. Mange av dem vil ikke at jeg skal gå inn etter dem fordi det stinker der, og mange av dem skrur til og med på dusjen for at jeg ikke skal høre dem (det skjedde både i kveld og med hun jeg tok med hjem forrige helg). Jeg skjønner liksom ikke greia. Det er jo ikke DERES feil at det stinker eller at dere må på do. Det er sånn Gud har laget dere. Hvorfor skamme dere over noe som ikke er innenfor deres kontroll? Anonymkode: b4625...fd5 Det er de unge jentene som skammer seg.
Jerry Lee Skrevet 5. mars 2016 #19 Skrevet 5. mars 2016 Trenger vi flere tråder om dette nå? Jenter...som gutter... kvinner som menn driter. Det lukter bæsj av bæsj. Sånn er det bare. ☺ 1
OPIgirl Skrevet 5. mars 2016 #20 Skrevet 5. mars 2016 12 timer siden, Castielz skrev: Feil! Gud finnes ikke. Men ja, jeg er enig. Synes det er merkelig. Har du bevis for at Gud ikke finnes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå