Gjest Anonymous Skrevet 18. oktober 2004 #1 Skrevet 18. oktober 2004 Thymuskin er produkt mot hårtap. Jeg har lenge slitet med hårtap. Håret begynte å bli tynnere som tiden går. Så oppdaget jeg Thymuskin, som vises å være svært effektiv mot hårtap. På nettet står det blant annet at det er oppfunnet av tyske leger, og har mange sånn medisinske beviser. Vet dere hva? Det er bare tull og tøys! RENT SVINDLER!!! Jeg begynte med produktet for nesten 2 år siden, og ingenting har endret...ingen bedring, heller verre!!! I begynnelsen mistet jeg mer enn jeg pleide, og ble fortvilet og kontaktet dem, da sa de at i noe tilfeller vil man miste enda mer hår. Så greit, jeg tenkte ikke mer på det. Etter 6 mnd, fortsetter håret mitt å falle mer enn vanlig...og helt til i dag, etter 2 år, ingen bedring og hodebunnen min synes fra 1000meters avstand!!! Jeg håper dere som har tenkt å bruke Thymuskin, tenke dere godt gjennom.....for meg var dette rett og slett svindler! Koster UTROLIG mye, resultatet: INGENTING. En stund siden tenkte jeg:hvorfor virker det på så mange ( bl.an. noen fra her kvinneguidenforum )? Og ikke meg? Mange skryter av Thymuskin. Så svarte mannen min: men kjære, kanskje de som skriver bra om Tymuskin mulig jobber for fabrikken? Kanskje de er ansatte? Eller betalt for å reklamere? Mannen min sa at man bruker ikke lenger kjendiser/modeller for å reklamerer for produktet deres, men "vanlige" folk. De leier inn folk for å "spille" kunder, og skryter om produktet deres. Jeg sier ikke at dere her inne "lyver" om effekten til Thymuskin, bare at vær obs før dere vurderer å bryke produktet. Denne er min, dessverre, uheldig erfaring, håper dette kan hjelpe dere der ute å ikke faller samme felle.
Pusebaby Skrevet 18. oktober 2004 #2 Skrevet 18. oktober 2004 Kjære deg... det finnes desverre INGEN produkter som hjelper på hårtap hvertfall ingen vidunderkurer... Når det står i f.eks Select katalogen at man får sååå langt og tjukt hår på seks uker så sier det seg selv at det bare er tull og fanteri. Hår vokser ikke sånn, man kan ikke mane fram noen ekspressvoksing av hår. Desverre er det mange som utnytter at folk er i en vanskelig situasjon og desperate etter noe som hjelper dem og de går på "fordi noen sa at det virka helt fantastisk". Det samme gjelder slankepiller, kremer som gjør deg slank og minsker hårvekst og gjør at neglene vokser fortere osv osv.... Tris at du måtte oppleve å bli så skuffa over dette :trøste:
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2004 #3 Skrevet 27. november 2004 Hei! Har skjekka siden til Thymuskin i Norge og har forsøkt å sende dem mail ( hadde få spm ). Men fikk ALDRI svar tilbake!!?? :klø: Har bedriften gått konkurs eller no? Hm.. Vet noen eller har dere hørt noe fra nyhet om Thymuskin.....at Thymuskin er svindleri dermed måtte stenges?
Gjest manic Skrevet 28. november 2004 #4 Skrevet 28. november 2004 Dette er noe av grunnen til at skjult reklame plager meg såpass mye. Har man et problem med sitt ytre (noe alle kan ha) kan man i desperasjon ty til alt muligt uansett om man egentlig ikke er så lettlurt. Jeg har brukt masse penger på "vidunder produkter". Ofte er disse produktene grådig dyre! Greit nok at de som selger disse produktene også skal ha et levebrød, men de får uansett reklamere på vanlig vis! Dessuten er det altfor mye reklame uansett om man ikke skal behøve å passe på at man ikke blir reklamert til i ukommersielle forum som dette! Jeg vet ikke om du har blitt lurt på denne måten, men det jeg vet er at det blir mer og mer vanlig å markedsføre sine produkter på denne måten. Så man bør være litt obs :-?
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2004 #5 Skrevet 28. november 2004 Hei Manic! Jeg er gjest som startet denne forum Ja, det var gjennom her jeg fikk høre om Thymuskin. Søkte på "hårtap" og der kom det masse skryt om Thymuskin. :evil: Og jeg bare..vel...falt for det :cry:
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. mai 2008 #6 Skrevet 24. mai 2008 Løfter denne opp, jmf. innlegg lengre nede.
Gjest Paal Skrevet 24. august 2009 #7 Skrevet 24. august 2009 Det var ganske dumt avdeg å holde på med det så lenge, for så å gi opp... Det stå jo i instruksjonene at det kan ta 20mnd+ før det skjer noe. Hadde du fortsatt noen mnd. til så skal jeg love deg du hadde sett resultater. Det fungerer bra for meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå